וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומיאו: "מ-2015 תהיה יורוליג שונה לגמרי"

מזכ"ל היורוליג בראיון: "נגדיל את מספר הקבוצות, זה יוסיף איכות וספונסרים". על מבנה דומה ל-NBA: "עובדים על זה"

אדריאן הרבשטיין

עונת 2013/14 ביורוליג תצא הערב (רביעי) לדרך, והמזכ"ל ג'ורדי ברתומיאו העניק ראיון מיוחד ל"קוריירה פיורנטינו" הטוסקני ללפני משחקה של סיינה המקומית נגד גלאטסראיי הטורקית (21:30). ברתומיאו פרש את חזונו בפני העיתון האיטלקי, ולפי דבריו היורוליג בדרך למהפכה.

"אנחנו נגדיל את מספר הקבוצות המשתתפות ביורוליג", אמר ברתומאיו, "הרבה קבוצות מבקשות מאיתנו יותר משחקים בעונה, כי זה יגדיל את ההכנסות, יסייע להן להשיג יותר ספונסרים ויוסיף לאיכות של הקבוצות. כך גם לצופים תהיה הזדמנות ליהנות מיותר משחקים של הקבוצות. החל מ-2015 תהיה יורוליג שונה שתכלול יותר משחקים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך למשהו שונה לגמרי. ברתומיאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברתומיאו נשאל לגבי הקבוצות שיתחרו בליגה והאם יש אפשרות לכך שכמו ב-NBA, יהיו קבוצות קבועות בליגה, ללא קשר להישגיהן בליגות המקומיות. "אנחנו עובדים על זה", השיב המזכ"ל, "הפורמט אצלנו יהיה שונה מזה של ה-NBA כי אצל האמריקאים התפישה שונה לגמרי. אנחנו אוהבים תחרות, ואילו באמריקה ההיבט הכלכלי יותר חשוב".

ברתומיאו נשאל מה יהיה מעמדה של סיינה בהנחה שיהיו קבוצות קבועות במפעל, והשיב: "לסיינה לא תהיה ברירה אם היא רוצה לשמור על רישיון היורוליג שלה. אנחנו מבינים שבונים אולם חדש בעיר. אנחנו נקבל את האולם הנוכחי שמכיל 7,200 מקומות ישיבה ולא נאלץ את הקבוצה לשחק בבולוניה, האינטרס שלנו שהוא שהפרויקט שנרקם בסיינה ימשיך".

על החוקים החדשים שייכנסו לתוקף החל מהערב אמר ברתומיאו: "אנחנו הצגנו אותם לכולם, ובעונה הבאה נכניס לתוקף את החוק שבו שעון ה-24 קופץ ל-14 שניות אחרי ריבאונד התקפה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
גארד סן אנטוניו ספרס טוני פארקר (שמאל) חודר לסל צסק"א מוסקבה. רויטרס
קאהן מצסק"א מול פארקר מסן אנטוניו/רויטרס

פותחים עונה ביורוליג:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully