וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: מכבי תל אביב הביסה 65:85 את הפועל אילת

הצהובים בגמר מול הפועל ירושלים אחרי עוד ניצחון קליל, הפעם מול הקבוצה של עודד קטש ובזכות בריחה מהירה, שחיסלה את ההתמודדות כבר ברבע הראשון. לנדסברג בלט עם 17 נקודות

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב מאוד, מאוד רוצה תואר. אחרי שנראתה לא טוב בטורניר גומלסקי, אבל צלחה בקלות את רבע הגמר בגביע ווינר, הדרבי מול הפועל תל אביב, סגנית האלופה העפילה הערב (רביעי) למשחק הגמר של המפעל, עם 65:85 על הפועל אילת. בגמר, תפגוש הקבוצה של דיוויד בלאט את הפועל ירושלים, שגברה 58:72 על הפועל חולון. הצהובים, עדיין ללא דייויד בלו וגם בלי גיא פניני הפצוע וסופוקליס שחורציאניטיס, שזכה למנוחה, נהנו מ-17 נקודות של סילבן לנדסברג ו-15 של ג'ו אינגלס. הם ברחו ליתרון ענק כבר ברבע הראשון ומשם לא הביטו לאחור. לקבוצה של עודד קטש לעומת זאת, יש עוד המון עבודה והישראלים שלה שוב היו לא מספיק טובים.

הפועל ירושלים ניצחה 58:72 את חולון ועלתה לגמר

יינסי גייטס שחקן הפועל אילת מול שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ג'יימס היה גדול על גייטס/ברני ארדוב

מהלך המשחק:

הצהובים נהנו מפתיחה חלומית, עם הגנה קשוחה, החטאות מיותרות של אילת וסל אחרי סל. ליי אפ של ג'ייק כהן, שעלה לחמש אישיות, קבע 0:11 אחרי 4:05 דקות וקטש הזעיק פסק זמן. הבריחה נמשכה וסל של לנדסברג כבר קבע 4:23. הרבע הראשון נגמר ב-7:25.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב מול ניצן חנוכי שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
גם חנוכי לא הצליח לעצור את סמית'/ברני ארדוב

אינגלס צלף שלשה ושתי דקות ברבע השני זה כבר 9:31, לפני שסל ועבירה של פאלמר סופסוף העלו את אילת למאזן נקודות דו ספרתי. היקמן צלף עוד שלשה, אבל גם אילת החלה לצבור מעט נקודות והפער נותר בעינו, בין 15 ל-20. עוד שתיים של חנוכי ועוד שתיים של רודריק וזה פתאום רק 26:36 למכבי, 3:45 למחצית. בלאט הזעיק טיים אאוט ומכבי חזרה עם שלשה של לנדסברג הלוהט כדי לייצר פער מחודש. אוחיון, עם אסיסט מטורף ללנדסברג, הוביל ל-26:42. המחצית הסתיימה ב-32:46.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב מול אפיק ניסים שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
אוחיון וניסים בקרב הישראלים/ברני ארדוב

אילת המשיכה לנסות ושוב ושוב התקרבה לצהובים, אבל אלה מצאו תשובה בכל פעם מחדש וסלים של אוחיון ולנדסברג קבעו 40:5, בדיוק באמצע הרבע השני. עוד שלשה של אוחיון ושוב ההפרש הפך לגדול מאוד. נעימי טס למתפרצת, ניסים ענה בסל שדה ראשון שלו במשחק, שלשה והרבע הסתיים ב-47:64 צהוב.

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב מול יינסי גייטס שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
כמה מהלכים יפים. היקמן מול גייטס/ברני ארדוב

שתי קליעות עונשין של פאלמר צימקו ל-66:55, שלוש דקות ברבע האחרון, אבל ג'יימס החזיר בסל ועבירה ושמר על הפער יציב. אינגלס פתאום התעורר וירה שלוש שלשות רצופות, כדי להקפיץ את התוצאה ל-60:78. בסופו של דבר, זה נגמר ב-65:85 קל לצהובים, שעולים לגמר.

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב (הצהוב בתמונה הקטנה). ברני ארדוב
המשחק הזה יכול לתת לו קרדיט להמשך. לנדסברג/ברני ארדוב

סטטיסטיקה:

מכבי תל אביב: סילבן לנדסברג 17, ג'ו אינגלס 15 (5 מ-7 לשלוש), שון ג'יימס 11 (חמש חסימות), יוגב אוחיון 11 (שבעה אסיסטים, שלוש חטיפות), ריקי היקמן 7, טייריס רייס 7, יובל נעימי 6, דווין סמית' 6, ג'ייק כהן 5, אלכס טיוס וארד הררי שיחקו ולא קלעו.

הפועל אילת: קווין פאלמר 15 (11 ריבאונדים), יינסי גייטס 12 (8 ריבאונדים), טרנס רודריק 12, אפיק ניסים 8, כריסטיאן ווטפורד 6, ניצן חנוכי 5, פלין קליימן 4, אנטון קזרנובסקי 2, ניב ברקוביץ' 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully