וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: גארת' בייל רשם אימון בכורה

הרכש היקר אי פעם פגש את חבריו ועשוי לפתוח מול ויאריאל כמגן השמאלי. צפו בקשר מתאמן לראשונה במדים הלבנים

אוהדי ריאל מדריד סופרים את השעות עד הופעת הבכורה של גארת' בייל מתקרבת בצעדי ענק. עדיין לא ברור האם השחקן היקר בהיסטוריה יעלה לכר הדשא כבר במשחק הליגה הקרוב של הבלאנקוס, מול ויאריאל ביום שבת, אולם הערב (רביעי) רשם הקשר הוולשי את אימונו הראשון עם חבריו החדשים. אגב, בספרד יש מי שמאמינים שבייל יפתח כמגן שמאלי, בשל הפציעות של מארסלו ופאביו קואנטראו.

צפו בבייל מתאמן לראשונה עם המדים הלבנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דייט ראשון. בייל ורונאלדו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך החיבור הזה יהיה על כר הדשא?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעניק לו את חולצת ההרכב כמגן שמאלי? אנצ'לוטי עם בייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר צינן מנג'ר וויילס את ההתלהבות וטען שהוא לא כשיר. בייל שיחק 32 דקות בתבוסה של וויילס מול סרביה אתמול, וכמעט כבש בבעיטה חופשית, אבל עדיין רחוק מכושר שיא, אחרי שלא שיחק חודשים ארוכים.

"אם הוא יתחיל את המשחק, הוא לא יגמור אותו", אמר מאמן וויילס כריס קולמן על המשחק הבא של ריאל מדריד ביום ראשון מול ויאריאל, "בדקנו אותו היטב בעשרה ימים האחרונים, והוא אפילו לא קרוב להשלים 90 דקות. היו לו רק ארבעה אימונים מלאים, זה מסוכן".

בינתיים גם זלאטן איברהימוביץ' ממשיך את הקו של זינאדין זידאן (שאמר ש"אף שחקן בעולם לא שווה 100 מיליו יורו"), והחלוץ השבדי טוען ש"אין כדורגלן ששווה את הסכומים האלה, יהיה על בייל הרבה לחץ. אני זוכר שאוהדי ריאל מדריד שרקו נגד זידאן כשהוא הגיע. ואם הם שרקו נגד זידאן, שהוא אחד הכדורגלנים הטובים בהיסטוריה, אני מקווה בשביל בייל שתהיה לו הרבה סבלנות".

חלוץ ריאל מדריד לשעבר גונסלו היגואין מספר על התקופה שלו בברנבאו. "לרגעים שמחתי במדריד, היו רגעים שבהם שמחתי פחות", מספר הארגנטינאי, שעבר לנאפולי ב-37 מיליון יורו, "כשאתה לא משחק הרבה זמן, אתה מתחיל לסבול, כמו גם כשאתה נאלץ לחלק את המשחקים עם קרים בנזמה. משחק אחד אתה משחק, ובמשחק הבא כבר לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully