וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: שיקגו עלתה ל-0:5 אחרי ניצחון על אינדיאנה

רוז (32 נק', שמונה בשלוש הדקות האחרונות) חגג 98:103 על היריבה שעדיין לא ניצחה. הקליפרס הפסידו לפורטלנד 94:84

עוד קצת יותר משבוע תצא לדרך ליגת ה-NBA ובינתיים הלילה (בין שישי לשבת) נערכו שלושה משחקים נוספים בשלב קדם העונה כאשר במוקד עמד ניצחונה של שיקגו החזקה 98:103 על אינדיאנה. הקליפרס ספגו הפסד שני בהכנה 94:84 על ידי פורטלנד. ממפיס גברה 91:97 על אורלנדו.

דרק רוז שחקן שיקגו בולס. רויטרס
כמה שהתגעגעו להצגות האלה בשיקגו. דרק רוז/רויטרס

שיקגו - אינדיאנה 98:103

כולם מצפים לראות איך דרק רוז יפתח את העונה אבל נראה שבינתיים הוא עושה את העבודה במשחקי ההכנה כשהלילה היו לו 32 נקודות, כולל שמונה בשלוש הדקות האחרונות ששמרו את הבולס עם מאזן מושלם של 0:5. לעומת זאת, הפייסרס לא נראים טוב ורשמו את ההפסד החמישי שלהם. מלבד רוז היה שם גם את לואל דנג שסיפק 22 נקודות.

רוז ששיחק 31 דקות תרם גם תשעה אסיסטים. בצד השני, פול ג'ורג' תרם 22 נקודות, אבל ללא ספק אינדיאנה צריכה לעשות חושבים אחרי המשחק הזה. שיקגו עלתה ללא ג'ימי באטלר וג'ואקים נואה, אבל בכלל המשחק נראה היה יותר כמו משחק רשמי כאשר שתי הקבוצות סיימו עם רוב השחקנים הפותחים שלהם על הפרקט.

ניקולא באטום שחקן פורטלנד מול בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
עלו למאזן חיובי. באטום במאבק עם גריפין/רויטרס

לוס אנג'לס קליפרס - פורטלנד 94:84

הבלייזרס עלו למאזן חיובי (2:3) בהכנה אחרי שדמיאן לילארד קלע 12 מה-16 שלו ברבע השלישי. הוא סיפק תשע נקודות רצופות במהלך אותו רבע אחרי שקבוצתו פיגרה בנקודה במחצית. ניקולא באטום הוסיף 14 נקודות ורובין לופז תרם תשע נקודות ועשרה ריבאונדים כאשר הבלייזרס עלו ל-17 הפרש כשנותרו פחות מעשר דקות לסיום. הספסל של הקליפרס עוד הצליח להוריד לארבע, אבל האורחים רשמו ריצה של 2:10. דארן קוליסון הוביל את המפסידים עם 31 נקודות ושישה אסיסטים. בלייק גריפין קלע 18 והוסיף שישה ריבאונדים ב-25 דקות.

אורלנדו - ממפיס 97:91

הגריזליס מתחילים להיראות כמו קבוצה שמוכנה לתחילת הליגה הסדירה אחרי שרשמו הלילה את ניצחונם השלישי ברציפות. זה קרה לא מעט בזכות מייק מילר (19 נקודות ו-11 ריבאונדים) ואד דייויס (16 נקודות ועשרה ריבאונדים). הרוקי של אורלנדו ויקטור אולאדיפו הוביל עם 22 נקודות, אבל המג'יק חסרו את טוביאס האריס שסובל מפציעה בקרסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully