וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריס רייס: "כיף להיות בקבוצה הגדולה ביותר במפעל גדול"

17.10.2013 / 13:45

במכבי תל אביב נרגשים לקראת תחילת העונה האירופית מול ויטוריה (ה', 21:45, ישיר באתר). סמית’ והיקמן ערכו אימון מלא

אדריאן הרבשטיין

אחרי חודשים רבים של המתנה, העונה האירופית של מכבי תל אביב תצא לדרך הערב (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט) עם המשחק הראשון ביורוליג כשהיא תתארח בספרד אצל לבוראל קוצ'ה ויטוריה. אחרי ההפסד המפתיע להפועל חולון במחזור הראשון של הליגה בישראל, השחקנים של דיוויד בלאט ינסו לשים את המתח והעצבים בצד כדי לפתוח ברגל ימין את עונת היורוליג.

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' חוגג. קובי אליהו
בספק בגלל הפציעה המטרידה. דווין סמית'/קובי אליהו

בעונה שעברה שתי הקבוצות נפגשו פעמיים במסגרת שלב הטופ 16 כאשר במשחק הראשון ביד אליהו הצהובים הפסידו בנקודה 71:70 מסל ניצחון דרמטי של פרננדו סן אמטריו שסייע לבאסקים להנחיל הפסד שני ברציפות למכבי תל אביב. אלא שבמשחק השני מכבי תל אביב חזרה עם ניצחון יוקרתי 62:66 כאשר דווין סמית' הצטיין עם 20 נקודות.

לאחר מסע מפרך לוויטוריה והגעה רק באישון לילה, ערכו אתמול הצהובים אימון מסכם בפרננדו בואסה ארנה לקראת המשחק. הקבוצה אף הספיקה לחגוג אתמול יום הולדת 74 ליושב ראש שמעון מזרחי, אך למרות החגיגה הצהובים מודאגים ממספר אלמנטים: ההפסד לחולון שעדיין מהדהד ברקע כמו גם נושא השתלבותו של טייריס רייס שנראה מתוסכל מאוד ממצבו. לכך יש להוסיף את הפציעות של דווין סמית' (פצוע בברכו) וריקי היקמן (קרסול). בדיקת ה-MRI שסמית' עבר העלתה שהוא אכן סובל מפגיעה בברך ויזדקק לטיפולים, אך לא מעבר לכך. בקבוצה אומרים כי השחקן בספק למשחק, למרות שאתמול הוא והיקמן השלימו אימון מלא.

טייריס רייס אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "זו הרגשה מדהימה לפתוח את היורוליג. בסופו של דבר זה מה שאתה רוצה: להיות עם הקבוצה הגדולה ביותר במפעל גדול. אני נרגש ואני בטוח שכולם בקבוצה מרגישים ככה". על היריבה הוסיף: "ראיתי אותם משחקים בווידאו, זו קבוצה טובה ויש שם שחקנים קשוחים. אתה לא יכול לללמוד מכך שהם הפסידו בליגה במשחק הראשון. נהיה מוכנים למאבק. אמנם מדובר במשחק הראשון, אך כל משחק הוא חשוב ונגיע מרוכזים".

רייס התייחס גם למשחק האחרון בחולון, ואמר: "לא קלענו טוב ולא היינו טובים בריבאונד ברבע האחרון. אלו דברים שהיה צריך לשפר. אנחנו צריכים להגיע בפוקוס לכל משחק. זה קרה ואנחנו צריכים לעבור הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ויטניס ליפקביצ'יוס שחקן ז'לגיריס קובנה מול פרננדו סן אמטריו שחקן קאחה לבוראל. Robertas Dackus, GettyImages
בשנה שעברה הוא סיפק סל ניצחון דרמטי נגד הצהובים. סן אמטריו/GettyImages, Robertas Dackus

לבוראל קוצ'ה ויטוריה פתחה את הליגה הספרדית עם הפסד לגראן קנאריה (99:96) אחרי הארכה. הקבוצה של סרג'יו סקאריולו עברה מהפך מסוים בקיץ האחרון כשאיבדה בין היתר את נמניה בייליצ'ה, בראד אולדסון ומאצ'יי לאמפה, כשמי שתולים בו לא מעט תקוות הוא הרכש מבילבאו למונט המילטון שיחד עם טיבור פלייס ופרננדו סן אמטריו אמורים להוות שלד שאמור להצעיד את הקבוצה לשלבים המתקדמים ביורוליג. בעונה שעברה הבאסקים הגיעו עד להצלבה אבל נכנעו לצסק"א מוסקבה בארבעה משחקים.

"מצפה לנו פתיחה חזקה נגד יריבה היסטורית במפעל", ציין סקאריולו. "אנו עומדים בפני רמת דרישות גבוהה וצריכים לעשות צעד קדימה, ומאז תחילת ההכנות שלנו אנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו. יש לנו מספיק מוטיבציה ואנחנו צריכים להוריד מעט מהמתח כדי לנצח את המשחק. אנחנו צריכים שתהיה לנו ההרגשה שאנחנו נעשה את הדברים שאנחנו רוצים. מכבי היא קבוצה נהדרת ונצטרך לבוא מרוכזים מתחילת המשחק".

פרננדו סן אמטריו הוסיף: "מכבי היא קבוצה עם שחקנים ידועים. הם שיחקו פה הרבה פעמים. יש להם את סמית' ואינגלס שהם שחקנים מנוסים עם מאמן שמכיר את המפעל הזה מכל הכיוונים. הם תמיד יריבה שקשה לגבור עליה בלי קשר אם המשחק מתקיים בבית או בחוץ כך שנצטרך לעבוד קשה. יש להם הרבה שחקנים אמריקאים שיוצרים הרבה בעיות בהגנה ולכן נצטרך להיות חכמים בהתקפה ואנחנו צריכים להגן היטב כדי לייצר ריצה. זה חשוב מאוד שנתחיל את העונה עם ניצחון ביתי ולכן ניתן את הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully