וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלו יצטרף למכבי תל אביב תוך 48 שעות

13.10.2013 / 17:32

סגנית האלופה צפויה להודיע רשמית על החתמתו של הפורוורד, שייכלל בסגל למפגש מול חולון, דווין סמית הפצוע ייעדר

צילום ועריכה: קובי אליהו

תשעה ימים לאחר שנחת בישראל והחל להתאמן עם מכבי תל אביב, דיוויד בלו צפוי להצטרף רשמית לסגנית האלופה, שתוציא הודעה על כך בימים הקרובים. כך נודע לוואלה! ספורט. בלו צפוי להתלבש כבר מחר במשחק במסגרת המחזור הראשון בליגת העל, מול הפועל חולון כאשר למכבי יש מסמך תקופתי שמאפשר לו לשחק במשחקיה. מי שלא יתלבש מול חולון הוא דווין סמית , שסובל מפציעה ברגלו.

בתוך כך, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במכבי תל אביב שוקלים להשאיל שני שחקנים ולא רק שחקן אחד ונערכים מגעים עם מספר קבוצות, כאשר ביובל נעימי מעוניינת גליל עליון של שרון דרוקר.

דייויד בלו, מכבי תל אביב. קובי אליהו
בדרך ללבוש שוב צהוב. דייויד בלו/קובי אליהו

אלי דריקס מנכ"ל המועדון, התייחס להכנות של הקבוצה לקראת פתיחת העונה ואמר הערב לוואלה! ספורט: " דווין סמית' סובל מבעיה קטנה מהמשחק האחרון, העדפנו לתת לו לנוח לקראת היורוליג. ממה שראיתי עד עכשיו אני חושב שיש לנו קבוצה טובה שתתפתח ותתחבר יותר ככל שיתקדמו המשחקים, אבל הפוטנציאל הוא פוטנציאל שקיים ואני מקווה שתהיה לנו עונה הרבה יותר טובה מהעונה הקודמת".

על פתיחת הליגה הוסיף דריקס: "אני מברך על זה שנפתחת הליגה. היה לנו חופש ארוך. התגעגענו לתחושות של משחקים במהלך השבוע. אני משחקים נגד חולון שיש יריבות ספורטיבית ארוכת שנים איתם. אנו משחקים באולם הפחים שבאופן טבעי האווירה שם מחשמלת".

על השינויים האפשריים בסגל בעקבות הצטרפותו הצפויה של בלו, אמר דריקס: "אני לא מתייחס לאנשים באופן ספציפי, אבל גם בלאט וגם דני פדרמן צדקו. כי ברגע שיצורפו שחקנים, ברור שלא נישאר בסגל של 14 שחקנים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully