וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "נשב עם בלו ונגיע להחלטה שטובה לכולם"

1.10.2013 / 22:47

הפורוורד שחזר מפרישה יגיע להתרשמות במכבי ת"א ואם יחליט להישאר, הקבוצה צפויה לקלוט אותו. בלו מחזיק בהצעות נוספות

חזרתו של דייויד בלו למכבי תל אביב ממשיכה לקרום עור וגידים והשחקן, שהודיע לפני כשבוע וחצי על חזרתו מפרישה, כפי שנחשף בוואלה! ספורט, צפוי להגיע לישראל בימים הקרובים. בלו יגיע להתרשמות במכבי תל אביב, אולם נראה כי ההליך הזה יהיה לפרוטוקול בלבד ואם השחקן ירצה לשחק במדים הצהובים בעונה הקרובה, הקבוצה של דיוויד בלאט לא תהסס לקלוט אותו.

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שלישי): "אנו שמחים שדיוויד בלו הודיע כי בכוונתו לחזור בו מפרישתו ולשוב לשחק כדורסל מקצועני. המועדון רואה את דיוויד בלו כחלק ממשפחת מכבי, ולכן הסכים שבלו יצטרף לאימוני הקבוצה בשבועות הקרובים במטרה לשוב לכושר משחק. במהלך תקופה זו יישבו בלו ומכבי אלקטרה ת"א יחדיו, ויגיעו להחלטה שתהיה הטובה והנכונה ביותר עבור שני הצדדים. בלו צפוי להגיע ארצה בימים הקרובים".

יחד עם זאת ולמרות הסיכום הראשוני שמתגבש עם מכבי, יש לציין כי בלו מחזיק במספר הצעות נוספות מקבוצות המעוניינות בשירותיו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, כבר ביום שבת הבהיר בלו למכבי כי אין לו בעיה להגיע לתקופת ההתרשמות, זאת לאחר שהמאמן בלאט ביקש שישוב לקבוצה. בלו עצמו שמר על כושר לכל אורך תקופת הפרישה.

דיווח: דייויד בלו קרוב לחתום במכבי תל אביב

לפני שבועיים חשפנו: דייויד בלו חוזר מפרישה

עכשיו מתקשרים? גרינוולד על הדילמות בהחזרתו של בלו

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול קורטני פלס שחקן גלבוע/גליל עליון. ברני ארדוב
החזרה לנוקיה ממשיכה להתקרב. בלו/ברני ארדוב

גורם המקורב למכבי תל אביב אמר לוואלה! ספורט: "בלו הוא שחקן מצוין ותמיד יכול לעזור. אי אפשר לקחת את זה ממנו. בעונה האחרונה שדייויד היה כאן, הוא היה מועיל מאוד על הפרקט, אבל גם מחוצה לו. הוא עזר לזרים ולישראלים ולימד אותם".

אותו גורם הוסיף: "אם מכבי תשאיר את ג'ייק כהן, בלו יוכל לעזור לו ולהעביר לו לא מעט מידע. הוא גם יכול לעזור לו עם יסודות ועזרה חשובה כדי להצליח במכבי כמתאזרח".

עדכון ראשון: 13:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully