וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דייויד בלו קרוב לחתום במכבי תל אביב

על פי דיווח באתר "ספורטאנדו", המתאזרח קרוב לחזור לקדנציה רביעית בצהוב. גורם בקבוצה צוטט: "העסקה קרובה לסיום". בלאט: "אני לא בלחץ ולא יודע יותר מדי על מה שקורה"

האם נסללה דרכו של דייויד בלו חזרה למכבי תל אביב? על פי דיווח באתר הכדורסל האירופי "ספורטאנדו", המתאזרח שהודיע על פרישה מכדורסל בשנה שעברה קרוב מתמיד לקאמבק למדים הצהובים, והחתימה עשויה להגיע בימים הקרובים. גורם במכבי תל אביב צוטט בידיעה באומרו כי "העסקה עדיין לא גמורה לחלוטין, אך היא קרובה לסיום".

בלו אף מחזיק בהצעות נוספות מקבוצות באירופה, אך ההפסדים האחרונים חידדו אצל מכבי תל אביב את הרצון להחזירוץ לאחר ההפסד בטורניר גומלסקי אמר גורם בקבוצה: "בלו הוא שחקן מצוין ותמיד יכול לעזור ואי אפשר לקחת את זה ממנו. בעונה האחרונה שדיוויד היה פה, הוא היה מועיל מאוד על הפרקט אך גם מחוץ לפרקט - הוא עזר לזרים ולישראלים ולימד אותם".

אותו גורם הוסיף: "אם מכבי תשאיר את ג'ייק כהן, בלו יוכל לעזור לכהן ולהעביר לו לא מעט מידע, ויכול לעזור לו עם סודות ועזרה חשובה בכדי להצליח במכבי כמתאזרח".

מכבי עצמה חזרה מטורניר גומלסקי, בו הפסידה בשני משחקיה והציגה יכולת חלשה מול קובאן ופנאתינייקוס. דיוויד בלאט אמר לגבי בלו: "אני לא יודע יותר מדי על מה שקורה ועוד לא ברור מה יהיה בנושא הזה. אני לא בלחץ".

לפני שבועיים חשפנו: דייויד בלו חוזר מפרישה

עכשיו מתקשרים? גרינוולד על הדילמות בהחזרתו של בלו

מכבי תל אביב שוקלת לזמן את בלו להתרשמות

בלאט: "יש מגעים עם רוסיה, זה לא אומר שיקרה משהו"

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
שוב בצהוב? בלו/קובי אליהו

כזכור, בלו עזב את מכבי לפני שנה וחצי אך לא התחייב כי הפרישה היא סופית. הפורוורד המוכשר בן ה-33 שמר על כושר במהלך התקופה בה לא שיחק בקבוצה, בזמן שהשלים תואר במכללה בלוס אנג'לס. בלו אהוד מאוד על אוהדי מכבי תל אביב, אשר לפני עזיבתו הפצירו בו להמשיך לשחק בקבוצה ולא לטוס לארצות הברית. בלו יצר לעצמו בשנים האחרונות במכבי תל אביב שם של שחקן ספסל יעיל, בייחוד בשל קליעותיו משלוש, הנחישות בהגנה ויכולתו לשנות מומנטום. אחד מרגעיו הגדולים של בלו בעונת 2011/12 היה במשחק ההצלבה מול פנאתינייקוס, בו צלף שלשות במאני טיים והביא ניצחון לצהובים.

בלו הצטרף למכבי תל אביב בעונת 2002/03 ובעונה שלאחר מכן הוא היה שותף לזכייתה בגביע היורוליג לאחר ניצחון בגמר על פורטיטודו בולוניה ביד אליהו. בתום אותה עונה עזב בלו לדינמו סנט פטרסבורג, ובהמשך שיחק באיטליה לפני שחזר למכבי תל אביב בעונת 2007/08. בתום אותה עונה, בה מכבי תל אביב איבדה את האליפות, עזב בלו ללה מאן הצרפתית, וחזר ב-2009 לקדנציה שלישית במכבי תל אביב, עמה העפיל לגמר היורוליג ב-2011. בעונתו האחרונה ביד אליהו (2011/12) שיחק בלו 20 משחקי יורוליג בהם תרם 9.3 נקודות ו-2.5 ריבאונדים וקלע ב-37.5% מהשלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully