וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל ראסל נעצר עם אקדח טעון בשדה התעופה

כדורסלן העבר האגדי הגיע לעמדת הבידוק עם כלי נשק ובו שישה כדורים. שוחרר אחרי חקירה וישלם קנס של כמה אלפי דולרים

ביל ראסל, מגדולי שחקני הכדורסל בכל הזמנים, נעצר השבוע בשדה תעופה בסיאטל אחרי שבמטען שלו נמצא אקדח טעון - כך חשפו הלילה (בין שישי לשבת) כלי תקשורת בארה"ב. ראסל בן ה-79 מתגורר בסיאטל מזה שנים ארוכות. על פי הדיווחים, ביום רביעי הוא הגיע לשדה התעופה בדרכו לטיסה ובבדיקות הבטחוניות הרגילות התגלה שהוא נושא אקדח טעון עם שישה כדורים בתוכו.

כוחות הביטחון במקום עיכבו את כדורסלן העבר בצורה מיידית ואחרי חקירה קצרה שבמהלכה גם נערכה לו בדיקת רקע, הם החרימו את כלי הנשק ושיחררו אותו לדרכו. ראסל שמחזיק ברישיון לאקדח שהוא נשא, צפוי לעמוד לדין בעקבות הבאת כלי נשק לעמדת בידוק בטחוני. העונשים על עבירות כאלו הם בדרך כלל קנסות שנעים בין 3,000 ל-7,500 דולר.

ראסל שמתנשא לגובה של 2.06 מטר, שיחק בבוסטון סלטיקס בשנים 1956- 1969. הוא נבחר ל-MVP של הליגה חמש פעמים, הופיע 12 פעמים באולסטאר ומעל הכול: זכה בלא פחות מ-11 אליפויות. בנוסף, זכה במדליית זהב אולימפית עם נבחרת ארה"ב ב-1956. לאורך הקריירה העמיד ממוצעים של 15.1 נקודות, 22.5 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים למשחק. ראסל נבחר להיכל התהילה ב-1975. כמאמן הוא עמד לפני שנים ארוכות על הקווים של בוסטון סלטיקס, סיאטל סופרסוניקס וסקרמנטו קינגס.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל ראסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully