וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: גלאטסראיי ניצחה בחוץ את סיינה 75:84

הטורקים החזקים פתחו בסטייל את עונת 2013/14 של היורוליג עם ניצחון באיטליה, באמברג ניצחה בבית את שטרסבורג 70:84

מכבי תל אביב תפתח את דרכה ביורוליג ביום חמישי, אך המפעל הבכיר בכדורסל האירופי יצא כבר הערב (רביעי) לדרך עם שני משחקים. גלאטסראיי, שנחשבת בעיניי רבים לאחת המועמדות הבכירות להגיע לפיינל פור, שלחה הצהרה כשחזרה עם ניצחון חוץ מאיטליה, 75:84 על סיינה. עוד לפני כן נפגשו בגרמניה שתי הקבוצות החלשות של בית ב', כשבאמברג גברה על שטרסבורג 70:84. ביום חמישי ייערכו שבעה משחקים, כאשר מחזור הפתיחה יינעל ביום שישי, עם שלושה משחקים.

שחקן נבחרת פורטו ריקו קרלוס ארויו. AP
איזו פתיחה לעונת האירופאית. ארויו/AP

בית ב'

באמברג - שטרסבורג 70:84

הצרפתים, שחזרו ליורוליג לראשונה מאז 2005/6 חיפשו ניצחון ראשון בהיסטוריה שלהם במפעל ופתחו טוב, אבל קפאו לחלוטין ברבע השני, בו נתקעו על 8 נקודות בלבד, וראו את באמברג מענישה ובגדול בדרך ל-14 הפרש במחצית. ג'מאר סמית' היה שפוט בלתי ניתן לעצירה מחוץ לקשת, ואל הרבע האחרון הגיעו הגרמנים עם 21 הפרש, לפני שהורידו מעט את הרגל מהדוושה. סמית' סיים עם 19 נקודות (8 מ-9 מהשדה), אנטון גאבל הוסיף 16. אלכסיס אג'ינסה קלע 19 למפסידים.

שחקן באמברג, אנטון גאבל. Reinhold Eckert, GettyImages
עשו את העבודה בבית. גאבל/GettyImages, Reinhold Eckert

בית ג'

סיינה - גלאטסראיי 84:75

אחת הקבוצות עם הסגל המרשים ביורוליג קיבלה לעצמה מבחן לא פשוט למשחק פתיחה, וחזרה ממנו עם סימן קריאה מהדהד. הטורקים שלטו כבר מהפתיחה, ורבע שני בו רצו ל-17:31 בראשותו של לא אחר מאשר קרלוס ארויו הוביל אותם ל-33:51 במחצית. דניאל האקט היה מהבודדים בסיינה שעוד הצליח לתפקד ותקף שוב ושוב את הסל, האורחים נתקעו על 12 נקודות בלבד ברבע השלישי וראו את סיינה מורידה להפרש חד ספרתי, אבל ארויו וג'אמונט גורדון מנעו מהם לחולל קאמבק. ארויו סיים כמצטיין עם 21 נקודות, גורדון תרם 18 וזוראן ארצג סיים עם 15. את סיינה הוליך דניאל האקט עם 26.

דניאל האקט שחקן סיינה. Elio Castoria, GettyImages
היחידי שתפקד בשורות האיטלקים. האקט/GettyImages, Elio Castoria

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully