וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל כיסחה את ניימאר: "זה כאב, אבל עבר מהר"

כוכב ברזיל ליהטט במשחק החם, התעמת עם פפה וספג צהוב, סקולארי הודה ש"לפעמים הוא ניצוד". סזאר יהיה השוער במונדיאל

משחקים בין פורטגל לברזיל הם תמיד חמים, וכך היה גם הלילה (בין שלישי לרביעי) באיצטדיון ג'ילט במסצ'וסטס, כשהברזילאים חגגו עם 1:3. כשהאימפריה והקולוניה נפגשות על הדשא, היריבות מתלהטת גם כשמדובר במשחק "ידידות", והפעם ניימאר עמד במרכז העניינים. בתקשורת הברזילאית מדווחים כי ניימאר ספג חצי מהעבירות שנעשו על שחקני ברזיל, וששחקן ברצלונה היה עצבני במיוחד.

"הוא עדיין ניצוד", אמר פליפה סקולארי על הכוכב שלו, שכבש שער נהדר, "אולי ניצוד היא לא המילה הנכונה, אבל מנסים כל הזמן לעצור אותו על ידי עבירות, והשופטים חייבים לשמור עליו. ניסו להפיל אותו כל הזמן, אבל יש לו את היכולת לעבור כל יריב". בנוגע לקשיחות של פורטוגל סקולארי הוסיף ש"בגביע העולמי זה יהיה הרבה יותר קשוח, כדאי שהשחקנים שלנו יתרגלו לזה. פורטוגל לא ניסתה לפגוע במטרה להכאיב".

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. Jared Wickerham, GettyImages
"השופטים חייבים לשמור עליו". ניימאר/GettyImages, Jared Wickerham

עם זאת, נדמה היה שניימאר היה המוקד של שחקני פורטוגל, אבל גם הוא ספג כרטיס צהוב בעצמו, כשדחף את פפה, בלם פורטוגל וראל מדריד, על השוער. לאחר מכן השניים התעמתו והחליפו ביניהם כמה מילים חמות. אחרי שניימאר כבש את שערו המצוין הוא הפגין שמחה, ולאחר מכן תיאגו סילבה ניגש אליו והרגיע אותו במקצת.

"זה כאב קצת, אבל אחרי כמה דקות הכול עובר", אמר ניימאר על העבירות שספג, "אני בדרך כלל לא נגרר לפרובוקציות, זה אפילו נותן לי מוטיבציה. בסופו של דבר היה משחק מצוין, ברזיל נגד פורטוגל זה תמיד מהנה. שמח שניצחנו". סקולארי סיכם ואמר ש"ניימאר היה טוב מאוד, הוא מראה יכולת טובה כבר שלוש-ארבע שנים. רק אחת ל-15 או 20 משחקים יש לו משחק לא טוב. זה ניימאר".

כמו כן, סקולארי הוסיף כי ז'וליו סזאר יהיה השוער לגביע העולמי, ואמר שמבחינתו יש עוד ארבעה או חמישה מקומות פנויים בסגל למונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully