וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לנדסברג עבד, למד והיום הוא שחקן"

10.10.2013 / 22:43

מאמן מכבי תל אביב החמיא לשינוי של המצטיין בגמר גביע ווינר: "הוא רכש ניסיון". לנדסברג: "אני מרגיש יותר בנוח העונה"

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: קובי אליהו

שבוע בדיוק לפני פתיחת עונת היורוליג, השיגה הערב (חמישי) מכבי תל אביב תואר ראשון לעונת 2013/14, כשגברה על הפועל ירושלים 77:88 בגמר גביע ווינר. המחצית הראשונה היתה כל כולה אדומה, כשהשחקנים של בראד גרינברג הציגו יכולת מצוינת על אף היעדרותם של יותם הלפרין ויניב גרין והוליכו לאורך מרבית הדקות, אולם בסיוע רבע שלישי נפלא של סילבן לנדסברג (21 נקודות באחוזים מצוינים) ודקות טובות של דווין סמית', ריקי היקמן ויוגב אוחיון, ביצעו הצהובים מהפך ושייטו לניצחון. מכבי תפגוש ביום ראשון את הפועל חולון במחזור הראשון בליגת העל, ירושלים תארח ביום ראשון את מכבי אשדוד.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן, ברני ארדוב
זה הולך ומתחבר. בלאט/ברני ארדוב, צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

דיוויד בלאט אמר לאחר הזכייה בתואר הראשון לעונה זו: "כשאתה מכבי תל אביב, במשחקים מהסוג הזה, לצערי, אתה מרוויח יותר מזה שלא הפסדת מאשר מזה שניצחת, אבל זה נתן לחבר'ה ליהנות. יש לנו הרבה חבר'ה חדשים, היה טורניר לא קל. היה משחק טוב ומעניין ואני מרוצה".

על לנדסברג: "הוא עבד על עצמו בקיץ, חזר לכאן כפי שאבי קובלסקי רצה שהוא יחזור, והוא רכש שנת ניסיון במכבי. כל אלה שדיברו על אי-שיתוף שלו לא מבינים שלפעמים לוקח זמן. סילבן עשה את הדברים הנכונים, עבד, למד, והיום הוא שחקן".

המצטיין במשחק סילבן לנדסברג אמר בסיום: "באנו אגרסיביים, עשינו מהלכים הגנתיים טובים וברגע שההגנה שלנו עבדה גם ההתקפה זרמה. חזרתי מהפגרה יותר אגרסיבי, אני מרגיש יותר בנוח ועושה את שלי. אני מכיר עכשיו את השיטה טוב יותר, זה הבדל עצום להיות כאן שנה שנייה. חיכיתי כל הקיץ ליורוליג, רק שיתחיל".

הרכז של מכבי תל אביב, יוגב אוחיון אמר בסיום: "הם פתחו מאוד אגרסיביים את שני הרבעים הראשונים ונפלנו לקצב שלהם. במחצית השנייה זה היה שונה, עשינו את הדברים שאנחנו טובים ורגילים אליהם וניצחנו". כשנשאל איך לדעתו נראית הקבוצה אמר הגארד: "אנחנו נראים טוב, מנסים להתאמן חזק בזמן שנותר לנו ולהשתפר עם הזמן. בתור הכנה זה היה טורניר מצויין והפנים לליגה". על הביקורות כנגדו אמר אוחיון: "אני משתדל לא להקשיב לא לביקורות טובות ולא לרעות, אני מתרכז בעצמי ובמה שהקבוצה צריכה. אני משתדל לעבוד קשה כל יום".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג עם גביע ווינר. ברני ארדוב
מרגיש יותר נוח. לנדסברג/ברני ארדוב

המאמן המפסיד בראד גרינברג סיכם: "התחלנו טוב, אבל היו לנו בעיות במחצית השנייה, הם קלעו הרבה שלשות ושיחקו טוב יותר. שיחקנו חזק, הבחורים ניסו לשחק יחד ועבדו קשה בהגנה. יש הרבה דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה. תמיד טוב לשחק מול קבוצה טובה, למדתי הרבה על הקבוצה שלי וזה עוזר לנו לצמוח. אני מרוצה מזה. אני אוהב את מה שאני רואה עד עכשיו. אנחנו מחכים ליותם ויניב ונהיה קבוצה עוד יותר חזקה".

אלישי כדיר הוסיף: "קצת יצאנו מהמשחק שלנו. המטרה היתה לעצור אותם ולרוץ אבל הסלים התחילו להיכנס להם וזה הכניס אותנו ללחץ, ההתקפה קצת נתקעה והם חזרו למשחק. זה קשה כי רצינו את זה, אבל אני בסך הכל מרוצה". כשנשאל האם הקבוצה שלו תדבר חזק העונה בליגה אמר הפורוורד: "מוקדם מדי להגיד, יש קבוצה טובה, וחבר'ה שמבחינת אישיות כיף להגיע לחדר הלבשה. זה מתחבר לאט לאט אבל יותר טוב ממה שציפינו. יש הנהלה חדשה, מאמן חדש ושחקנים חדשים".

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. ברני ארדוב
מחכה להלפרין וגרין. גרינברג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully