וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "השחקנים שלנו מגיעים לעבוד עם קסדה על הראש"

9.10.2013 / 22:35

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה משחקניו אחרי הניצחון המוחץ על אילת: "ראיתי מחוייבות". קטש: "מכבי ברחה כבר בהתחלה"

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב נתנה עוד איתות כוונות למי שהיה צריך עם ניצחון משכנע על הפועל אילת 65:85 והעפילה לגמר גביע הווינר, בו היא תפגוש מחר את הפועל ירושלים. מכבי לא הותירה שום סיכוי לקבוצה של עודד קטש וסגרה סיפור כבר ברבע הראשון שהסתיים ביתרון עצום, 7:25. הצהובים נהנו ממשחק נהדר של סילבן לנדסברג שקלע 17 נקודות והוכיח שיש על מי לסמוך העונה. ג'ו אינגלש, שחקן הרכש שהגיע מברצלונה, תרם 15 נקודות והפציץ חמש שלשות. גם יוגב אוחיון התאושש מהמשחק הלא טוב שלו ברבע הגמר ותרם 11 נקודות ושבעה אסיסטים.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בינתיים הקבוצה שלו נראית מצוין. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

דיוויד בלאט, מאמן הצהובים היה מרוצה מהשחקנים שלו ואמר בסיום: "סוג האנשים שהבאנו לקבוצה השנה הם באמת מחוייבים. הם רציניים ומתאמנים בצורה יוצאת מן הכלל, דיברתי עם השחקנים על נושא של להביא את מה שאנחנו עושים באימונים למשחק, בנושא הפוקוס והרצינות. יש לנו נפילות ויש לנו נקודות שבהחלט אנחנו חייבים להשתפר, אבל ללא ספק השחקנים שלנו באים עם הקסדה על הראש ולעבוד ובאים לשמור ולעזור אחד לשני, לפרגן התקפית וזה טוב".

בלאט הרביץ ציונות בשחקניו, ואמר: "חלק מהשחקנים צריכים עדיין להבין מה זה מכבי. לשחק במכבי תל אביב מחייב את הבן אדם לחשוב בצורה שונה ולהתייחס בצורה שונה ולדעת לקבל ולהבין מה שקורה מסביב כדי להיות מפוקס ולתרום מה שקורה בקבוצה".

על היריבה בגמר, אמר: "הפועל ירושלים נראים טוב. אם אני לא טועה, היום גם יניב וגם יותם לא שיחקו. ירושלים משחקת בצורה טובה והיא נראית הרבה יותר מחוברת ממשחק האימון הראשון שהיה לנו איתם. אנחנו לא אותה קבוצה. אנחנו צריכים לקום מחר בבוקר ולהתאושש ולבוא ולשחק".

על האפשרות שהקבוצה תחתים את דיוויד בלו: "מבחינת כדורסל דיוויד בלו בסדר גמור אם לא יותר מזה, ואם וכאשר נחתים את דיוויד נצטרך לקחת החלטות קשות. זה יכול להיות יובל או מספר שחקנים אחרים שבאים בחשבון".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עודד קטש מאמן הפועל אילת. ברני ארדוב
הקבוצה שלו לא הופעה. עודד קטש/ברני ארדוב

בצד השני, אילת קיבלה הוכחה ראשונה כי היא עדיין רחוקה מאוד מהרמה של מכבי תל אביב ותהיה חייבת להשתפר בהמשך כדי לתת עוד עונה בצמרת. "זה המפתח שמשחקים מול מכבי, לא לתת להם את הריצה וזה קרה לנו ב-5 דקות הראשונות, זה לא הפעם הראשונה שזה קרה לנו, אנחנו מתחילים משחק לא טוב, ופתאום יש דקות שאנחנו רצים וחוטפים וזה משפיע לנו על ההתקפה". כך אמר עודד קטש בסיום והוסיף: "כשמרכיבים קבוצה אני עדיין לא מרגיש ויודע ללחוץ על כל שחקן כדי ליצור את המחויבות הדרושה. צריך זמן עם הקבוצה ואימונים, אבל כבר ביום ראשון יש משחק חשוב וננסה לעשות את ההתאמות הדרושות. נקווה שהדברים יתחברו. הוכחנו בהרבה דקות שיכולת יש לנו".

קטש הוסיף: "כרגע זה מה שאנחנו מתחילים איתו, יש דברים דומים לתחילת העונה של שנה שעברה שגם אז לא התחלנו טוב מבחינת כדורסל. בשלב הזה של העונה גם התוצאות של משחקי האימון לא היו שונים. ברור כשבונים קבוצה אז לוקח זמן מה אני רוצה מהם, וגם אני צריך להכיר אותם".

אפיק ניסים, הגארד שעדיין לא מצליח להציג את היכולת שהפגין ביורובאסקט, אמר בסיום: "כולם יודעים את הכוח של מכבי, כרגע אנחנו לא הכי מוכנים וראו את זה קצת היום וקצת ביום ראשון. חסר לנו ימי אימונים וימים להיות ביחד. באימונים שהיו לנו אני יכול להגיד שיש לנו קבוצה טובה וחבר'ה צעירים, ברגע שנתחבר נהיה ממש טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully