וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "החלום לזכות במונדיאל קיים, נהיה חייבים להשתפר"

כוכב ארגנטינה מפנטז: "כדי לנצח 7 משחקים חייבים להיות ב-100%". ועד כמה מרשימה עלייתו למקום השני בכובשי הנבחרת?

ארגנטינה חגגה הלילה (בין שלישי לרביעי) העפלה לטורניר הגביע העולמי בברזיל אחרי 2:5 גדול בפרגוואי כשליאונל מסי כבש צמד בפנדלים. כוכבה של ברצלונה עלה למקום השני בטבלת הכובשים של הנבחרת בכל הזמנים עם שעריו ה-36 ו-37 במדים הלאומיים, ורשם עוד פרק בספרי ההיסטוריה של הכדורגל הארגנטינאי.

שלושה חדשים אחרי שהשלושער שהפגיז מול גואטמלה הקפיץ אותו מעל 34 השערים שכבש דייגו מראדונה במדי האלביסלסטה, השאיר הפרעוש מאחור גם את הרנן קרספו, שמאזנו עומד על 35 שערים. עם זאת, מסי עדיין רחוק מאוד משיאן הכיבושים גבריאל באטיסטוטה, שעומד על 56 שערים.

אז על פי קצב הכיבושים שלו מסי עוד עשוי לאיים על באטיגול, אלא שההספק שלו עדיין פחות מרשים מזה של אגדות העבר. באטיסטוטה נזקק ל-78 הופעות בלבד כדי לכבוש 56 שערים (ממוצע 0.71 גולים למשחק), בעוד שקרספו הגיע ל-35 שערים רק ב-64 הופעות (0.55), ואילו מסי כבש 37 שערים בלא פחות מ-83 הופעות (0.44). הפרעוש יכול להתנחם בכך שהממוצע שלו עדיף על זה של מראדונה, שעומד על 34 שערים ב-91 משחקים - 0.37 שערים למשחק.

ארגנטינה עלתה למונדיאל עם 2:5, קולומביה תחכה

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
"יש לנו עוד מה לעשות כדי לזכות בתואר". מסי/AP

"זה מה שרצינו כל הזמן הזה", אמר מסי בהתלהבות אחרי הניצחון הגדול. "ידענו עד כמה זה הולך להיות קשה. עשינו משהו חשוב מאוד. עשינו דרך ארוכה, אבל עדיין כדי לזכות בגביע העולמי נצטרך להשתפר מאוד. שיחקנו במגרש לא פשוט".

על דרכה של ארגנטינה במונדיאל אמר מסי: "בגביע העולם אתה צריך לנצח שבעה משחקים ואתה חייב להיות ב-100%, אתה לא יכול לעשות טעויות. יש לנו עוד מה לעשות כדי לזכות בתואר. אנחנו נמצאים בשלב טוב אבל יש לנו לאן להשתפר כדי להפוך לנבחרת הטובה בעולם. החלום של כולנו קיים".

בינתיים בספרד מדווחים שברצלונה תנסה למנוע מכוכבה להופיע ליתר המשחקים של ארגנטינה שיתקיימו לפרוטוקול בלבד: "אני לא יודע מכך כלום. אני ניזון מהתקשורת, אבל כמו תמיד אני רוצה לשחק גם במועדון וגם בנבחרת, ואני בטוח שזה מה שיהיה".

פאבלו סבאלטה חגג גם הוא את העלייה של הנבחרת: "אני שמח שכבשתי. חלמנו על הרגע שבו נעפיל למונדיאל וזה קרה. עכשיו יחכו לנו עוד שני משחקים שננסה לנצח בהם כדי לזכות בראשות הבית".

עוד על מוקדמות הגביע העולמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully