וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: דייויד בלו חוזר מפרישה

20.9.2013 / 21:42

הפורוורד, שתלה זמנית את הנעלים לפני קצת יותר משנה, מצהיר כי הוא רוצה לחזור למגרשים: "אני מעוניין מאוד לשחק כדורסל, יש קבוצות מישראל ואירופה שמתעניינות. אני מתגעגע לאוהדים של מכבי ובודק אופציות". על כושרו הגופני: "אני חזק מתמיד, רק צריך 'להעיר' את זה"

לאחר שתלה את הנעליים זמנית והשלים תואר ראשון בסוציולוגיה, דייויד בלו, אחד המתאזרחים המוצלחים ששיחקו במדי מכבי תל אביב, רוצה לשוב למגרש, כך סיפר הערב (שישי) גורם לוואלה! ספורט. בשיחה טלפונית בלו בן ה-33 אישר את המידע המפתיע, והעניק ראיון לוואלה! ספורט: "המידע הוא נכון. אני מאוד מעוניין לחזור לשחק כדורסל. אחרי שנה וחצי שלא שיחקתי הבנתי שאני באמת מאוד מתגעגע לשחק כדורסל".

"אני בכושר טוב מאוד", השיב בלו כשנשאל לגבי מצבו הגופני. "שיחקתי לאורך כל השנה, שיחקתי והתאמנתי במכללת USC, בה השלמתי את התואר. שיחקתי עם קבוצת הכדורסל במכללה. בנוסף התאמנתי ושיחקתי גם בתיכון בו למדתי. אני ממשיך לרוץ, לרכוב על אופניים, לעשות יוגה, לשמור על התזונה והדיאטה שלי, וכל מה שצריך. הגוף שלי חזק יותר מתמיד מבחינת גמישות וחוזק, אני רק צריך לעבוד על עבודת הרגליים , אני צריך לשחק כל יום, ברגע שאתחיל לשחק באופן יומיומי אני יודע שאחזור לעצמי במהירות, כי כדורסל הוא בדם שלי, אני רק צריך 'להעיר ' את זה".

מכבי תל אביב הפעילה לחצים על בלו כבר ביוני 2013

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אני יודע שאחזור לעצמי במהירות". בלו/קובי אליהו

לבלו ישנן מספר הצעות באירופה, והשחקן סיפר על כך: "יש כמה קבוצות באירופה וגם בישראל שמתעניינות בי. לגבי ישראל - אני אוהב את המדינה, יש לי משפחה וחברים כאן". בלו התייחס למכבי תל אביב: "אני אוהב לשחק במכבי. הם תמיד היו טובים אליי, האוהדים בתל אביב הם האוהדים הכי טובים, ואני מאוד מעריך אותם. אני מתגעגע לתמיכה שהם נתנו לי במהלך כל הקריירה שלי. אני עדיין זוכר וחושב על הקריאות שלהם במשחקים האחרונים שלי במדי מכבי כשהם זעקו 'דייויד תישאר, דייויד תישאר'. תמיד זכרתי את זה, בכל השנה וחצי האחרונות. עקבתי אחרי מכבי בשנה וחצי האחרונות אבל יש קבוצות אירופאיות גדולות שמעוניינות ואני בודק את האופציות שלי".

עתה, לאור המידע החדש, קשה להאמין כי מכבי תל אביב תחמיץ את ההזדמנות להשיבו. למכבי ישנה אופציה להשאיל את ג'ייק כהן אם תחליט להשיב את בלו, כשהמאמן דיוויד בלאט הודה בלא מעט הזדמנויות, גם במהלך הקיץ, כי הוא מעוניין שבלו ישוב לשחק במכבי.

שחקן מכבי תל אביב דיוויד בלו לצד המאמן דיוויד בלאט. קובי אליהו
למכבי ישנה אופציה להשאיל את ג'ייק כהן אם תחליט להשיב את בלו/קובי אליהו

כזכור, בלו עזב את מכבי לפני שנה וחצי אך לא התחייב כי הפרישה היא סופית. הפורוורד המוכשר בן ה-33 שמר על כושר במהלך התקופה בה לא שיחק בקבוצה, בזמן שהשלים תואר במכללה בלוס אנג'לס. בלו אהוד מאוד על אוהדי מכבי תל אביב, אשר לפני עזיבתו הפצירו בו להמשיך לשחק בקבוצה ולא לטוס לארצות הברית. בלו יצר לעצמו בשנים האחרונות במכבי תל אביב שם של שחקן ספסל יעיל, בייחוד בשל קליעותיו משלוש, הנחישות בהגנה ויכולתו לשנות מומנטום. אחד מרגעיו הגדולים של בלו בעונת 2011/12 היה במשחק ההצלבה מול פנאתינייקוס, בו צלף שלשות במאני טיים והביא ניצחון לצהובים.

בלו הצטרף למכבי תל אביב בעונת 2002/03 ובעונה שלאחר מכן הוא היה שותף לזכייתה בגביע היורוליג לאחר ניצחון בגמר על פורטיטודו בולוניה ביד אליהו. בתום אותה עונה עזב בלו לדינמו סנט פטרסבורג, ובהמשך שיחק באיטליה לפני שחזר למכבי תל אביב בעונת 2007/08. בתום אותה עונה, בה מכבי תל אביב איבדה את האליפות, עזב בלו ללה מאן הצרפתית, וחזר ב-2009 לקדנציה שלישית במכבי תל אביב, עמה העפיל לגמר היורוליג ב-2011. בעונתו האחרונה ביד אליהו (2011/12) שיחק בלו 20 משחקי יורוליג בהם תרם 9.3 נקודות ו-2.5 ריבאונדים וקלע ב-37.5% מהשלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully