וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינוגבה: "נהמות אוהדי בני יהודה פוגעות בי אישית"

שוער בני יהודה הגיב ליחס כלפי שחומי העור של מכבי פ"ת. לחץ גדול במועדון: "איש לא יכול לעזור כרגע, לא קשטן ולא דמאיו"

one

יממה לאחר ההפסד הביתי המביך 4:2 למכבי פתח תקוה, מנסים בבני יהודה לאסוף את השברים, לאחר שהקבוצה רשמה הפסד רביעי רצוף והידרדרה אל מתחת לקו האדום, עם שלוש נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות. נכון לעכשיו נראית הקבוצה רע מאוד והפכה לקבוצת תחתית לכל דבר. מעמדו של המאמן דרור קשטן כלל לא על הפרק, כאשר הוא זוכה לגיבוי מוחלט ממנכ"ל המועדון משה דמאיו.

קשטן נראה כעוס מאוד על שחקניו בסיום המשחק, כאשר כבר במחצית השתולל המאמן, הטיח בקבוק על הרצפה וצרח לעבר שחקניו: "אתם לא משחקים, תתעוררו כבר ותלחמו על הכבוד שלכם". הבעיות המקצועיות של בני יהודה רבות מאוד, כאשר אין אף שחקן שהיכולת שלו ראויה לציון. הקבוצה ספגה כבר 11 שערים מתחילת העונה, בתוכם שתי רביעיות בבית, נגד סכנין ומכבי פתח תקוה. גם הקישור של בני יהודה רך מאוד והחלק ההתקפי חסר השפעה. משחקה הבא של הקבוצה יהיה בחוץ נגד הפועל חיפה, ולסגל ישוב הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שסיים לרצות עונש הרחקה.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים מול בני יהודה המאכוזבת. קובי אליהו
רביעייה שנייה ברשת ועברו רק חמישה מחזורים/קובי אליהו

על רקע חולשתם של השחקנים על כר הדשא, בלטה אמש (שבת) גם התנהגות אוהדי הקבוצה, שכבר מתחילת המשחק שרקו בוז לעבר השחקנים, קיללו את המאמן קשטן ושוב דרשו את התפטרותו ואת התפטרותו של המנכ"ל משה דמאיו. בנוסף למחאות האוהדים, הם גם נהמו נהמות מכוערות לעברם של שני שחקניה שחומי העור של מכבי פתח תקוה, זיטו ועמנואל אוגודה, וזאת במטרה לגרום לנזק לקבוצה ולגרום להעמדתה לדין. בסיום המשחק הסתבר כי שופט המשחק אוראל גרינפלד לא פיספס את הקריאות והנהמות וציין אותם בדו"ח השיפוט שלו, דבר שיביא לכך שהקבוצה צפויה לעמוד לדין משמעתי, בבית הדין של ההתאחדות, כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט.

גרינפלד ציין בדו"ח השיפוט שלו שאוהדי בני יהודה נהמו לעברם של שני שחקניה שחומי העור של מכבי פתח תקוה, זיטו ועמנואל אוגודה, כאשר הוא אף מדגיש שבדקה ה-25 הוא הפסיק את המשחק למספר שניות, קרא אליו את שני השחקנים והרגיע אותם לאחר ששמע את הנהמות המכוערות. בנוסף, ציין השופט שנזרקה כוס שתייה מכיוון יציע אוהדי בני יהודה אל ספסלה של מכבי פתח תקוה. כזכור, הורשעה בני יהודה בבית הדין לפני שבוע, בגין קריאות גזעניות של אוהדי הקבוצה לעבר מספר משחקני בני סכנין במשחק הבית הקודם של הקבוצה וספגה קנס של עשרת אלפים שקל בפועל, ובנוסף משחק ללא קהל על תנאי. בקבוצה יש כעת חשש כי עונש התנאי יופעל הפעם והקבוצה תוענש בקיום משחק ללא קהל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דלה איינוגבה שוער בני יהודה. ברני ארדוב
"רק אנחנו השחקנים צריכים לצאת יחד ולהילחם על חיינו". איינוגבה/ברני ארדוב

שוערה הניגרי של בני יהודה, דלה איינוגבה, נראה שבור ועצוב בסיום, ולא רק בשל תוצאת המשחק. איינוגבה וגם הקשר הסנגלי יורו לאמין נפגעו מאוד מהתנהגותם של אוהדי בני יהודה שנהמו לעבר שחקניה שחומי העור של מכבי פתח תקוה במהלך המשחק. איינוגבה שוחח בסיום עם אנשי התקשורת ונראה עצוב וכאוב: "אלה האוהדים, והם עשו את זה פעם גם לעברי. אלה לא רק אוהדי בני יהודה, גם בקבוצות אחרות האוהדים יכולים להתנהג בצורה כזו, מה אני יכול לעשות? סבלתי מזה לאורך זמן רב. אני לא יכול להגיד דברים רעים על אוהדי בני יהודה, כי זה לא רק הם. גם קהלים אחרים עשו לי את אותו דבר ולצערי הרב זו סוג של רוטינה קבועה כאן בישראל. עשו את זה כמעט לכל שחקן שחום עור בישראל, קיללו אותי כאן בישראל כמעט ללא הפסקה, קראו לי קוף ועוד קריאות נוספות, אז מה אני יכול לעשות? אני רק צריך להרים את הראש ולהמשיך לשחק".

איינוגבה המשיך לדבר בפתיחות והוסיף: "כמובן שכאשר אוהדי בני יהודה נוהמים לעבר שחקן שחום עור זה פוגע גם בי אופן אישי, אבל באמת שהרבה זמן הם לא עשו את זה, ואני מכבד אותם על כך שבשנים האחרונות לא היו כאן תופעות כאלה. הם אוהדים טובים, זה אחד הקהלים הכי טובים בישראל וזה מעולם לא קרה איתם, אבל מה לעשות, זה הכדורגל לפעמים".

"הרגשה שלנו כעת היא רעה מאוד", הוסיף איינוגבה בסיום המשחק. "כבר המון זמן שלא היה מצב כזה בקבוצה, אבל אלה החיים לפעמים בכדורגל. אנחנו פשוט צריכים לצאת ולהילחם עכשיו ולהמשיך קדימה. אף אחד לא יכול לעזור לנו כרגע, לא המאמן קשטן, לא דמאיו, אלא רק אנחנו השחקנים צריכים לצאת יחד ולהילחם על חיינו. אין לי הסבר למצב הזה. אני לא יכול להצביע על מישהו ספציפי, זה כולנו יחד. נצטרך להישאר מאוחדים כמו משפחה ולהילחם יחד, אין לנו ברירה אחת. אנחנו לא בנויים להיות בתחתית, מעולם לא הייתי עם בני יהודה בחלק התחתון, נצטרך להיות יחד ולעלות למעלה".

אוהדי בני יהודה עם שלטי מחאה. קובי אליהו
לא היחידים שנוהמים. אוהדי בני יהודה/קובי אליהו

שחקן נוסף בקבוצה התייחס להתנהגות האוהדים והוסיף: "המתיחות הזאת בין הקהל להנהלה עושה רע מאוד לשחקנים על הדשא. כולם משחקים בלחץ גדול ובגלל המצב וההפסדים, שחקנים חוששים לעשות טעויות ומנסים להיפטר מהר מהכדור, העיקר לא לאבד אותו ולטעות. זה מצב לא נורמלי ונצטרך להתעשת מהר מאוד לפני שיהיה מאוחר מדי. יש המון צעירים בקבוצה וכשלא הולך, אז זה בא לידי ביטוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully