וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "זה היה יכול ללכת לכאן או לכאן, החמצנו הרבה"

4.11.2013 / 23:01

מאמן מכבי תל אביב לאחר ההפסד 3:2 לבאר שבע: "הם ניצלו טוב יותר את הטעויות שלנו. לא אדבר נגד השופטים בטלוויזיה"

ברני ארדוב

אחרי פתיחה עונה מושלמת ועליונות מרשימה בכל המשחקים, מכבי תל אביב נתקלה הערב (שני) במשוכה הקשה ביותר העונה ורשמה הפסד ראשון, 3:2 להפועל באר שבע אחרי משחק קצבי ומרתק. גל אראל טעה בגדול וסייע למונס דאבור להעלות את מכבי תל אביב ליתרון בדקה ה-10, נאסר השווה, ברדה השלים מהפך בדקה ה-52, בן חיים עוד הספיק לאזן, אך דובב גבאי עם שער נהדר החזיר את היתרון לבאר שבע בדקה ה-73. באר שבע התקרבה לאלופה, שעדיין מוליכה את הטבלה עם 19 נקודות, וכעת ניצבת מרחק 2 נקודות בלבד ממנה.

במכבי תל אביב היו טענות קשות לשופט המשחק דניאל בר נתן על שני פנדלים ברורים לטענתם שלא נשרקו על בן חיים ודאבור, ובעיקר זעם רב על אישור השער של ברדה שהובקע מנבדל ברור.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ערב קשה. פאולו סוזה/ברני ארדוב

מאמן הצהובים פאולו סוזה ניסה לשמור על פאסון בסיום: "לא קרה שום דבר. מגיעות ברכות לבאר שבע. היינו יכולים גם לנצח, זה היה משחק שיכל ללכת לכאן או לכאן. היו לנו הזדמנויות טובות במחצית הראשונה והשנייה. שתי הקבוצות יכלו לנצח היום, ואני בטוח שבמשחק הבא בבית אנחנו ננצח".

למכבי תל אביב מצפה קשה כבר ביום חמישי הקרוב מול פרנקפורט בליגה האירופית, וסוזה נשאל האם הוא מודאג מההשפעה של ההפסד: "ההשפעה תהיה תלויה בזמן שנתאושש מההפסד. זאת לא תוצאה טובה וזה לא קל, כי זה לוקח זמן. נעשה את הטוב ביותר על מנת להסב גאווה לכדורגל הישראלי. ההסבר שלי להפסד? היו שתי קבוצות שרצו לנצח, יצרנו מספיק הזדמנויות אבל לא הבקענו. כל קבוצה עשתה טעויות, באר שבע ניצלה אותן טוב יותר. השופטים עושים את העבודה שלהם. אני לא אדבר על השופטים באף משחק, בטח לא בטלוויזיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי מכבי תל אביב מתוסכלים. ברני ארדוב
לקחו קשה את ההפסד בסיום. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

סוזה התייחס למדיניות הרוטציה ואמר: "אני תמיד בוחר את ה-11 הכי טובים ומתאימים לכל משחק. בשבילי השחקנים שלי תמיד הכי טובים". על משחק ההגנה של קבוצתו אמר סוזה: "אפשר לנתח כל שער שספגנו בפני עצמו. ההחלקה בשער השלישי לא הייתה שגרתית. היו הרבה דברים שגרמו להפסד הזה".

לגבי השפעת ההפסד על המשחק מול פרנקפורט בליגה האירופית, אמר המאמן: "אלו שתי מסגרות שונות לגמרי. המטרה העיקרית היא כמובן הליגה, אבל אנחנו תמיד רוצים לנצח בכל משחק. המנטליות שלנו היא לכבד כל יריב בעיקר בליגה האירופית. זה תמיד קשה יותר להתאושש אחרי הפסד. נעשה הכל כדי לאושש את השחקנים גופנית ומנטלית וזה לא יהיה פשוט. זו יריבה שונה ונצטרך להתכונן בצורה שונה".

עוד אמר סוזה: "אני לא אגיד לתקשורת על מה דיברתי עם השחקנים שלי בחדר ההלבשה בסיום. הגישה שלנו למשחק הייתה טובה וצריך להמשיך לבנות את המנטליות הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully