וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההתאחדות הצרפתית: "בנזמה מאוד מאכזב"

החלוץ סופר כבר למעלה מ-20 שעות בלי שער בנבחרת. היו"ר לה גרה תקף: "שחקן הרכב בריאל מדריד לא יכול לשחק ככה"

קארים בנזמה לא נהנה בזמן האחרון. החלוץ ששמע מאוהדי ריאל מדריד שריקות בוז צורמות במשחק של הקבוצה נגד אתלטיק בילבאו לפני כשבוע, נתקל עכשיו גם בלא מעט אש בצרפת. הטריקולור סיימו אמש (שישי) ב-0:0 מאוד מאכזב נגד גאורגיה במוקדמות הגביע העולמי ובנזמה סופר כבר למעלה מ-20 שעות בלי שער במדי הנבחרת.

השער האחרון של בנזמה במדים הלאומיים היה ב-0:4 על אסטוניה במשחק הכנה ליורו 2012 ומאז הוא לא מצא את הרשת ב-15 משחקים שבכולם הוא פתח בהרכב. ב-27 המשחקים האחרונים שלו בנבחרת הוא הבקיע רק שלושה שערים וזה מעט מדי בשביל חלוץ שמשחק באחד מהמועדונים הגדולים בעולם.

קארים בנזמה, שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
לא פוגע. בנזמה אתמול בטביליסי/רויטרס

"יש בעיה. בנזמה מאוד מאכזב. שחקן הרכב בריאל מדריד לא יכול לשחק ככה, אנחנו מאוד מאוכזבים", אמר יו"ר ההתאחדות לכדורגל הצרפתית נואל לה גרה, בהתבטאות לא שגרתית בפני עיתונאים.

לעומת זאת, המאמן הלאומי דידייה דשאן סירב להיסחף לגל הביקורות ואמר: "בנזמה הוא לא הבעיה. הוא נמצא באזור המסוכן רוב הזמן, אבל יכולת הכיבוש שלו תלויה גם בשחקנים שסביבו. בנזמה התלונן על חוסר תקשורת על המגרש ואני מעודד את השחקנים שלי לדבר אחד עם השני. השילוב בינו לבין אוליבייה ז'ירו צריך זמן כדי להצליח".

ומה היה לחלוץ לומר אחרי המשחק? "היו לנו כמה מהלכים יפים, אבל בסופו של דבר לא הצלחנו לכבוש. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולקוות שבמשחק הבא הדברים יצליחו. אני יודע מתי אני טוב ומתי לא ונגד גאורגיה הייתי מצוין".

צרפת מדורגת במקום השני בבית ט' עם 11 נקודות, שלוש פחות מאלופת העולם ספרד. לדשאן ושחקניו מצפים משחקים נגד בלארוס (חוץ) ופינלנד (בית). אם הם יסיימו במקום השני הם ישתתפו בפלייאוף העליה לגביע העולמי בברזיל.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל של צרפת, נואל לה גרה. AP
התבטבאות לא שגרתית. לה גרה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully