וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אני מרגיש כאילו ביצענו 11 טעויות"

מאמן צ'לסי זעם על היכולת מול ניוקאסל. ונגר מאושר, מויס מהלל את ואן פרסי ורוני, ורק השוער שהבקיע מעדיף לא לחגוג

המחזור העשירי בפרמיירליג היה ככל הנראה המשוגע ביותר ב-2013/2014. בתפריט: ארסנל ניצחה את ליברפול 0:2 והגדילה את הפער בפסגה לחמש נקודות, צ'לסי הפסידה 2:0 לניוקאסל ושוב הסתבכה, מנצ'סטר סיטי הפציצה 0:7 אדיר על נוריץ', מנצ'סטר יונייטד המשיכה להתאושש עם 1:3 על פוהלאם, והיה גם את אסמיר בגוביץ', שוערה של סטוק, שהבקיע ממגרש שלם אחרי 14 שניות בלבד. הנה חלק מהתגובות לערב המיוחד הזה.

אז מה היה לנו במחזור העשירי בפרמיירליג?

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. רויטרס
מה יהיה? מוריניו/רויטרס

ברנדן רודג'רס שוב מנמיך ציפיות

ה-0:2 של ארסנל על ליברפול היה שייך לסנטי קסורלה וארון ראמזי, שכבשו שערים נהדרים והגדילו את הפער של התותחנים בפסגה לחמש נקודות, מה ששימח מאוד את ארסן ונגר. "היינו צריכים להגיב היום, כי אחרי המשחק מול צ'לסי, היה חשוב להראות לאנשים שאנחנו יכולים לנצח את המשחקים הגדולים, ולנצח בצורה משכנעת זה אפילו חשוב יותר", אמר המנג'ר הצרפתי.

"תמיד יש לי ביטחון, אבל ברור שיש לנו עוד דרך ארוכה", הוסיף ונגר. "זה היה ניצחון חשוב עבור המועדון, ואף אחד לא יכול להתווכח שלא הגיע לנו אותו".

מנגד, מאמן המייטי רדז ברנדן רודג'רס הודה בסיום: "הגיע לארסנל לנצח, היא שלטה במשחק לגמרי. יש להם פער של חמש נקודות, אבל יש עוד דרך מאוד, מאוד ארוכה. אני כבר אמרתי שצריך להעריך את הליגה אחרי עשרה מחזורים, ובינתיים עשינו פתיחת עונה מצוינת. זו תוצאה מאכזבת עבורנו, אבל אני מסתכל על הסגלים של שאר הקבוצות שסביבנו, קבוצות שהיו בליגת האלופות הרבה שנים, ואני לא יכול לבקש יותר מהשחקנים שלי. כבר אמרתי שייקח זמן עד שנוכל להתחרות מולן באופן קבוע".

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
"זה היה ניצחון חשוב עבור המועדון". ונגר/רויטרס

מכת פציעות במנצ'סטר יונייטד

מנצ'סטר יונייטד פתחה את משחקה מול פולהאם בצורה מדהימה, כשהבקיעה את כל שלושת השערים שלה בתוך 20 הדקות הראשונות לפני שהורידה הילוך וניצחה 1:3. "ב-20 הדקות הראשונות היינו פשוט יוצאים מהכלל", אמר דייויד מויס. "היו שערים גדולים, תנועה מצוינת, ושיחקנו מאוד, מאוד טוב. ידענו שיהיה קשה, אבל התחלנו מצוין והשערים אפשרו לנו להירגע קצת".

מויס היה מרוצה בעיקר מויין רוני ורובין ואן פרסי, ששוב שיתפו פעולה מצוין: "ביום טוב שלהם, הם יקשו על כל שחקן בעולם, לא רק באנגליה. כשהם טובים, לדעתי הם הכי טוב שיש. שניהם מוכשרים בצורה בלתי רגילה וסקוררים מלידה. כשנתחיל לרוץ, יהיה מאוד כיף לראות אותם".

החדשות הרעות מבחינת השדים האדומים הן שג'וני אוונס, טום קלברלי ורפאל נפצעו, הוחלפו ונמצאים בספק למשחק ליגת האלופות מול ריאל סוסיאדד באמצע השבוע. גם פטריס אברה, שהשלים 90 דקות, נמצא בספק מסוים.

שחקני מנצ'סטר יונייטד ויין רוני, רובין ואן פרסי. Paul Thomas, GettyImages
הכי טובים שיש. רוני ו-ואן פרסי/GettyImages, Paul Thomas

ז'וזה מוריניו: "עשינו 11 טעויות"

המאוכזבת והמאכזבת של המחזור היא כמובן צ'לסי, שהפסידה לניוקאסל 2:0 וראתה את ארסנל בורחת ליתרון חמש נקודות. ז'וזה מוריניו היה עצבני מאוד בסיום, ואמר: "אני מרגיש שעשינו 11 טעויות. אני כנראה מגזים, אבל התוצאה הסופית היא פועל יוצא של העובדה שרק קבוצה אחת הופיעה. זו היתה הופעה רעה מאוד שלנו, במחצית הראשונה שיחקנו כאילו זה משחק ידידות".

"הכל היה לא מספיק טוב", הוסיף המנג'ר הפורטוגלי. "במחצית הראשונה היו לנו המון שטחים, ופשוט לא שיחקנו. לא היינו אגרסיביים. איבדנו את הכדור במהלכים פשוטים, והגיע לנו להפסיד. לא אהבתי מה שראיתי, ואני מאוכזב".

יוהאן גופראן שחקן ניוקאסל חוגג מול צ'לסי. GettyImages
לזה הבלוז לא ציפו. גופרן חוגג/GettyImages

השוער שהבקיע אחרי 14 שניות מעדיף שלא לחגוג

הסיפור הגדול של המחזור הגיע מסטוק סיטי, שקיבלה שער נדיר משוערה, אסמיר בגוביץ', שהבקיע כעבור 14 שניות. בכך הצטרף בגוביץ' בן ה-26 לארבעה שוערים שכבשו בתולדות הפרמיירליג: פיטר שמייכל, פול רובינסון, בראד פרידל וטים הווארד. אגב, בגוביץ' הפך אמש למלך השערים של סטוק סיטי, עם שער אחד, כמו שישה מחבריו לקבוצה.

בסיום בחר השוער דווקא לפרגן ליריבו, ארתור בורוץ', שספג את השער, ואמר: "אני מרגיש רע עבור ארתור. זה לא גורם לשוער להיראות טוב, ובגלל זה לא חגגתי. אלה היו התנאים הכי גרועים בהם אפשר לשחק, עם המגרש הרטוב עוד אפשר להתמודד, אבל הרוח מפריעה. אי אפשר לדעת לאן הכדור יילך".

בורוץ' עצמו אמר: "אני מאוד מצטער עבור החברים שלי לקבוצה והאוהדים, אבל מה אני יכול להגיד? קרה מה שקרה, ואני צריך לעבור את זה. אני מבטיח שאחזיר את שתי הנקודות הללו. הדברים האלה קורים לשוערים, זה קרה בעבר ויקרה בעתיד".

אסמיר בגוביץ' שוער סטוק סיטי חוגג אחרי שכבש שער עם ריאן שואוקרוס. Chris Brunskill, GettyImages
לא הרשה לעצמו לחגוג יותר מזה. בגוביץ' עם שואוקרוס/GettyImages, Chris Brunskill
  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully