וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "רונאלדו ברמה עולמית אחרת, אין מילים"

מאמן ריאל מדריד התמוגג מההצגה של הפורטוגלי, שכבש שלושער מול סוסיאדד. רונאלדו: "כדור הזהב? אני מדבר במגרש"

ריאל מדריד גברה הערב (שבת) 1:5 על ריאל סוסיאדד ונצמדה שוב לברצלונה בפסגה, אבל הסיפור הגדול הוא ללא ספק הכושר המטורף שבו נמצא כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי של הבלאנקוס כבש שלושער נוסף ואחרי 13 מחזורים בלבד הוא כבר עם כמות בלתי נתפסת של 16 שערי ליגה.

על רונאלדו עובר חודש פשוט מטורף. הפורטוגלי כבש לא פחות משמונה שערים בשלושת משחקי הליגה האחרונים של קבוצתו ובתווך הוסיף גם גול ובישול ב-2:2 של ריאל מול יובנטוס בליגת האלופות.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. AP
אולי הפעם הוא יזכה בכדור הזהב? רונאלדו חוגג/AP

קרלו אנצ'לוטי, מאמנה של ריאל מדריד התראיין אחרי המשחק ולא חסך בשבחים מהפורטוגלי: "כריסטיאנו הוא ברמה עולמית אחרת, אמר האיטלקי, "אין מילים לתאר את היכולת שלו, הוא פשוט מדהים".

על המשחק של ריאל, אמר המאמן: "המחצית הראשונה הייתה מושלמת מבחינתנו. שיחקנו היטב ומהר. במחצית השנייה הורדנו קצב וזה נורמלי לעשות את זה ביתרון של 0:4. מבחינה הגנתית שיחקנו טוב במחצית הראשונה, השילוב בין דניאל קרבאחל ואלברו ארבלואה עבד טוב".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
הוא יודע מי צריך לזכות בכדור הזהב. אנצ'לוטי/רויטרס

ומה יש לרונאלדו עצמו להגיד? הכוכב הפורטוגלי שבאמת פתח את העונה בצורה בלתי נתפסת, נחשב שוב כמובן למועמד מוביל לזכות בכדור הזהב, אחרי שראה בשנים האחרונות את ליאונל מסי יריבו הגדול זוכה בתואר הנכסף.

הפורטוגלי נשאל האם הפעם התואר מגיע לו, וענה: "כדור הזהב? אני מדבר על המגרש". על המשחק עצמו, אמר: "זה היה משחק טוב שלנו, נכנסו למשחק הזה מהר והבקענו מיד". הכוכב הצטנע למרות עוד הצגה שלו: "אני מנסה לעזור לקבוצה שלי עם הרבה שערים ואני מרוצה אבל המטרה העיקרית היא להשיג כמה שיותר ניצחונות ולהתקדם בטבלה".

רונאלדו התייחס גם למפגש המרתק שמצפה לנבחרת פורטוגל שלו מול נבחרת שבדיה בפלייאוף על העליה למונדיאל: "אלו משחקים סופר חשובים בשביל פורטוגל כי אנחנו מאוד רוצים לשחק במונדיאל, אני מקווה שהמזל יהיה לצידנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully