וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה טוענים: "ההסכם עם קטאר לא פוגע לנו בתדמית"

סגן נשיא ברצלונה חאבייר פאוס מודה ש"אנחנו לא אוהבים כל מה שקורה בקטאר", מדבר על שיפוץ קאמפ נואו, וחושף את גודל הגירעון של המועדון. וגם: מסי חושף שרירי רגליים אימתניים

סגן נשיא ברצלונה חאבייר פאוס טוען כי הסכם האימוץ של ברצלונה עם הקטארים אינו פוגע בתדמית המועדון. מלבד לעובדה שלאחרונה פורסמו בתקשורת האשמות חריפות נגד הקטארים, על תנאי עבדות מחפירים לפועלים שמקימים את האיצטדיונים לקראת המונדיאל ב-2022 שגרמו למותם של מאות - בעבר כבר פורסם על קשר בין קרן קטאר לארגוני טרור שונים.

עם זאת, סגן הנשיא פאוס טוען כי "קטאר לא פוגעת בתדמית של ברצלונה, מעבר לזה שאנחנו לא אוהבים את כל מה שקורה שם. כשיגיע הזמן לחדש את חוזה האימוץ, נבחון את כל הכול". כידוע, עצם ההחלטה של ברצלונה לשים ספונסר על חולצת המועדון עוררה לא מעט מחלוקת, ואחרי שהקבוצה שינתה מסורת ארוכה והשתמשה בארגון "יוניצף" על החולצה, היא נאלצה להיכנע לדרישות הכלכליות ולקבל את הצעת המיליונים מהקטארים. אגב, כיום על חולצות השחקנים כתוב "קטאר איירווייז", וכבר לא "קרן קטאר".

לאחרונה פורסם גודל הגירעון של ריאל מדריד, אבל מתברר שגם לברצלונה יש גירעון לא קטן. "כשהגענו למועדון, החוב היה 440 מיליון יורו", אומר פאוס, "ועכשיו הוא עומד על 330 מיליון יורו. את השנה הזאת אנחנו צפויים לסגור עם חוב שעומד על 250 מיליון, כי ההעברה של ניימאר היא מהתקציב של שנה שעברה. בארבע שנים הורדנו את הגירעון ב-200 מיליון יורו. בקצב הזה, עוד ארבע או חמש שנים הוא ייעלם לגמרי".

פאוס עוד דיבר על אפשרות לשפץ את הקאמפ נואו: "איצטדיון חדש יגדיל את ההוצאות ב-3- או 40 מיליון יורו, ולשפץ את קאמפ נואו רק חצי מהסכום הזה". עוד צוין כי גם הפאלאו, האולם של קבוצת הכדורסל, יעבור שדרוג, על אף שלטענתו, "אנחנו יודעים שהכדורסל אף פעם לא מכניס כסף".

"לריאל מדריד יש חוב של 541 מיליון יורו"

ג'ורדי אלבה דני אלבס ניימאר שחקני ברצלונה באימון בבלומפילד. ברני ארדוב
מי מהם יודע מה קורה בקטאר? ברצלונה/ברני ארדוב

עוד בברצלונה: מי הביא את ניימאר?

נשיא ברצלונה סנדרו רוסיי טוען שמה שהביא את ניימאר למועדון זה לא הכסף, אלא נוכחותו של ליאו מסי והזכות לשחק לצדו של הכוכב הארגנטינאי. האלופה הספרדית שילמה בקיץ 57.5 מיליון יורו עבור כוכב נבחרת ברזיל, אבל רוסיי טוען שהמו"ש היה קל ופשוט.

נפגשתי עם אבא שלו במיאמי, ופשוט סגרנו את העסקה שם", אמר רוסיי, "היו ארבעה גורמים שהחזיקו חלקים בכרטיס שלו, והיינו צריכים לסגור עם כולם, עד שהגענו ל-57.5 מיליון יורו.

"נקודת המפתח הייתה שהשחקן רצה מאוד להגיע לברצלונה. זה לא עניין של משא ומתן או מיקוח. הוא פשוט רצה לשחק לצד ליאו מסי ושאר הכוכבים של הקבוצה. עובדה שהיו לו הצעות מריאל מדריד, באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי, והוא עהעדיף אותנו.

"ניימאר בחור צנוע, מאוד ידידותי, ושחקן מצוין. הוא לא אנוכי עם הכדור, הוא כל מה שמחפשים בשחקן כדורגל. הוא השתלב בצורה מושלמת בקבוצה".

שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, ניימאר. AP
הכול בשביל להיות לצדך. ניימאר ומסי/AP

עוד בברצלונה: מי כינה את ליאו מסי "שחיף"? כוכב ברצלונה פרסם אתמול (שלישי) תמונות שלו מתאמן בחדר הכושר לקראת חזרתו למגרשים, כשהוא חושף שרירי רגליים מרשימים במיוחד. מסי נפצע במהלך הניצחון של ברצלונה באלמריה בסוף ספטמבר, החמיץ את המשחק הקודם, וכעת הוא טוען ש"אני עובד בכל יום, במטרה לשוב למגרשים מוקדם ככל האפשר. ההתקדמות מצוינת". הארגנטינאי, שהחמיץ את המשחקים מול ויאדוליד וסלטיק, מקווה להיות כשיר למשחק של ברצלונה מול אוסאסונה ב-19 בחודש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כל רגל מלמיליאן. מסי מתאמן/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully