וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע גברה 2:3 על מכבי תל אביב

משחק אדיר בווסרמיל: אראל טעה בגדול ודאבור כבש (10), אבל נאסר השווה בכדור חופשי (31). ברדה, שקיבל כדור בנבדל ברור, הפך עם שער מדהים (52), אבל בן חיים מיד איזן (54). גבאי הכריע (73), ההגנה הצהובה קרסה, האלופה ספגה הפסד ראשון העונה

one

לשם כך התכנסנו: משחק אדיר, פשוט אדיר בבאר שבע הערב (שני), הסתיים ב-2:3 להפועל באר שבע המקומית על האלופה מכבי תל אביב, שספגה הפסד ראשון העונה ופתאום, ראתה איך הליגה סוגרת עליה למרות פתיחת העונה הטובה. ההגנה הצהובה, שנראתה בלתי פגיעה עד כה, התפרקה פעם אחר פעם מול החבורה של אלישע לוי ואילו ההתקפה החמיצה בלי הפסקה. מונס דאבור העלה את הצהובים ליתרון בדקה העשירית אחרי טעות גדולה של גל אראל, אבל סיראז' נאסר השווה בכדור חופשי בדקה ה-31 אחרי כדור שפגע ביד של גל אלברמן והטעה את חואן פאבלו. אליניב ברדה קיבל בדקה ה-52 כדור במצב נבדל, אבל זה לא הפריע לו והוא בעט פצצה מדהימה לחיבורים של חואן פאבלו. שתי דקות לאחר מכן, טל בן חיים השווה, אבל עוד טעות בהגנת הצהובים עלתה להם בשער מכריע של דובב גבאי בדקה ה-73.

סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע חוגג עם אליניב ברדה. ברני ארדוב
ניצחון ענק לברדה, נאסר ובאר שבע/ברני ארדוב

פאולו סוזה החליט להמשיך בשיטת הרוטציה והפעם פתח עם גאל מרגוליס, מונס דאבור וטל בן חיים בחלק הקדמי. מנגד, באר שבע עלתה בהרכב הרגיל שלה, עם ברדה, גבאי ומאור בוזגלו, שמאוד רצה להוכיח לקבוצתו לשעבר, אבל היה בינוני. הצהובים עלו ליתרון מהיר לאחר שגל אראל הרחיק כדור בצורה איומה ודאבור השתלט וכבש בקלות. האלופה המשיכה ללחוץ והייתה יכולה להגדיל את היתרון, אבל כנגד מהלך המשחק, כדור חופשי של סיראז' נאסר פגע בידו של גל אלברמן וקבע 1:1 במחצית.

את המחצית השנייה פתחה באר שבע הרבה יותר נמרצת ושבע דקות אחרי ההפסקה היא נזכרה בדיוק למה אליניב ברדה חזר אליה. החלוץ קיבל כדור מבוזגלו כשהוא בנבדל בולט, אבל הקוון לא הניף את הדגל. ברדה שלח בעיטה אדירה לחיבורים של חואן פאבלו ההמום וקבע מהפך. שתי דקות החזיק היתרון עד שטל בן חיים השווה מקרוב. אלא שבדקה ה-73 המשחק הוכרע. איתן טיבי החליק, דובב גבאי ניצל זאת, השאיר מאחור את ייני והכריע. מכבי סופגת שנה שנייה ברציפות שלושה שערים והפסד ראשון בעונה בבאר שבע. היא תקנה כרגע את הדרך בה העונה הקודמת הסתיימה. באר שבע מצידה, עם ניצחון ענק שמציב אותה כמועמדת חזקה ללכת עד הסוף העונה ומוכיח פעם נוספת את היכולות הנהדרות המצויות השנה בבירת הנגב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מהלך המשחק:

דקה 85: זהבי פינה שטח ובעט מ-16 מטרים, אג'ידה לקח.

דקה 84: כדור קרן הגיע לדאבור, שבעט מקרוב. אילוז חילץ ממש מקו השער.

דקה 80: מיטרוביץ' הגביה, פריצה עלה מעל כולם לנגיחה ושם את הכדור ברשת העליונה.

דקה 73: גול! עכשיו תורה של באר שבע לנצל שגיאה ולהחזיר לעצמה את היתרון. אג'ידה בעט את הכדור החופשי אחרי הבעיטה של זהבי, טיבי החליק, גבאי השתלט, עבר את ייני בין הרגליים וכבש, 2:3 ענק לבאר שבע.

דקה 72: זהבי סובב כדור חופשי מ-25 מטרים, קרוב מאוד לחיבורים של אג'ידה.

דקה 64: ראדי הגביה מימין, בן חיים הגיע מהצד השני של הרחבה וירה את הכדור הקופץ החוצה.

דקה 60: התקפה יפהפייה של באר שבע הסתיימה ברגליים של ברדה, שהסתובב בתוך תיבת החמש ובעט חלש לגוף של חואן פאבלו.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
החזיר את הצהובים מהר למשחק. בן חיים חוגג/ברני ארדוב

דקה 54: גול! איזה דקות בבירת הנגב. סוארס איבד, ראדי שלח רוחב, בן חיים כבש מקרוב. 2:2 מהיר.

דקה 52: גול! מהפך! באר שבע קיבלה כדור חופשי והוציאה אותו במהרה. ברדה, שהיה בעמדת נבדל ברורה, קיבל את הכדור. מכאן, טעות השיפוט כבר נשכחה והחלוץ ירה כדור מדהים, מהאוויר, לחיבור של חואן פאבלו ההמום.

דקה 51: זהבי קיבל כדור ובעט מ-22 מטרים, אג'ידה ירד והדף היטב.

דקה 49: זהבי שלח עומק מושלם למרגוליס, שבאחד-על-אחד מול אג'ידה ניסה להקפיץ ושלח החוצה. מצב גדול לקשר הצעיר.

דקה 35: מרגוליס השאיר כדור נפלא לזהבי, שמעשרה מטרים בעט רע לידיים של אג'ידה. החמצה גדולה.

דקה 31: גול! כנגד מהלך המשחק, שוויון בבירת הנגב. אראל זכה בכדור חופשי כמעט מ-30 מטרים. נאסר בעט אותו, זה פגע ברגל של אלברמן שעמד בחומה, הטעה את חואן פאבלו וחדר פנימה. 1:1.

סיראז' נסאר שחקן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
שוויון נגד מהלך המשחק. נאסר/ברני ארדוב

דקה 28: ברדה נגח לאחור מ-12 מטרים בצורה מצוינת, חואן פאבלו התעופף והציל.

דקה 25: מרגוליס השתלט נהדר על כדור ארוך והשאיר לייני, שהגיח מאחור ונכנס לרחבה. מול אג'ידה, המגן היה חייב לבעוט, אבל ניסה למסור לרוחב והכדור הורחק.

דקה 22: התקפה מהירה של הצהובים מצאה את בן חיים בפינת הרחבה, אבל הבעיטה שלו הייתה חלשה ופגעה במגן, בדרך לכדור קרן.

דקה 18: ייני שלח כדור עומק לדאבור, שבקושי הגיע וגילגל אותו החוצה, לא רחוק מהקורה.

דקה 10: גול! שער יתרון מוקדם ומוזר לצהובים. אג'ידה מסר לאראל, שהיה 20 מטר מהשער של באר שבע, עם גבו למגרש. הקשר ניסה להרחיק הצידה, אבל עשה זאת באופן נורא. דאבור אמר תודה, השתלט וכבש בקלות. 0:1 למכבי תל אביב, בבאר שבע בוודאי נזכרים בטעות של בן ביטון, שהובילה לשער השני של קרית שמונה לפני שבועיים וחצי.

דקה 8: ברדה רץ למתפרצת ואולי היה צריך למסור. הוא בחר בבעיטה, שפגעה בקרלוס גרסיה ויצאה לקרן.

דקה 6: ראדי ניסה כדור חופשי מ-25 מטרים, גבוה מדי.

ערן זהבי שחקנה של מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הפסד ראשון למכבי העונה. זהבי מסתבך/ברני ארדוב

הרכבים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ' (טומיסלב פאיוביץ', 46), וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, גל אראל, לוטם זינו, סיראז' נאסר, מאור בוזגלו (בן אלגרבלי, 68), אליניב ברדה, דובב גבאי (ניקולאס פלצ'וק, 85).

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, מאנה (ראדה פריצה, 76), גל אלברמן (ניקולה מיטרוביץ', 65), מהראן ראדי, ערן זהבי, גאל מרגוליס, מונס דאבור, טל בן חיים (עומרי אלטמן, 80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully