וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "שכטר יותר הפריע מאשר תרם"

האדומים בביקורת על החלוץ אחרי התיקו מול רעננה: "בן שמעון צריך לדעת גם להחליף אותו בימים כאלה". בקבוצה מאמינים שדני עמוס יהיה כשיר לבית"ר

one

את התיקו המאופס אתמול (שבת) מול הפועל רעננה, סיימה הפועל תל אביב ברגשות מעורבים. מצד אחד, האדומים מרוצים מכך שהקבוצה נמצאת במגמת שיפור ביכולת שהיא מציגה, אך מצד שני הם מאוכזבים מאוד מהתוצאה ומהעובדה ששחקניו של רן בן שמעון שוב התקשו למצוא פתרונות נגד הגנה נסוגה.

"בסך הכל שיחקנו כדורגל לא רע", אמר אחד השחקנים לאחר המשחק. "שלטנו בכדור ברוב השלבים, אבל בחלקים אחרים שיחקנו בלי שכל. חבל, אלה נקודות חשובות שאיבדנו שמרחיקות אותנו מהצמרת הגבוהה". בהפועל בעיקר ביקרו את היכולת של איתי שכטר: "הוא יותר הפריע מאשר תרם" אמר אחד השחקנים. "הוא איבד מהמהירות שלו והוא לא מצליח בינתיים למצוא לזה פתרונות במגרש. בן שמעון צריך לדעת גם להחליף אותו בימים כאלה". לעומת זאת, בקבוצה המשיכו להחמיא לגילי ורמוט, שהשלים 90 דקות, ולבלם ברנקו איליץ', שמסתמן כרכש הזר הטוב ביותר שהגיע העונה למועדון.

והיו גם שערים השבת: צפו בקליפ עם כל הגולים מאתמול

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב מול לואי טהא שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
"הוא איבד מהמהירות שלו". איתי שכטר/ברני ארדוב

"היה משחק קשה. כמעט כל רעננה שיחקה ברחבה", אמר לוקאס סאשה בסיום המשחק. "הם הגיעו רק בשביל לעשות הגנה, וזאת קבוצה טובה ולכן היה לנו קשה להבקיע. ברור שרצינו לשחק טוב יותר אבל זה לא תמיד קורה. הסיומת הייתה הבעיה העיקרית שלנו. שיחקנו טוב וניסינו ליצור מצבים, אבל קשה מאוד לשחק מול קבוצה שמשחקת כל כך הגנתי".

"עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא", הוסיף הקשר. "אנחנו צריכים לעבוד במהלך השבוע כדי למצוא פתרון לבעיה הזו. התכוננו למשחק קשה, כי כל קבוצה שבאה לבלומפילד באה לשחק ככה". לסיום הברזליאי הודה שגם הוא החל לחמם מנועים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בעוד שבועיים: " ראיתי שני משחקים של בית"ר , יש להם שחקנים טובים במיוחד בהתקפה. עכשיו יש לנו שבועיים להתכונן ולנסות להשיג ניצחון שם".

בהפועל מאמינים כי למשחק עד בבירה דני עמוס, בסארט עבדורחימי ושמעון הרוש יהיו כשירים, אך כרגע לא ברור אם בן שמעון יחליט לעשות שינויים בהרכב. אם יהיה שינוי מצד המאמן, זה יהיה בעמדת השוער, כאשר עמוס יחזור לשער במקום בוריס קליימן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"כל קבוצה שבאה לבלומפילד באה לשחק ככה". לוקאס סאשה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully