וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם כריסטיאנו רונאלדו ספג צהוב מכוון מול ישראל?

קפטן פורטוגל התפרע אחרי שער השוויון של בן בסט, ייעדר מול לוקסמבורג ויבטיח ראש שקט לקראת משחקי ההעפלה למונדיאל: "לא יכול לדבר על זה. הפלייאוף הכי חשוב ואני לא רוצה להחמיץ אותו"

מספר דקות לאחר הגול של עדן בן בסט מול פורטוגל (1:1), אתמול (שישי), כריסטיאנו רונאלדו לקח את הכדור, תפס בידו והעיף אותו הרחק בבעיטה חזקה. קפטן המארחת ספג כרטיס צהוב, והעצבים שלו נראו כמעט בלתי מובנים בשלב זה, כשיש עוד זמן לשחק. מדוע CR7 יבזבז זמן שנבחרתו שלו צריכה?

כריסטיאנו רונאלדו תוקף: "ישראל העמידה שני אוטובוסים מאחורי הכדור"

שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו מול שוער נבחרת ישראל, דודו אוואט. רויטרס
"פיפ"א מאוד קשוחה בנושאים האלה". רונאלדו לא מכחיש/רויטרס

כשההשלכות של אותו צהוב מתבררות, עוד שאלות נזרקות לאוויר. רונאלדו, בגלל אותה התפרעות, לא ייקח חלק במשחק הנעילה של נבחרתו בבית ו', בבית מול לוקסמבורג. זהו משחק לפרוטוקול בלבד, שכן פורטוגל לא תוכל להעלות אוטומטית מבית זה, וגם לא תוכל לאבד את מקומה בפלייאוף למונדיאל בברזיל (הפער בין רוסיה לפורטוגל עומד על שלוש נקודות, והפרש השערים הוא 7 לטובת רוסיה). היום (שבת) החלו כלי תקשורת שונים בעולם לרמוז על פגם בהתנהגותו של שחקן ריאל מדריד.

גם בלם ריאל ופורטוגל, פפה, יושעה מהמשחק האמור בגלל ספיגת כרטיס צהוב.

שני השחקנים יעמדו לרשות פאולו בנטו בפלייאוף, ואם אחד מהם היה מוצהב, למשל, דווקא מול לוקסמבורג, הרי שהם היו מפסידים את המשחק הראשון בפלייאוף.

"אני לא יכול לדבר על זה", אמר רונאלדו בסיום ה-1:1 מול ישראל, והספקולציות בנושא הצהוב רבות עוד יותר. "פיפ"א מאוד קשוחה בנושא הזה", הוסיף רונאלדו. "הפלייאוף זה הדבר הכי חשוב ואני לא רוצהל החמיץ אותו. אשחק בשני המשחקים האלה".

באותו ראיון פוסט משחק ביקר רונאלדו את ישראל, ואמר שהנבחרת האורחת "העמידה שני אוטובוסים מאחורי הכדור והיה לנו קשה לכבוש".

ריקרדו קוסטה, כזכור, כבש את השער הראשון במשחק, בדקה ה-26. רוי פטריסיו טעה בדקה ה-85, ועדן בן בסט אמר תודה והשווה את התוצאה.

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. Armando Franca, AP
בכוונה?/AP, Armando Franca
שחקן נבחרת פורטוגל פפה חוגג מול נבחרת ישראל. רויטרס
פפה חוגג. גם הוא יהיה בפלייאוף/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully