וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אוזיל דריבליסט יותר טוב מזידאן"

מאמן ארסנל משווה בין מסוט אוזיל לזיזו: "יש להם את אותה קלילות טכנית". אריקסון חושף: "כבר חתמתי להחליף את פרגוסון במנצ'סטר יונייטד, החוזה עדיין במשרד של פיני זהבי"

שחקן ארסנל מסוט אוזיל. GettyImages
מקבל מחמאות מכל פינה. אוזיל/GettyImages

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר ממשיך לשבח את מסוט אוזיל. ארסנל ממשיכה לצעוד בפסגת הליגה האנגלית, עם פער 5 נקודות מהשנייה, והמאמן שרואה את הרכש הגרמני שלו פורח, משווה אותו לזינאדין זידאן.

"לאוזיל יש יכולות מיוחדות, הוא תמיד מקבל במהירות את ההחלטה הנכונה על המגרש", אומר ונגר, "אוזיל דריבליסט טוב יותר מאשר זידאן. יש להם את אותה קלילות טכנית ואת אותה ענווה".

ונגר טוען שארסנל התחרתה עם פ.ס.ז' על השחקן, ואומר שסביר להניח שמה ששכנע אותו להגיע ללונדון היה ההתעניינות של ונגר בו בעבר. "הפגישה הראשונה שלנו בקיץ הייתה בבית שלי", מספר ונגר, "הוא קיבל החלטה תוך 24 שעות. אחר כך השלמת העסקה נעשתה די מהר.

"רציתי אותו עוד לפני שהוא הגיע למדריד ב-2010, זה היה או אנחנו או הם. הוא הודיע לי שהוא בחר בריאל, אבל שגם היה שמח להגיע אלינו. בקיץ גם סן ז'רמן רצתה אותו, אבל העובדה שהיה בינינו קשר ארוך הביאה אותו אלינו".

מאמן נבחרת חוף השנהב, סוון גוראן אריקסון. Stuart Franklin, GettyImages
החוזה עוד במשרד של פיני זהבי. אריקסון/GettyImages, Stuart Franklin

* סוון גוראן אריקסון חושף: הייתי אמור להחליף את אלכס פרגוסון כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד ב-2002, וכבר חתמתי על חוזה. הסקוטי אמור היה לפרוש באותה שנה, ואריקסון טוען כי נציגי יונייטד פנו אליו והציעו לו את התפקיד, אבל פרגוסון החליט לחזור בו ולא פרש.

"ידעתי שזה יהיה בעייתי, כי הייתי מאמן אנגליה, והיה לי חוזה עד 2006, וידעתי שאספוג ביקורת קשה אם הייתי עוזב באמצע. אבל זו הייתה הזדמנות לאמן את מנצ'סטר יונייטד. חוזה כבר נחתם, הייתי מאמן יונייטד", כתב אריקסון באוטוביוגרפיה שלו. לטענתו, סוכנו פיני זהבי מחזיק עדיין בחוזה החתום במשרדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully