וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת הקטלאנית: "ריאל החלה קמפיין נגד ניימאר"

בעקבות הביקורות נגד הברזילאי, כלי התקשורת פיתחו תיאוריית קונספירציה וענו למוריניו: "הוא חינך מספיק מתחזים"

כשניימאר רק חתם בברצלונה, הכל היללו את יכולות הכדרור ואת המסירות היצירתיות שלו. כמה חודשים חלפו, ולפנטזיסט הברזילאי כבר קמו כמה וכמה מתנגדים. בימים האחרונים נמצא ניימאר תחת מתקפה, לאחר שגרם להרחקתו של סקוט בראון מסלטיק במשחק בליגת האלופות וכמה ימים לאחר מכן צלל פעמיים בטענה לפנדל מול ויאדוליד. גם ז'וזה מוריניו - לא חשבתם אחרת - הצטרף למקהלת המבקרים נגד ניימאר, ובראיון שהעניק באנגליה כינה אותו "צוללן".

ניימאר, ברצלונה. רויטרס
תחת מתקפה. ניימאר/רויטרס

"יורגן קלופ נענש והורחק מארבעה משחקים על זה שדיבר עם השופט הרביעי, אז מה קורה עם שחקנים כמו ניימאר ומריו באלוטלי? שני אלה צריכים להטריד מאוד את מי שאחראי על הכדורגל העולמי. אני רק אומר את דעתי, אבל אם לא ינקפו אצבע בעניין, בשבוע הבא ניימאר ובאלוטלי יתחזו שוב. השחקנים שלי יודעים שהם ייכנסו איתי לבעיה באופן אישי אם הם יצללו. זה הרגל רע מאוד".

גם שחקן העבר הברזילאי אדמילסון, ששיחק בברצלונה בין 2004 ל-2008, נדרש לדבריו של מוריניו והוסיף שמן למדורה. "ניימאר צלל והתחזה הרבה כשהוא שיחק בברזיל, ונראה שהוא עדיין נשאר עם ההרגלים האלה פה ושם".

אגב, אדמילסון לא חשך שבטו גם ממוריניו עצמו. "הוא אמר גם בזמנו שמסי צלל כששיחק נגדו מול צ'לסי. הוא אומר את זה הרבה פעמים, אבל ניימאר ומסי הם שחקנים עם מבנה גוף רזה ובלמים מתקלים אותם בעוצמה כשהם לא מצליחים להשיג אותם".

כל אלה הצטרפו לביקורת שהשמיע מנג'ר סלטיק ניל לנון, שטען כי "ניימאר הגזים בתגובה שלו", שהובילה כאמור להרחקה של שחקן סלטיק סקוט בראון. בברצלונה לא אוהבים את הביקורות המושמעות נגד הכוכב החדש, וכבר פיתחו תיאוריית קונספירציה: על פי כתב העיתון "ספורט" המבוסס בקטאלוניה ומזוהה עם ברצלונה, "ריאל מדריד היא זו שהחלה והניעה את הקמפיין נגד ניימאר". במאמר בעיתון נכתב כי "מוריניו חינך דורות של מתחזים. כשמוריניו אימן את צ'לסי וזכה באליפות דידייה דרוגבה התחזה יותר מכולם", וכי גם בתקופתו בריאל מדריד "פפה ואנחל די מריה עשו זאת".

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. רויטרס
לא מפספס הזדמנות לעקוץ. מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully