וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "נבנה שיטה שתוציא את המיטב מרונאלדו ובייל"

מאמן ריאל לא מודאג מהשילוב בין שני כוכביו: "צריך להציב אותם היכן שהם מרגישים נוח". עוזרו רמז שבייל יתופקד כחלוץ

עדיין לא עבר שבוע מאז העברתו ההיסטורית של גארת' בייל מטוטנהאם לריאל מדריד תמורת 100 מיליון יורו, ובבירת ספרד כבר שוברים את הראש לגבי השילוב בין הכוכב הוולשי החדש לכריסטיאנו רונאלדו, שמשחק בעמדה דומה.

קרלו אנצ'לוטי נדרש לסוגיה בראיון שהעניק לאתר אופ"א, ונשאל האם רונאלדו יתופקד מעתה כחלוץ מרכזי. "לא, אני חושב שנבנה שיטה שתוציא את מיטב האיכויות משני השחקנים", השיב המאמן. "צריך להציב את השחקנים הכי טובים בעמדות בהן הם מרגישים נוח, ובינתיים הכל עובד ממש טוב".

מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי, עם שחקן הקבוצה כריסטיאנו רונאלדו. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
ימצא פתרון? אנצ'לוטי עם רונאלדו/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

"ריאל מדריד הוא מועדון ענק שמאורגן ברמה הכי גבוהה", המשיך אנצ'לוטי. "אין לי שום ספק שהעניינים יסתדרו עבור בייל. הוא שחקן נהדר והוא צעיר. הוא רצה רק להגיע לריאל מדריד, ואני בטוח שהוא יצליח כאן".

על הלחץ בתפקידו החדש כיורש של ז'וזה מוריניו בסנטיאגו ברנבאו אמר האיטלקי: "זה מצב נורמלי עבור מאמן כמוני. יש הרבה לחץ בקבוצות כמו ריאל מדריד ופריס סן ז'רמן להגיע למטרות שהוצבו, ולא תמיד אפשר להגיע אליהן. אבל אחרי כל כך הרבה שנות ניסיון, אתה מתרגל ללחץ הזה".

בינתיים התייחס גם עוזרו של אנצ'לוטי, פול קלמו, לשילובו של הוולשי בקבוצה ורמז שבייל עשוי לעבור הסבה לעמדת החלוץ: "לגארת' יש כישרון לכיבוש ובישול שערים. לאחרונה הוא עבר לעמדה מרכזית יותר, והוא מספיק מגוון כדי לתפקד במספר מקומות על המגרש. לאנצ'לוטי יש רעיון ברור איך להשתמש בו, אבל הדברים יכולים להשתנות".

"יש לנו הרבה שחקנים מלהיבים", המשיך הצרפתי. "לבנזמה יש כישרון גדול, איסקו כבר כבש שלושה שערים העונה מהקישור, ויהיה מעניין לראות את כל השחקנים האלה משתלבים יחד. ננסה למצוא את העמדה הטובה ביותר לכל שחקן ולקבוצה במהירות האפשרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully