וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוק ריברס הסתיר את דגלי האליפות של הלייקרס

מאמן הקליפרס תלה בסטייפלס סנטר פוסטרים של שחקניו: "אין פה חוסר כבוד, אבל כשאנחנו משחקים, זה האולם שלנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטייפלס סנטר בעיצוב החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאמן הקליפרס, דוק ריברס, לקח צעד בלתי שגרתי במאבק על השליטה העירונית. ריברס, שהגיע הקיץ ללוס אנג'לס אחרי קנדציה ארוכה וטובה בבוסטון, החליט לכסות את הבאנרים במעלה האולם - 16 פוסטרים שמייצגים את האליפויות של הלייקרס. במקומם תלה ריברס פוסטרים של שחקניו - ג'מאל קרופורד, בלייק גריפין, ג'ייג'יי רדיק, דיאנדרה ג'ורדן, ג'ארד דדלי, כריס פול ומאט ברנס.

כך פורסם במהלך שידור ישיר של משחק הכנה של הקבוצה, כשהשדר ראלף לולר דיבר על השינוי שערך המאמן - שמתפקד גם כסגן נשיא לענייני כדורסל במועדון. "דוק ריברס עשה שינוי בעיצוב", אמר לולר בשידור. "כנראה שהסיפור הכי גדול יהיה כיסוי הפוסטרים של הלייקרס. אבל בעצם, מה שדוק רצה זה להקנות אווירה של קליפרס באולם. כרגע, זה באמת נראה כמו בניין של הקליפרס". שתי הקבוצות משחקות בבניין הזה החל מ-1999, ובקיץ האחרון הקליפרס האריכו את ההתקשרות עד ליוני 2024.

ריברס הסביר את מהלכיו ל"לוס אנג'לס טיימס": "זה האולם שלנו כשאנחנו משחקים בו, אז חשבתי שיהיה טוב להראות את זה לבחורים שלנו. אין פה חוסר כבוד בלייקרס, אבל כשאנחנו משחקים, זה האולם של הקליפרס".

בעונה שעברה, הקליפרס זכו בבית הפסיפי לראשונה בהיסטוריית המועדון, והעונה הם פייבוריטים לעשות זאת שוב. שתי הקבוצות ייפגשו בערב הפתיחה, ב-29 באוקטובר, וכמו כן ב10 בינואר, ב-6 במרץ וב-6 באפריל. יהיה מעניין לראות אילו פוסטרים יהיו תלויים לאחר מכן.

חייל בודד: על הקיץ של אוקלהומה סיטי

ביל ראסל נעצר עם אקדח טעון בשדה התעופה

דירוג ESPN: כרמלו 15, גריפין 14

הכנה: שיקגו עלתה ל-0:5 במשחקי ההכנה

דוק ריברס מוצג כמאמן לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
"מה שדוק רצה זה להקנות אווירה של קליפרס באולם. כרגע, זה באמת נראה כמו בניין של הקליפרס". ריברס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully