וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפה לואיס: "יש חוסר צדק משווע בליגה הספרדית"

בלם אתלטיקו יוצא נגד הדומיננטיות של ריאל וברצלונה: "אף אחת לא משתווה להן. זו הליגה הטובה בעולם? כנראה שלא"

אתלטיקו מדריד פתחה את העונה בסערה. אחרי שלושה מחזורים הקולצ'ונרוס עדיין ללא הפסד ומחזיקים במאזן שערים של 2:10, אך גם במצב העניינים הנוכחי יש מי שזועק את זעקת אי השוויון בליגה הספרדית. שחקן אתלטיקו פיליפה לואיס, למשל, חושב שהקבוצה שלו לא תוכל להתחרות עם שתי הגדולות של ספרד - ברצלונה וריאל מדריד כמובן - לאורך זמן במעלה הטבלה.

"צריך לזכור שאנחנו מדברים כאן על שתי קבוצות שאף אחת בכלל לא יכלה להשתוות אליהן, או להתקרב אליהן", אמר הברזילאי בראיון ל"אס". "יש חוסר צדק משווע בכך שהליגה הספרדית כל כך לא מאוזנת. לריאל מדריד וברצלונה יש תקציבים שגדולים ביחס לאחרות, באופן שאי אפשר בכלל לכמת. לכן, אני בספק אם הליגה הספרדית יכולה לטעון שהיא הליגה הטובה בעולם".

רונאלדו נפצע, שוחרר מסגל נבחרת פורטוגל

בנבחרת צרפת יוצאים נגד קרים בנזמה: "לא פוגע"

פיליפה לואיס שחקן אתלטיקו מדריד מול ויקטור קאסדסוס שחקן מאיורקה. AP
הוא פסימי. פיליפה לואיס/AP

לפני כמה שבועות, אגב, אתלטיקו כמעט גנבה מברצלונה את התואר הראשון שחולק העונה בספרד, כשמתחה אותה בסופרקופה, אך בסופו של דבר נכנעה אחרי 1:1 במאזן הכללי. את העונה שעברה אתלטיקו סיימה במקום השלישי, ולא זכתה באליפות מאז עונת 1995-1996. את פיליפה לואיס זה מאוד מדאיג.

"כל מה שקורה בצמרת צפוי מאוד בשנים האחרונות. מה שקורה בתחתית הרבה יותר מעניין. אנחנו באתלטיקו צריכים לצאת למלחמה עם הכלים שיש לנו, וגם דרך עבודה קשה בקושי השגנו תארים. בזכות נמיכות הקומה שלנו השגנו הרבה דברים, אבל להילחם עם ריאל וברצלונה זה מאוד מסובך".

ומה לגבי ציפיותיו מהמשך העונה? "אנחנו בכושר מצוין בפתיחת העונה. העובדה שהסגל שלנו נשאר כמעט זהה כבר שלוש שנים מסייעת לנו. כל הקבוצות האחרות השתנו וזה נותן לנו יתרון. גם דויד וייה יתרום לנו המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully