וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "רונאלדו הטוב בעולם וכן, עכשיו הוא שמח"

CR7 בספק לסוסיאדד (ש', 17:00, ספ' 5), אך מאמנו משבח: "הרצינות שלו מדהימה אותי. בייל התחיל להיראות טוב"

אחרי המשחק בין גרנאדה למלאגה שיפתח הערב (שישי) את המחזור ה-13 בליגה הספרדית, מחר ייערכו 4 משחקים נוספים. במרכז המשחקים מחר יעמוד המפגש בין שתי נציגות ספרדיות בליגת האלופות, ריאל מדריד וריאל סוסיאדד. במשחקים נוספים חטאפה השישית תארח את אלצ'ה, אתלטיקו בילבאו תארח בסן ממס את לבאנטה וסלטה ויגו תארח בבלאידוס את ראיו וייקאנו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
הטוב בעולם כיום? רונאלדו/רויטרס

ריאל מדריד - ריאל סוסיאדד (17:00, ספורט 5)

אחרי פתיחת עונה צולעת, בעיקר בליגה המקומית, ריאל מדריד נראית בשבועות האחרונים כמו מכונה משומנת, בעיקר בהתקפה. הבלאנקוס כבשו 12 שערים בשלושת משחקי הליגה האחרונים, וכעת הם נחושים לנצח כדי להמשיך במרדף אחר ברצלונה ואתלטיקו מדריד שניצבות בפסגה. ריאל שבה מטורינו, שם סיימה באמצע השבוע ב-2:2 עם יובנטוס בליגת האלופות, אך ככל הנראה תיאלץ להסתדר ללא כריסטיאנו רונאלדו, שהתלונן על כאבים ברגלו ולא התאמן אמש. CR7 יערוך בדיקת כשירות בסמוך לשריקת הפתיחה כדי לקבוע אם ישותף או לא. הבאסקים, שלא ניצחו את הבלאנקוס ב-12 המפגשים האחרונים וניצבים במקום השביעי בלבד עד כה, מגיעים כאנדרדוג אך שואבים עידוד מארבעת המשחקים האחרונים שלה - כולל 0:0 עם מנצ'סטר יונייטד באמצע השבוע - שכולם הסתיימו בתיקו.

לקראת המשחק התארח מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי בתוכנית הרדיו של העיתון "מארקה", שם התייחס בין היתר לכושר הנפלא בו נמצא כריסטיאנו רונאלדו, ולאפשרות שיזכה בתואר כדור הזהב: "עבורי, הוא השחקן הטוב בעולם כיום. הוא מבקיע הכי הרבה והוא השחקן הטכני בעולם. הוא מתנהג בצורה מופתית במגרש ומחוצה לו, הרצינות שלו מדהימה אותי. וכן, נראה לי שאפשר להגיד שעכשיו הוא שמח".

אנצ'לוטי התייחס גם לגארת' בייל, שהולך ומתאקלם בסנטיאגו ברנבאו: "הכדורגל הספרדי שונה מהאנגלי, לבייל דרוש זמן הסתגלות. בייל התחיל להיראות טוב ואני בטוח שהמגמה הזו תימשך. להרבה שחקנים היה קשה בהתחלה בריאל, אפילו זידאן קיבל שריקות בוז".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
מרוצה גם מבייל. אנצ'לוטי/רויטרס

משחקים נוספים:

חטאפה - אלצ'ה (19:00)

אתלטיק בילבאו - לבאנטה (21:00)

סלטה ויגו - ראיו וייקאנו (23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully