וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: דייויד בלו חתם במכבי תל אביב לעונה אחת

15.10.2013 / 12:19

הפורוורד המתקמבק הפך לשחקן הוותיק בקרב הצהובים. בלאט: "אנחנו כרגע לא עושים שום מהלך לגבי הסגל, ונדון בזה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

דייויד בלו חתם היום (שלישי) על חוזה לעונה אחת במכבי תל אביב, וכצפוי, המועדון הודיע רשמית כי הפורוורד המתקמבק חוזר לשורותיו. "מכבי תל אביב ודיוויד בלו הגיעו להבנות בנוגע להישארותו של השחקן בקבוצה עד תום העונה", נאמר בהודעה הרשמית, "עבור בלו זו תהיה העונה השביעית במדים הצהובים-כחולים של מכבי תל אביב – הוותיק בסגל הנוכחי – כשהוא קובע שיא לשחקן וחוזר לקדנציה רביעית במועדון".

שחקן מכבי תל אביב דייויד בלו. קובי אליהו
מצפה לעונה ארוכה. בלו באימון מכבי תל אביב/קובי אליהו

דייויד בלו פתח אמש בחמישייה במשחק ההפסד של מכבי תל אביב להפועל חולון וקלע 11 נקודות. בלו עצמו סיפר היום על תחושותיו: "היה נהדר לשחק, המשחק היה אטי וחשתי בנוח, הייתי עייף במחצית השנייה, אבל אסתגל". לגבי ההפסד הוסיף בלו: "קלענו 8 נקודות ברבע האחרון, זה לא טיפוסי למכבי. גוני יזרעאלי שיחק נהדר מולנו ואלו הסיבות להפסד. ההפסד בהחלט לא ישפיע עלינו לקראת יום חמישי בוויטוריה, זה הכדורסל. יש עונה ארוכה לפנינו".

היום קיימה מכבי תל אביב אימון לקראת משחקה נגד ויטוריה. "בלו נשאר", התייחס בלאט לצירופו הרשמי של השחקן, "עוד בקיץ רצינו שדייויד יחזור, לקח לו זמן להחליט. אין ספק שהוא מתאים לנו, הוא גם חלק מהמערכת ותורם להמשכיות באיזשהו מובן כי הוא מכיר את מכבי תל אביב, את הליגה והיורוליג וכפי שראיתם אתמול הוא עדיין שחקן. אמנם הוא לא מוכן לשחק דקות רבות כרגע, והוא סבל מזה אתמול, אבל כשהיה לו כוח ואוויר ראינו את דייויד הטוב והישן. לגבי שאר הסגל, אנחנו כרגע לא עושים שום מהלך ונדון בזה".

במכבי תל אביב מנסים לאתר עבורם קבוצה ליובל נעימי וג'ייק כהן. נעימי, בו מעוניינת גליל עליון, לא יצטרף למסע לוויטוריה, נגדה תשחק מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב. כהן, שמודע מן הסתם לשמועות על עזיבתו, העדיף להמתין לשחקנים לאחר המשחק מחוץ לחדר ההלבשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
כרגע כולם בצהוב. בלאט ושחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

דייויד בלאט התייחס לעומס הקל יש על שחקניו. "זה לא קל להתאמן בצורה מלאה אחרי משחק שמסתיים בלילה, אבל אין ברירה", אמר בלאט, "יש לנו מגבלת זמן, תקופה קצרה בין משחק ביום שני למשחק ביום חמישי, ואי אפשר לשחק ביום ראשון אז למעשה אנחנו חייבים לבוא ולהתאמן חזק ובצורה טובה, כדי להגיע לשם ולהתכונן".

"אף אחד לא אוהב להפסיד", אמר בלאט על המשחק נגד חולון, "יש כאלה שאומרים שיש משהו טוב בהפסדים, אני אומר שאין שום דבר טוב בהפסד. אבל מהפסד אפשר ללמוד וגם להגביר מוטיבציה ואת זה ראינו היום".

פורוורד מכבי תל אביב ג'ייק כהן. קובי אליהו
מודע לשמועות. כהן/קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב יוגב אוחיון (ימין) סילבן לנדסברג. קובי אליהו
שומרים על מורל גבוה למרות הפסד. אוחיון ולנדסברג/קובי אליהו
סנטר מכבי תל אביב שון ג'יימס (שצאל) עם סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
מתכוננים לוויטוריה. שחורציאניטיס וג'יימס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully