וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה כשמוגרלים בגביע נגד ברצלונה וריאל מדריד?

קרטאחנה וסטיבה, שתי קבוצות מהליגה הרביעית בספרד, גילו כי ישחקו מול שתי הענקיות. התגובות כללו השתוללות אדירה

הגרלת לוח המשחקים של הגביע הספרדי נערכה היום (שישי) והבשורה הגדולה ביותר שיצאה היא שריאל מדריד וברצלונה הוגרלו בשני החלקים השונים והן לא תפגשנה בגביע המלך עד למשחק הגמר ב-19 באפריל, אם שתיהן אכן תגענה למעמד.

הבלאנקוס, שיכולים לפגוש בחצי הגמר את היריבה העירונית ומחזיקת הגביע אתלטיקו מדריד, הקבוצה שגברה עליהם בגמר אשתקד, ישחקו בסיבוב הראשון (שמיני ו-18 בדצמבר, מפגש כפול), שלב 32 הגדולות, מול אולימפיק דה סטיבה. בארסה תפגוש את קרטאחנה. אתלטיקו תתמודד נגד סנט אנדראו.

אנצ'לוטי מרוצה: ”רונאלדו הכדורגלן הטוב בעולם וכן, עכשיו הוא שמח”

שחקני קסטיבה וקרטאגנה בטירוף (מתוך "אל מונדו דפורטיבו"):

באופן טבעי, בקרב הקבוצות הקטנות שזכו להגרלה הנחשקת ההתרגשות הייתה עצומה. סטיבה, המגיעה מאזור ולנסיה, משחקת בליגה הרביעית בספרד, שם היא מדורגת כרגע רק במקום השמיני בבית מספר 3. קרטאחנה, ממורסיה, משחקת אף היא בליגה הרביעית ומדורגת שנייה בבית 4. שחקני שתי הקבוצות צולמו ברגע בו הכדורים הנושאים את שמן ואת שם היריבות שלהם יצאו מהקערה והטירוף היה בשיאו לקראת ההזדמנות הכנראה חד פעמית עבורם לשחק מול השחקנים הטובים בעולם באצטדיונים עליהם הם חולמים בלילות.

נשיא קרטאחנה, פראן דה פאולה, אמר: "השמן של חג המולד הגיע אלינו חודש וחצי לפני התיכנון ונתן לנו מתנה. צריך להינות מכל רגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully