וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור ואלדס: "אני מרגיש העונה את האהבה"

שוער ברצלונה סיפר על העונה האחרונה שלו בקבוצה: "הציעו לי חוזה חדש, אבל הבהרתי שההחלטה שלי לעזוב לא השתנתה"

ברצלונה פתחה את עונת 2013-14 בצורה מושלמת. שמונה ניצחונות משמונה משחקים בליגה, שתיים משתיים בליגת האלופות וכרגיל, המון שערים ותצוגות כדורגל. לאו מסי כרגיל עומד במוקד העניינים, גם ניימאר סוחט אינסוף כותרות, אבל העבודה של ויקטור ואלדס בין הקורות היא כרגיל לא פחות טובה. השוער בן ה-31 שגדל במועדון נמצא כעת בסיבוב פרידה ובקיץ הוא יעזוב אחרי שיסיים את חוזהו.

שוער ברצלונה, ויקטור ואלדס. AP
העזיבה של וייה העציבה אותו. ואלדס/AP

ואלדס הופיע אתמול בתכנית בידור בטלוויזיה ואמר בין היתר: "הרבה אנשים שואלים אותי למה אני עוזב. ברצלונה הציעה לי חוזה חדש, אבל אמרתי לראשי המועדון שהעמדה שלי לא השתנתה. אני מחפש אתגר חדש. אני רוצה לשחק בליגה אחרת ולבלות עם המשפחה שלי במקום חדש. אני מרגיש שמבינים אותי. העונה אני מרגיש את האהבה וזה ממלא אותי בגאווה".

על עצירות הפנדלים המרובות שלו, במיוחד בתקופה האחרונה, אמר ואלדס: "אני שוער שפועל על פי אינטואיציות וזה עוזר לי. יחד עם זאת, את רוברטו טראשורס (שחקן ראיו וייקאנו) אני מכיר כי גדלנו ביחד בברצלונה. ידעתי איך הוא הולך לבעוט".

ואלדס התבקש להתייחס לעזיבה של דויד וייה בקיץ האחרון ואמר: "מבחינתי זה היה עצוב. הוא יותר מחבר, נשענו אחד על השני הרבה מאוד".

על איקר קסיאס ומצבו בריאל מדריד אמר השוער: "הייתה לו תקופה קשה בעונה שעברה, אבל אני יודע שהוא עובד קשה ואני רואה אותו נשאר שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully