וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: קרדיף ניצחה 0:1 את סוונסי בדרבי ההיסטורי

קולקר הכריע את הדרבי הוולשי הראשון אי פעם בליגה הבכירה. לוריס נפצע וסירב לצאת ב-0:0 של טוטנהאם מול אברטון

אברטון וטוטנהאם נפרדו היום (ראשון) ב-0:0 סוער, שהותיר את שתיהן בצמרת, אך גם הותיר אותן מעט מתוסכלות. שתי הקבוצות ידעו שניצחון מעלה אותן למקום השני, מעל צ'לסי וליברפול, אבל לא הצליחו לכבוש במשך 100 דקות (כולל תוספת זמן) כדי לזכות בשלוש הנקודות. מי שכן כבש הוא אקס טוטנהאם, הבלם סטיבן קולקר, שהכריע את הדרבי הוולשי הראשון אי פעם בליגה הבכירה עם ניצחון 0:1 של קרדיף סיטי על סוונסי.

הוגו לוריס, טוטנהאם. רויטרס
אני בסדר, אתה בסדר. לוריס/רויטרס

אברטון - טוטנהאם 0:0

חלוקת נקודות בגודיסון פארק בקרב הצמרת הזה. התקרית הסוערת של המשחק הייתה התנגשות חזיתית קשה בין שוער טוטנהאם הוגו לוריס לבין חלוץ אברטון רומלו לוקאקו. החלוץ נפצע והוחלף, השוער קיבל מכה חזקה בראשו ומחליפו בראד פרידל כבר עמד על הקווים, אבל לוריס סירב לצאת בהתעקשות שנראתה מוזרה. עם זאת, דקה אחרי זה מנע שער ביציאה מצוינת לגופו של ג'רארד דאלופאו, וגם אחרי 9 דקות תוספת זמן שמר על רשת נקייה. טוטנהאם ממשיכה להיות הקבוצה הכי לא אטרקטיבית בפרמיירליג, כשבעשרת משחקיה נכבשו 14 שערים בלבד (מאזן גולים 5:9). בין המקום השני למקום השביעי באנגליה מפרידה נקודה אחת בלבד.

ג'יימס מקארתי, אברטון, מול גילפי סיגורדסון, טוטנהאם. רויטרס
קרב צמוד, צמרת צפופה. יום טיפוסי באנגליה/רויטרס

קרדיף סיטי - סוונסי 0:1

לראשונה בתולדות הליגה האנגלית הבכירה ואחרי הפסקה של שנתיים, נערך דרבי וולשי בין קרדיף לסוונסי, שנצבע כולו אדום. אוהדי קרדיף ראו את הכחול המסורתי נזנח לטובת האדום בגלל הגחמות של הבעלים וינסנט טאן, אך הערב הם שכחו מהצרות וחגגו שלוש נקודות יוקרתיות בדרבי שגם הקפיצו אותם בטבלת הפרמיירליג מעל סוונסי (12 נקודות לקרדיף במקום ה-12 לעומת 11 של היריבה במקום ה-13). אחרי מחצית ראשונה שקולה, קרדיף העבירה הילוך כדי להשיג את השער המיוחל, ובפעם הרביעית העונה זה קרה מכדור קרן. קרייג בלאמי הגביה לרחבה בדקה ה-66 והבלם סטיבן קולקר עלה גבוה ונגח פנימה. מיכאל לאודרופ שלח את ווילפריד בוני על מנת להשוות, אבל גם החלוץ מחוף השנהב לא מצא את הרשת ובתוספת הזמן סוונסי אף איבדה את השוער מישל וורם שפגע בפרייזר קמפבל וקיבל אדום. המגן אנחל רנחל לבש את אפודת השוער (ורשם הצלה אחת) עד לשריקת הסיום, אז ניתן האות לחגיגות של הציפורות הכחולות (באדום).

סטיבן קולקר שחקן קרדיף סיטי נוגח לרשת בדרבי מול סוונסי. Laurence Griffiths, GettyImages
שער היסטורי. סטיבן קולקר מנצח את הדרבי הוולשי/GettyImages, Laurence Griffiths

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully