וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה בגביע ווינר

סילבן לנדסברג רשם עוד הופעה גדולה (21 נק' ו-6 ריב') עבור מכבי תל אביב והוליך אותה לזכייה רביעית ברציפות בגביע ווינר, אחרי 77:88 על הפועל ירושלים בגמר

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

רגע לפני שליגת העל בכדורסל והיורוליג יוצאים לדרך, הניפה הערב (חמישי) מכבי תל אביב את הגביע הראשון שלה לעונה, כשניצחה בגמר גביע ווינר 77:88 את הפועל ירושלים. הצהובים השלימו זכייה רביעית רצופה בתואר ובדיוק כמו בחצי הגמר קיבלו משחק מצויין מסילבן לנדסברג שהצטיין עם 21 נקודות ו-6 ריבאונדים. ירושלים אמנם ירדה מנוצחת, אבל לא לפני שהיא נתנה פייט הגון לסגנית האלופה, וכל זאת ללא שתי ההחתמות הטריות שלה - יניב גרין ויותם הלפרין הפצועים, בהחלט סיבה מסוימת לאופטימיות עבורה לקראת העונה הקרובה.

סילבן לנדסברג: "אני מרגיש יותר בנוח העונה"

שחקני מכבי תל אביב מניפים את גביע ווינר. ברני ארדוב
תואר ראשון. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

ירושלים דווקא פתחה מצויין את המשחק, הראתה הרבה התלהבות וביטחון מול יריבתה העדיפה, וכבר ברחה ליתרון 9 בזכות מטווח שלשות של זאק רוזן, חנן קולמן ורפי מנקו. אלא שהצהובים כמו הצהובים לא נבהלו וטסו ל-12:27 ברבע השלישי כדי להשלים את המהפך ולתפוס פיקוד על המשחק. ההגנה הירושלמית פשוט לא הצליחה לתפקד בשני הרבעים האחרונים, איפשרה לקבוצתו של בלאט לקלוע באחוזים נהדרים וראתה את לנדסברג וסמית' מטיסים את קבוצתם כל הדרך עד לטקס הנפת הגביע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג עם גביע ווינר. ברני ארדוב
בלתי ניתן לעצירה, שוב. לנדסברג מול קולמן/ברני ארדוב

רבע 1

ירושלים פתחה מצויין כשדאנקן צלף שלשה, קיצ'ן הוסיף אחת משלו וסל ועבירה שלו הטיסו את קבוצתו של גרינברג ל-3:11 גדול. אינגלס החזיר את הצהובים לעניינים עם שלשה משלו אבל כדיר קבר ג'אמפ מצויין ושמר את האדומים מלפנים. קולמן להט מחוץ לקשת עם שתי שלשות ענקיות וסל של דאנקן על הבאזר קבע 15:23 לזכותה של הפועל ירושלים בסיום הרבע הראשון.

שחקן הפועל ירושלים ארטיום פרחוסקי מול שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. ברני ארדוב
הקשה על מכבי בצבע. פרוחסקי מול טיוס/ברני ארדוב

רבע 2

לנדסברג ורייס העלו טוב את הצהובים אל הרבע השני, אבל מכבי נרדמה בהגנה וראתה את זאק רוזן ורפי מנקו צולפים בקלילות שתי שלשות פנויות כדי לקבוע 22:31. אינגלס החל להחזיר את הקבוצה של בלאט למשחק עם סדרה של קליעות עונשין מוצלחות, ירושלים החלה להיתקע בהתקפה וחמש נקודות של ג'יימס קבעו פיגור 2 בלבד. הקבוצה של גרינברג לא ויתרה, ושלשה של דופרי הורידה אותם אל המחצית ביתרון 34:41.

שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס מול שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן. ברני ארדוב
לא נבהלו. ג'יימס מול דאנקן/ברני ארדוב

רבע 3

יוגב אוחיון פתח את הרבע עם סל ועבירה, סמית' חפר גם הוא היטב בצבע של ירושלים וסל ועבירה נוסף, הפעם של לנדסברג צימק ל-43:42 בלבד. לנדסברג צלף גם שלשה גדולה שהשלימה את המהפך, ג'יימס המשיך את המומנטום ומכבי רצה ל-2:13. רוזן תפר שלשה נוספת, אבל אינגלס השיב עם ג'אמפ נפלא, לנדסברג לחץ על הגז במתפרצת וסמית' קבע יתרון 7 עם שלשה נהדרת. היקמן המשיך לאמלל את השומרים באדום, אבל שלשה של דופרי על הבאזר שמרה את ירושלים קרוב, 58:63 למכבי בסיום הרבע השלישי.

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אינגלס מול שחקן הפועל ירושלים חנן קולמן. ברני ארדוב
הפגיז ללא הכרה. לנדסברג/ברני ארדוב

רבע 4

לנדסברג המשיך להיות חם גם ברבע האחרון ופתח אותו עם שלשה שהקפיצה את היתרון של קבוצתו לספרות כפולות. הקבוצה של גרינברג המשיכה ללכת עם הראש בקיר בהתקפה ובצד השני ראתה גם את סמית' קובר שתי שלשות על הפנים של השומר שלו וקבע 62:76. קולמן עוד צימק מעט, אבל אינגלס הפציץ שני ג'אמפים גדולים והיתרון טיפס עד ל-16. ירושלים שוב הצליחה לחזור עם דאנק מפלצתי של דופרי שצימק ל-8 בלבד, אבל שלשה נוספת של סמית' סגרה את המשחק, 77:88 למכבי תל אביב בסיום.

שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן. ברני ארדוב
איבוד את הראש בשני הרבעים האחרונים. דאנקן/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סילבן לנדסברג 21 (6 מ-8 לשתיים 1 מ-2 לשלוש, 6 מ-7 מהעונשין, 6 ריבאונדים), דווין סמית' 19 (5 מ-10 לשלוש), ריקי היקמן 15 (3 מ-3 לשתיים), ג'ו אינגלס 14, יוגב אוחיון 8 (5 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 3 חטיפות), שון ג'יימס 7 (8 ריבאונדים) טייריס רייס 2 (4 דקות), אלכס טיוס (13 דקות), ג'ייק כהן שותף (8 דקות) ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: ג'וש דאנקן 20 (6 מ-8 לשתיים, 2 מ-4 לשלוש, 8 ריבאונדים), רונאלד דופרי 16 (8 ריבאונדים, 5 אסיסטים), אלישי כדיר 8 (4 מ-12 מהשדה), חנן קולמן 8, דרווין קיצ'ן 8, ארטיום פרחוסקי 8 (8 ריבאונדים), זאק רוזן 6, רפי מנקו 3. אדם אריאל שותף (14 דקות) ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully