וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "נצליח להפיק לא מעט מהמשחק הזה"

28.9.2013 / 19:15

דיוויד בלאט אופטימי אחרי הפסד מכבי תל אביב לקובאן: "צברנו ניסיון". ברוסיה טענו: "אין למכבי כוכבים". גורם: "בלו יוכל לעזור"

צילום: קובי אליהו, עריכה: טל רזניק

לאחר שני משחקים סבירים מול אנטוורפן ושרלרואה הבלגיות, מכבי תל אביב ספגה הערב (שבת) הפסד ראשון 71:61 מול לוקומוטיב קובאן ברוסיה במסגרת חצי הגמר של טורניר גומלסקי. הצהובים של בלאט הציגו כדורסל נרפה ויכולת רעועה מול קבוצת יורוליג לגיטימית (יריבתם בבית המוקדם) וסיפקו הרבה סיבות לדאגה לדיוויד בלאט.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
לא אהב את מה שראה. בלאט/קובי אליהו

"היה לנו יום לא טוב, יכולת כזו בוודאי לא מקובלת, אבל באיזשהו מקום זה מובן", אמר בסיום בלאט, שהוסיף: "היה לנו שבוע מאוד אינטנסיבי של עבודה קשה ואימונים. ניסינו להכניס את הקבוצה לתלם ולכושר, כרגע אנחנו עדיין לא שם".

בלאט התייחס לשחקנים החדשים שקיבלו דקות, ואמר: "נתתי דקות משחק לשחקנים מסוימים כדי לתת להם לצבור ניסיון, גם כשזה לא התאים בהכרח למשחק הספציפי הזה. אלה דברים שאתה כמאמן חייב לעשות בטרום עונה, גם אם זה לא עוזר לניצחון. היו לנו השבוע ימים טובים, זה כמובן לא היה אחד מהם, אבל נצליח להפיק לא מעט מהמשחק".

ולדימיר גומליסקי, בנו של אלכסנדר, המשמש גם כפרשן כדורסל ברוסיה וליווה את המשחק מעמדת הפרשן, אמר על מכבי לקראת סיום המשחק: "לא נראה שיש במכבי כוכבים. לא בטוח שמכבי תהיה קבוצה שתוכל להתקדם העונה ולהרשים".

ההפסד הזה רק מחדד את הצורך בהשבתו של דיוויד בלו והמאמן דיוויד בלאט מאוד רוצה כי הפורוורד שחוזר מפרישה יצטרף לקבוצה. בלו, ששמר על כושר במהלך התקופה שלא שיחק, כבר הבהיר כי אין לו בעיה להגיע גם לתקופת התרשמות. "בלו הוא שחקן מצוין ותמיד יכול לעזור ואי אפשר לקחת את זה ממנו", סבור גורם מקורב לקבוצה. "בעונה האחרונה שדיוויד היה פה, הוא היה מועיל מאוד על הפרקט אך גם מחוץ לפרקט - הוא עזר לזרים ולישראלים ולימד אותם".

אותו גורם הוסיף: "אם מכבי תשאיר את ג'ייק כהן, בלו יוכל לעזור לכהן ולהעביר לו לא מעט מידע, ויכול לעזור לו עם סודות ועזרה חשובה בכדי להצליח במכבי כמתאזרח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully