וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "סוף סוף ראינו את אלי גוטמן מחייך"

12.10.2013 / 8:48

לאחר התיקו נגד פורטוגל, שחקנים החמיאו לגוטמן וביקרו את התקשורת: "לך תתווכח עם כאלה שאין להם מושג. התקשורת בארץ איבדה את זה וזה משליך על הנבחרת"

אווירה שמחה הייתה בחדר ההלבשה של נבחרת ישראל בסיום משחק התיקו 1:1 אמש (שישי) בליסבון. המאמן אלי גוטמן נכנס לחדר ההלבשה, לחץ את ידי השחקנים והודה להם על המשחק. "הוא אמר לנו לא להתייחס יותר מדי למה שאומרים עלינו בארץ", סיפר אחד השחקנים. גוטמן, יוסי אבוקסיס וכן מספר שחקנים נוספים נשארו בלובי המלון לאחר המשחק, העבירו חוויות וניתחו את המשחק.

נבחרת ישראל סיימה ב-1:1 נגד פורטוגל

אלי גוטמן: ”חבל שהחמצנו את המקום השני”

שלום תקווה על התיקו שמשקף את הבעיות של הנבחרת

פז חסדאי מסכם את הערב הדרמטי מול המסך

הציונים: דודו אוואט - 7.5, נאתכו - 4, אלי גוטמן - 6.5

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן. Armando Franca, AP
"הוא נלחם על השם שלו". אלי גוטמן/AP, Armando Franca

אגב, העובדה שגוטמן אמר לשחקנים לא להתייחס לדברים הנאמרים בתקשורת לא מקרית. המאמן רואה את ההשפעה של הדברים על השחקנים ומודע לתחושה הכללית בנבחרת ביחס לתקשורת כאשר שחקנים הסבירו ואמרו: "זה לא ספציפי כלפי הנבחרת, אבל התקשורת בארץ קצת איבדה את זה וזה משליך גם על הנבחרת. אנחנו מסתכלים על התוצאה שהשגנו הערב כדבר נורמלי, ואם היינו מפסידים 2:0 זה לא היה נורמלי והמציאות היא להיפך, אבל לך תתווכח עם כאלה שאין להם מושג".

בנבחרת אמרו כי אחרי תקופה ארוכה אלי גוטמן נראה סוף סוף מחויך והסתובב בתחושה כי הצליח להציל משהו מהכבוד האבוד בצמד המשחקים נגד פורטוגל: "אלי ניסה להיות חיובי גם בתקופה הקשה שעברה עליו, אבל אתמול אפשר היה לראות חיוך אמיתי. זה מעבר למקצוע ולקמפיין נוסף. הוא נלחם על השם שלו וגם רוצה לראות קצת פירות מהעבודה שעשה בשנתיים האחרונות. אין בן אדם שהמשחק נגד צפון אירלנד חשוב לו כמו גוטמן. השחקנים יודעים את זה וישחקו בשבילו".

שחקן נבחרת ישראל ביברס נאתכו. רויטרס
"גוטמן אמר לנו לא להתייחס למה שאומרים עלינו בארץ". שחקני הנבחרת חוגגים/רויטרס

שחקנים בנבחרת הוסיפו לגבי המאמן: "שמענו שאומרים שאנחנו מלקקים לגוטמן עם כל התמיכה והרצון לראות אותו עוד קדנציה וזה שטויות. בשיחות בין השחקנים רוצים את גוטמן כי מעבר לאלי גוטמן אנחנו רוצים יציבות, רוצים שקט. לא יכול להיות שבכל קמפיין מאמנים איכותיים כביכול נכשלים, מתחלפים ומתחילה מהפכה. צריך יציבות ובגלל זה רוצים לראות את המאמן ממשיך".

בלם הנבחרת טל בן חיים ציין לאחר המשחק: "אני חושב שעמדנו יפה מאוד על המגרש. הכינו אותנו מראש בצורה יוצאת מן הכלל, היינו מוכנים לכל דבר שהם עשו. לצערי קיבלנו שער ממצב נייח כאשר איבדנו קצת ריכוז, אבל הוכחנו בגרות ואופי ויצאנו יפה מאוד קדימה למתפרצות. כשעובדים קשה על המגרש, כנראה שגם המזל לצידך".

לאחר המשחק הגיעו השחקנים למלון שם חיכתה להם ארוחת שישי מסורתית עליה עמל השף איתן מזרחי, מי שמלווה את הנבחרת שנים רבות ודואג לקיבתם של השחקנים והצוות. היום בצהריים תחל הנבחרת את מסעה בחזרה לישראל וביום ראשון כבר יתקיים אימון ראשון לקראת המשחק האחרון בקמפיין נגד צפון אירלנד ביום שלישי (20:00, אצטדיון רמת גן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully