וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה את ריאל סוסיאדד 1:5

כריסטיאנו רונאלדו הבריק עם שלושער מספר 19 בליגה והוסיף בישול, בנזמה וחדירה השלימו והבלאנקוס טיילו לשלוש נקודות

ריאל מדריד רשמה הערב (שבת) ניצחון ליגה שלישי ברציפות, הפעם 1:5 על ריאל סוסיאדד בהתמודדות שפתחה את משחקי שבת במחזור ה-13 בליגה הספרדית. בזכות הניצחון קרלו אנצ'לוטי ושחקניו התקרבו לאתלטיקו מדריד וברצלונה שתשחקנה מחר. מחצית ראשונה פנטסטית שכללה צמד של כריסטיאנו רונאלדו ושערים של קארים בנזמה וסמי חדירה, הספיקה לסגנית האלופה בשביל להוליך 0:4 אחרי 36 דקות. אנטואן גריסמן רק צימק במחצית השנייה, לפני שהפנומן הפורטוגלי השלים שלושער.

לקראת המשחק אנצ'לוטי אמר ש"עבורי רונאלדו השחקן הטוב בעולם כיום. הוא מבקיע הכי הרבה והוא השחקן הטכני בעולם. הוא מתנהג בצורה מופתית במגרש ומחוצה לו, הרצינות שלו מדהימה אותי. וכן, נראה לי שאפשר להגיד שעכשיו הוא שמח". היום הפורטוגלי אישר על המגרש עם שלושער מספר 19 בליגה הספרדית וחגיגה אישית וקבוצתית.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. AP
איזו הצגה. רונאלדו/AP

דקה 7: אחרי כמה דקות מנומנמות, ריאל מתעוררת. רונאלדו קיבל את הכדור בסמוך לרחבה, אלכסונית לשער של בראבו, ושיחרר בעיטה אדירה למשקוף והחוצה.

דקה 12: גול! בנזמה שפינה מקום ברחבה, שלח כדור מדויק לרונאלדו והפורטוגלי הפציץ מחמישה מטרים, מזווית חדה, היישר לרשת. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 18: גול! הפעם רונאלדו הוא המבשל ובנזמה הוא הכובש. הפורטוגלי העביר מסירה שטוחה משמאל למרכז הרחבה והצרפתי בעט בלי לעצור, פנימה. 0:2 לריאל מדריד.

דקה 26: גול! איזו חגיגה של רונאלדו. הפורטוגלי דהר לתוך הרחבה, ניסה להוציא כדור רוחב ומרקל ברגארה בלם ביד. רונאלדו בעט בעצמו את הפנדל וקבע 0:3.

דקה 31: בנזמה הציב את בייל המצב נוח בתוך הרחבה, אבל הוולשי בעט שטוח והחוצה.

דקה 36: גול! קרבחאל פרץ לעומק המגרש והעביר לבייל, הוולשי מסר בנגיעה לחדירה וזה בעט שטוח פנימה. 0:4 לריאל מדריד.

דקה 45: רונאלדו-ארבלואה-בייל-החוצה. מהלך קבוצתי יפה של מדריד הסתיים בנגיחה של הוולשי החוצה.

דקה 61: גול! מתפרצת של סוסיאדד תפסה את את ההגנה של ריאל מדריד גבוהה ולא מוכנה ואנטואן גריסמן הקפיץ מעל לופס וכבש. מחזור חמישי ברציפות שהצרפתי כובש והאורחים מצמקים ל-4:1.

דקה 69: גריסמן כמעט צימק ל-4:2 אחרי שהקדים את פפה, אבל הבעיטה שלו מול לופס יצאה הפעם החוצה.

דקה 76: גול! השלישי של רונאלדו. אחרי שכבש בבעיטה מתוך הרחבה ובפנדל, עכשיו הפורטוגלי שלח כדור חופשי מסובב ומדויק פנימה. 1:5.

דקה 87: רונאלדו העביר כדור רוחב מדויק מצד ימין, מוראטה המחליף היה צריך לכבוש מול שער ריק, אבל בעט החוצה ממצב שיותר קשה להחמיץ ממנו מאשר לכבוש.

שחקן ריאל מדריד, סמי חדירה, מול שחקן ריאל סוסיאדד, האריס ספרוביץ'. רויטרס
התכבד ברביעי. חדירה מול ספרוביץ'/רויטרס

הרכבים

ריאל מדריד: דייגו לופס, דני קרבחאל, רפאל ואן, פפה, אלברו ארבלואה, סמי חדירה (איסקו, 77), צ'אבי אלונסו (אסייר יראמנדי, 70), לוקה מודריץ', גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה (אלברו מוראטה, 83).

ריאל סוסיאדד: קלאודיו בראבו, קרלוס מרטינס (יון אנסוטגי, 59) מיקל גונסאלס, איניגו מרטינס, חוסה אנחל, מרקל ברגארה, גורקה אלוסטונדו (דויד סורוטוסה, 46), צ'אבי פרייטו, אנטואן גריסמן, קרלוס ולה, האריס ספרוביץ' (אלברטו דה לה בייה, 46).

משחקים נוספים

חטאפה - אלצ'ה 1:1
לחטאפה: פדרו לאון (18). לאלצ'ה: ריצ'מונד בואקייה (61)

אתלטיק בילבאו - לבנטה 1:2
לבילבאו: מיקל ריקו (72), אריץ אדוריץ (84). ללבנטה: דויד באראל (34)

סלטה ויגו - ראיו וייקאנו 2:0
לראיו: ג'ונתן ויירה (24), חואקין לאריביי (72)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully