וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סיכום בין ריאל ודורטמונד על מכירת גונדואן

בספרד טוענים כי קשר נבחרת גרמניה יעשה את דרכו לברנבאו בקיץ הקרוב תמורת 30 מיליון יורו, כחלק מחזרת שאהין לגרמנים

העונה של ריאל מדריד עדיין נמצאת בשלביה הראשונים, אבל בקבוצה הלבנה מבירת ספרד כבר חושבים קדימה, לקראת הקיץ הקרוב והעונה הבאה. העיתון המדרידאי "מארקה" מדווח הערב (שישי) כי הבלאנקוס עשו צעד גדול בדרך להחתמתו של קשר בורוסיה דורטמונד, הגרמני-טורקי אילקאי גונדואן, בתום העונה הנוכחית.

על פי הדיווח, ההסכם הג'נטלמני שהיה קיים כבר בין שני המועדונים לגבי העברתו של השחקן לריאל, הפך להסכם ראשוני מבוסס יותר והוא למעשה מהווה חלק מעסקת מכירתו של נורי שאהין בחזרה לשוורצגלבן. ביוני 2011 נרכש שאהין על ידי ריאל מדורטמונד תמורת עשרה מיליון יורו, אולם הוא לא השתלב וכעת משחק כמושאל בקבוצה הגרמנית. בקיץ הקרוב הוא אמור להימכר אליה בשבעה מיליון יורו ובמקביל, גונדואן יעבור לריאל תמורת 30 מיליון, "סכום מיוחד לחברים", כפי שהוגדר ב"מארקה".

שחקן בורוסיה דורטמונד אילקאי גונדואן חוגג בגמר ליגת האלופות. רויטרס
מתקרב לברנבאו. גונדואן/רויטרס

בספרד מציינים את היחסים המצוינים בין נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס לנשיא דורטמונד, ריינהולד ראובל, כגורם העיקרי בכך שהעסקה סגורה כמעט באופן סופי כבר עכשיו. השניים נועדו לאחר גומלין חצי גמר ליגת האלופות בעונה שעברה, בו הדיחו הגרמנים את הספרדים. פגישה נוספת נערכה כאשר פרס הזמין את ראובל כאורחו האישי לגמר גביע המלך האחרון.

גונדואן צפוי להיות בסגל הנבחרת הגרמנית לקראת המונדיאל בברזיל וכבר במהלך הקיץ החולף סוכנו הגיע למדריד במטרה לדון בפרטים ראשוניים עם ראשי ריאל. בדורטמונד מעדיפים לראות את השחקן עוזב לריאל מאשר עובר לבאיירן מינכן, כפי שעשה מריו גצה וכפי שצפוי לעשות רוברט לבנדובסקי בתום העונה הנוכחית. על פי הדיווח, גונדואן אף הוצע לריאל על ידי דורטמונד לפני שעסקת רכישתו של אסייר יראמנדי יצאה אל הפועל, אולם באותם ימים מאמן סגנית אלופת אירופה, יורגן קלופ, הטיל וטו על מכירת השחקן בשל עזיבתו של גצה.

חוזהו של גונדואן מסתיים ביוני 2015 והוא לא חתם על הארכת חוזה בדורטמונד, למרות שכבר הוגשה לו הצעה. לכן, הגרמנים מחפשים כעת רוכש, על מנת שלא לאבד אותו בחינם וכאמור, ריאל היא אופציה שנראית מאוד קרובה להתממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully