וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "היו לי שבועות טובים, אני מנסה להסתגל"

10.10.2013 / 8:19

על רקע ההחלטות שבלאט יצטרך לקחת עם צירוף בלו, ג'ייק כהן מתרכז בגמר גביע ווינר בין מכבי ת"א לירושלים (20:30, ספ'5)

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב דילגה אמש בקלילות מול הפועל אילת, כשניצחה אותה בתוצאה 65:85 במסגרת חצי גמר גביע ווינר. מכבי תל אביב סיימה את הסיפור לאחר הרבע הראשון, בו השיגה יתרון מבטיח. היום (חמישי) יתמודדו הצהובים בגמר במפגש פיקנטי מול הפועל ירושלים.

דייויד בלו אמנם לא שיחק אתמול, אך מסתמן כי יחתום לעונה, כאשר לא מעט גורמים במכבי תל אביב מביעים שביעות רצון רבה מהיכולת שהוא מפגין באימונים. עם זאת, מכבי תבצע שינויים בסגל. בלאט אף התייחס לכך אמש והודה כי, "נצטרך לקחת החלטות קשות. זה יכול להיות יובל או מספר שחקנים אחרים שבאים בחשבון", כשהוא רומז על ג'ייק כהן. במכבי אף שוקלים לשחרר שני שחקנים, בכדי לצמצם את סגל השחקנים.

פורוורד מכבי תל אביב ג'ייק כהן (ימין). ברני ארדוב
"נשיג דברים טובים אם נעבוד קשה כל יום". כהן/ברני ארדוב

למרות הניצחון, בלאט העיר לשחקנים בחדר ההלבשה כי יש לשפר מספר אספקטים במשחק, כמו את ריבאונד ההתקפה, אולם החמיא להם כי בניגוד למשחק הקודם, מול הפועל תל אביב, הם פתחו חזק ולא הורידו את הרגל מהדוושה במהלך המחצית השנייה.

ג'ייק כהן התייחס אף הוא לניצחון ואמר לוואלה! ספורט: "פתחנו את המשחק חזק, ועשינו מה שרצינו לעשות. אבל לא היינו מושלמים. אבל זו רק תחילת העונה אז זה טבעי". על תחושותיו האישיות ומהתרשמותו מהקבוצה הוסיף כהן: "אני מרגיש טוב במכבי ומרגיש שכקבוצה אנחנו משתפרים כל יום. נשיג דברים טובים אם נעבוד קשה כל יום".

ומה לגבי היריבה הערב, הפועל ירושלים? "נכון שניצחנו את משחק האימון. אבל אני חושב שזה יהיה משחק שונה ממשחק האימון כי היו להם כמה אימונים מאז והם השתפרו, וגם לנו יש לנו עוד הזדמנות להשתפר. יש לנו זמן מועט להתכונן, אך גם ירושלים נמצאת באותה סיטואציה". על הסתגלותו בקבוצה הוסיף כהן: "אני כמה שבועות כאן והיו לי שבועות טובים. אני באופן אישי מנסה להסתגל להרבה דברים. ומנסה להשתפר באופן אישי כל יום בכדי לעזור לקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'ו אינגלש שחקן מכבי תל אביב מול ניצן חנוכי שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
יש מה לשפר. אינגלס/ברני ארדוב

ג'ו אינגלס סיכם את הניצחון מול אילת: "השגנו ניצחון טוב. ויפה אני גם שמח ששיחקנו את המחצית השנייה בצורה טובה יותר מאשר המחצית שהצגנו מול הפועל תל אביב. יש לנו עוד הרבה דברים לשפר, ואם לא נשפר כמה דברים, ברור כי מול קבוצה חזקה לא נצליח לנצח".

על הרבע האחרון במהלכו צלף אינגלס שתי שלשות שהעלו את מכבי ליתרון בטוח, הוסיף האוסטרלי: "זה היה טוב לקלוע והרגשה טובה, אך הכי חשוב שניצחנו את המשחק חשוב לי לעזור כשאני על המגרש, לא רק ברבע הרביעי, אלא בכל דקה". על משחק הגמר בגביע ווינר, מול הפועל ירושלים אמר אינגלס: "שיחקנו מולם בקדם עונה, אבל אז המשחק התקיים כשכולם חזרו מהנבחרות וגם אנחנו וגם ירושלים רק התחלנו אימונים בסגל מלא. הם קבוצה טובה ואני מקווה שננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully