וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה הישראלי, בית שאן החדשה והאנשים שזורעים הרס בבית"ר

דמאיו הוא הקול השפוי של בני יהודה? בית"ר מסוגלת לנצח את הפועל תל אביב? ומה לא עובד בהתקפה של בן שמעון? תמונת מחזור עם מנחם קורצקי באולפן ("הפועל צריכה לשמוח על התיקו"), ניסו קפילוטו ("מקום שישי יספק את בית"ר"), רענן ברנובסקי, אורן יוסיפוביץ וענבל מנור

מערכת וואלה!

המשבר הגדול של בני יהודה, השיפור של בית"ר וההתקפה של הפועל תל אביב, שפשוט לא עובדת. תוכנית סיכום השבת "תמונת מחזור" חוזרת עם המגיש רענן ברנובסקי, הפרשנים אורן יוסיפוביץ וענבל מנור, ושני אורחים מיוחדים באולפן - שחקן בית"ר ניסו קפילוטו ומאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי, שמסביר את סוד ההצלחה. למטה תוכלו לקרוא את הדברים המלאים של קורצקי באולפן וואלה! ספורט.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
מסביר את סוד ההצלחה. קורצקי/ברני ארדוב

קורצקי: "בן שמעון ניסה להעביר את האש, אבל הקהל חכם"

האורח באולפן וואלה! ספורט, מנחם קורצקי, התייחס להתבטאות של רן בן שמעון שקבע בסיום המשחק בין רעננה להפועל תל אביב כי "היה נראה שזה משחק של נוער מול בוגרים". הנה מה שהיה לקורצקי לומר:

אז איך זה לאמן "קבוצת נוער"?

"אנחנו לא קבוצת נוער, אתמול שיחקנו ברמה הגבוהה ביותר שנראתה העונה. הפועל תל אביב לא הגיעה לשום מצב, גל ניר לא עצר כדור אחד. גם הוא אמר לי שהיה לו משחק קל. האמירה של בן שמעון לא הייתה במקום, במיוחד שמדובר ממאמן שמאוד למדתי ממנו בתחילת הדרך. לא ראוי להתבטא ככה בונגע לשחקנים שרצו והזיעו כל המשחק. אמירה כזאת היא קצת מזלזלת".

מן הסתם נפגעת מהדברים של בן שמעון.

"נפגעתי בשביל השחקנים שלי, אם זה היה נאמר עליי באופן אישי לא הייתי מתייחס, אבל אני פשוט לא מוכן שיפגעו בשחקנים שלי. רן העדיף להעביר את האש לכיוון שונה, כי הקהל שלו לא אהב את המשחק אז הוא ניסה להגיד שהיה משחק טוב ושאנחנו אלה שלא שיחקנו טוב. אבל הקהל חכם".

אתה בטח קונה את המצב הזה - אנשים מדברים, ואתם ממשיכים לצבור נקודות.

"המשחק הזה היה הגנתי יותר, יכול להיות שבפעם הבאה נשחק יותר התקפי. את הדין והחשבון אני אתן לממונים עליי ולא לאף אחד אחר. הפועל רעננה תבוא לכל משחק כדי לנצח, היינו קרובים לנצח גם במשחק הזה והפועל תל אביב צריכה להגיד תודה שהיא הוציאה נקודה. מבחינתי באתי לבלומפילד כדי לנצח והיית קרוב לזה מאוד".

אתם כבר עם תשע נקודות, והקבוצה שלך ממוקמת במקום השלישי בטבלה. אתה רואה את רעננה כקבוצת צמרת?

"רואים שיש לנו קבוצה חזקה. בסך הכול אני מאוד מרוצה מההגנה שלנו, והחלק ההתקפי עוד ייתן את שלו בהמשך העונה. אני בטוח בזה".

הרבה אנשים לא מכירים אותך. ספר לנו מי זה מנחם קורצקי? מי המודל לחיקוי שלך?

תפקדתי בשנים האחרונות יותר כמנהל מקצועי. באתי מהתחום, אני מכיר ומבין כדורגל. השינוי הגדול קרה לי כשהייתי בהשתלמות אצל דייגו סימואנה באתלטיקו מדריד, ושם התחלתי להסתכל על הכדורגל אחרת. אפשר רק ללמוד ממנו".

לא באמת נתפסת כמאמן לגיטימי בליגת העל עד העונה שעברה. אתה מרגיש שרק עכשיו אתה מקבל לגיטימציה?

"מי שהיה ברמת השרון יודע בדיוק מה היה החלק שלי בקבוצה, ועד כמה הייתי משמעות. העדפתי לא להתלבט יותר מדי, אבל הייתי אחראי על הכול שם. בעונה שעברה ברעננה כבר הייתי מול התקשורת והשחקנים באופן מלא, ולכן אולי אני יותר בולט. העונה שעברה עשתה לי את הקידום".

יש לכם את אחד התקציבים הנמוכים בליגה, אבל נראה שפגעתם בזרים ובכלל בבניית הסגל. ספר לנו קצת על הקיץ שעבר עליכם.

"היו שחקנים ספציפיים שרציתי ועמדתי על זה שנביא אותם. הזרים שהבאנו הם תוצאה של המון השקעה, ראינו המון קלטות ולא התפתנו להחתים סתם גם כשהיה נראה שיש לחץ של זמן, וכנסענו למחנה אימונים רק עם ארבעה זרים. אני לא התפשרתי, ידעתי מה אני רוצה ומה אני צריך, ואני שמח שזה הצליח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully