וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הפסידה 71:61 לקובאן בטורניר גומלסקי

הצהובים פתחו עם רבע ראשון מצוין בהתקפה, אבל נעלמו בהמשך וספגו הפסד ראשון במשחקי ההכנה. 16 נק' לסמית'

צילום: קובי אליהו, עריכה: טל רזניק

אחרי שני ניצחונות על יריבות בלגיות בפתיחת ההכנה שלה לעונה, ספגה הערב (שבת) מכבי תל אביב הפסד ראשון, 71:61 מול לוקומוטיב קובאן בחצי גמר טורניר גומלסקי. הצהובים, שייפגשו את קובאן בשלב הבתים ביורוליג וכזכור, היו מצויים עם הקבוצה הרוסית בעימות ארוך סביב שירותיו של יוגב אוחיון, פתחו עם רבע ראשון טוב, אבל הציגו כדורסל רע מאוד בהמשך וייפגשו מחר ב-16:00 את פנאתינייקוס, שהובסה בחצי הגמר השני 72:49 מול צסק"א מוסקבה. ג'ו אינגלס ודווין סמית' היו היחידים בשורות מכבי תל אביב שהפגינו יכולת טובה ולמאמן דיוויד בלאט יש עוד המון עבודה.

בלאט על ההפסד: "נצליח להפיק לא מעט מהמשחק הזה"

הבלוג של גרינוולד על הדילמה של הצהובים לגבי בלו

צפו במכבי תל אביב מנצחת 64:66 את שרלרואה

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית מול שחקן ברק נתניה דרון וושינגטון. ברני ארדוב
אחד היחידים שהציגו יכולת טובה. סמית'/ברני ארדוב

רבע 1: 21:25 למכבי תל אביב

הנדריקס פתח עם דאנק יפה, ג'יימס ורייס הובילו את הצהובים בפתיחה. מכבי הראתה יד חמה מחוץ לקשת ושלשה של אינגלס קבעה 11:14 אחרי ארבע דקות. הקצב החיובי נמשך, משני הצדדים גם בהמשך הרבע, כשהקבוצה של בלאט מציגה התקפות יפות וג'ייק כהן עולה על לוח הקלעים. הרבע הראשון הסתיים ב-21:25 למכבי.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

רבע 2: 35:43 לקובאן

הצהובים נרדמו מעט בפתיחת הרבע השני וקובאן עשתה מהפך ועלתה ל-26:27, שש וחצי דקות למחצית. רייס המשיך להיות האיש של הצהובים ולקלוע סלים נהדרים, אבל ההגנה לא ממש תיפקדה. הצהובים נתקעו גם בהתקפה וכל מה שנכנס ברבע הראשון לא הלך ברבע השני. שלשה של סימון בשניות הסיום של המחצית כבר הפכה את הפיגור לפער וקובאן ירדה להפסקה ב-35:43. קובאן ניצחה את הרבע השני 10:22.

רבע 3: 46:58 לקובאן

היכולת ההתקפית הטובה של קובאן נמשכה, אבל סמית' השאיר את מכבי במשחק עם שלשה, 40:47, שלוש דקות ברבע השלישי. בראון המשיך לפרק את מכבי ועם שמונה נקודות בחצי רבע העלה את קובאן לפלוס 12, 42:54. היכולת רק הלכה וירדה משני הצדדים וההחטאות עלו על המהלכים החיוביים. הרבע הסתיים ב-46:58 לקובאן, כאשר הקבוצה של דיוויד בלאט נראית אבודה לחלוטין בהתקפה.

רבע 4: 61:71 לקובאן

סמית' ונעימי ניסו להשאיר את המשחק בחיים והצהובים הצליחו לצמק ל-60:52, שבע וחצי דקות לסיום. שם מכבי גם נעצרה ולמרות שלשה נוספת של סמית', קובאן שוב יצרה פער מבטיח. ארבע וחצי דקות לסיום, 55:67 לרוסים והמשחק נראה די גמור. הצהובים לא הצליחו לצמק וכל סל שלהם נענה בסל אדום. זה נגמר בעשר הבדל, 61:71 לקובאן והרבה חומר למחשבה לסגנית האלופה הישראלית.

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 16, סופוקליס שחורציאניטיס 10, ג'ו אינגלס 8, טייריס רייס ויוגב אוחיון 6 כל אחד, ג'ייק כהן 5, סילבן לנדסברג 4, אלכס טיוס ושון ג'יימס 3 כל אחד. גיא פניני, ריקי היקמן ויובל נעימי שיחקו אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully