וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן במכבי תל אביב: "ביום חמישי נשתיק את כולם"

הצהובים ניסו לשדר עסקים כרגיל לאחר ההפסד בבאר שבע: "שאף אחד אפילו לא יחשוב על לחץ". טענות לשופטים

ברני ארדוב

במכבי תל אביב הבינו אמש (שני), שהדרך לאליפות שנייה ברציפות עוד ארוכה ולמרות הדיבורים על שליטה מוחלטת ועליונות בליגת העל, מסתבר שגם הצהובים יכולים להיות פגיעים. מכבי ספגה את הפסד הליגה הראשון שלה בליגת העל 2:3 בווסרמיל, נגד הפועל באר שבע, באחד המשחקים המרתקים שנראו מפתיחת העונה.

הפער בצמרת צומצם כעת לשתי נקודות בלבד, אולם בקבוצה הקפידו לשדר עסקים כרגיל, גם בשל תחושת הבטחון שמדובר במעידה לא אופיינית וגם כי כבר בעוד יומיים, מצפה לשחקנים של פאולו סוזה, משחק לא פחות חשוב, בבלומפילד נגד איינטרכט פרנקפורט, במסגרת שלב הבתים בליגה האירופית.

הפועל באר שבע גברה 2:3 על מכבי תל אביב

שלום תקווה על השינוי הטקטי שהכריע את מכבי תל אביב

פאולו סוזה מאוכזב מההחמצות של מכבי תל אביב

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מנסה לשדר עסקים כרגיל. פאולו סוזה/ברני ארדוב

מיד בסיום המשחק בבאר שבע, אסף המאמן סוזה את חניכיו בחדר ההלבשה ואמר להם בין השאר: "יש גם ימים כאלה, צריך לדעת להתמודד גם עם הפסדים. עשיתם גם הרבה דברים טובים במהלך המשחק הזה, ואת מה שלא עשינו טוב, נדע לתקן לקראת ההמשך".

מכבי ספגה עד המשחק הזה רק שער חובה אחד בליגת העל, והפעם הצליחו הבאר שבעים להשחיל שלישייה לרשת של חואן פאבלו. הבלם קרלוס גרסיה שוחח עם מספר מחבריו בחדר ההלבשה ודיבר איתם על שער הניצחון של דובב גבאי, שניצל רפיון מוחלט בהגנת הצהובים: "אפשר להפסיד, זה בהחלט קורה, אבל אסור לנו לקבל גול כזה".

"שאף אחד לא יחשוב אפילו על לחץ, אחרי ההפסד הזה", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "המשחק בבאר שבע נגמר ועבר מבחינתנו. היום יום חדש וכל השאר זה שטויות. ביום חמישי נשתיק את כולם". שחקן נוסף הוסיף: "זה משחק שקרו בו דברים מוזרים לגמרי. בגול הראשון הכדור הטעה את השוער, הגול השני מנבדל של מטר וחצי ובגול השלישי איתן המסכן החליק בדיוק ברגע הלא נכון. זה קורה והכל בסדר. נדע לצאת חזקים מההפסד הזה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב מול דובב גבאי. ברני ארדוב
"אסור לספוג שערים כאלה". קרלוס גרסיה מול דובב גבאי/ברני ארדוב

הערב (שלישי) תקיים הקבוצה אימון שחרור, ומחר אימון נוסף, שיהיה למעשה האימון המלא היחיד, לקראת ההתמודדות נגד פרנקפורט. המאמן סוזה נשאל האם ההפסד בבאר שבע ישפיע על ההכנות לקראת פרנקפורט והשיב: "אלו שתי מסגרות שונות לגמרי. המטרה העיקרית היא כמובן הליגה, אבל אנחנו תמיד רוצים לנצח בכל משחק. המנטליות שלנו היא לכבד כל יריב בעיקר בליגה האירופית. זה תמיד קשה יותר להתאושש אחרי הפסד. נעשה הכל כדי לאושש את השחקנים גופנית ומנטלית וזה לא יהיה פשוט. זו יריבה שונה ונצטרך להתכונן בצורה שונה".

סוזה בחר להשאיר הפעם על הספסל את דן איינבינדר, ברק יצחקי, ראדה פריצה וניקולה מיטרוביץ' שנכנסו כמחליפים וכן את עומרי בן הרוש, כאשר ההערכה היא שכל החמישה מועמדים לפתוח נגד פרנקפורט. במכבי נשמעו טענות קשות מאוד לצוות השיפוט, בראשותו של השופט הראשי דניאל בר נתן, בעיקר בכל הקשור לשערו של אליניב ברדה, שנכבש בנבדל ברור של מטר לפחות. במכבי גם דרשו לקבל לפחות פנדל אחד, לאחר שלטענתם גם טל בן חיים וגם מונס דאבור, הוכשלו בבירור ברחבה. יחד עם זאת היו שחקנים בקבוצה שאמרו, שגם עם טעויות השיפוט, אפשר וצריך היה לנצל מספרי מצבי הבקעה נוספים ולנצח את המשחק.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע מול גאל מרגוליס שחקן מכבי תל אביב. one
טענות לשופטים. גאל מרגוליס מול ברדה/one

"הפסדנו ואנחנו בהחלט לא בלתי מנוצחים", אמר הקפטן שרן ייני בסיום המשחק. "וסרמיל זה מגרש טוב, מגרש שקשה לשחק בו והפסדנו. אנחנו בני אדם והיה לנו הפעם משחק פחות טוב, כדורגל זה משחק של מומנטום ובכל פעם שהמומנטום היה אצלנו, קרה משהו שקצת הרס את זה. באר שבע קבוצה טובה ואני בטוח שהיא תמשיך להיות מדורגת גבוה בטבלה גם בהמשך העונה, אני מאחל להם בהצלחה".

ייני נשאל, האם כשהוא אומר שקרה משהו שעצר את המומנטום, הוא גם מתכוון לטעויות השיפוט והשיב: "אנחנו צריכים לנצח את המשחקים, גם כשלשופט יש משחק פחות טוב, זה בכל זאת זה היה תלוי בנו. הגענו להרבה יותר מצבים והיו לנו הרבה אפשרויות להבקעה, אבל הפסדנו את המשחק".

"את מה שלא עבד טוב על המגרש, אני משאיר למאמן שלנו לעשות וזה משהו שאמור להישאר ביננו השחקנים ואנחנו נעבוד על הכל", המשיך ייני. "קודם כל, בין משחק למשחק אין כל כך השפעה, ואני מדבר כרגע על הצד המנטלי. אנחנו מקצוענים, סיימנו את המשחק, נפיק לקחים ונתכונן למשחק הבא. בכל הנוגע למצב הפיסי, אז אנחנו ננוח טוב וזה לא המשחק הראשון שאנחנו עושים בהבדל של שלושה ימים. אני בטוח שנגיע רעננים לכל המשחקים ואני לא דואג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully