וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הפצוע שוחרר מסגל פורטוגל לקראת ברזיל

כוכב ריאל מדריד סובל מדלקת בשריר ולא ישחק ביום שלישי. צפו באוהדי צפון אירלנד שרים לו: "אתה רק גארת' בייל זול"

רק אתמול (שישי) הפך כריסטיאנו רונאלדו, בפעם המי-יודע-כמה, למושיע ולמלך של פורטוגל. שלושער אדיר של כוכב ריאל מדריד החזיר את הסלסאו מפיגור מדאיג בבלפסט לניצחון 2:4 והציב אותם פעם נוספת במקום הראשון בבית ו' של מוקדמות המונדיאל.

אלא שמיד לאחר המשחק קיבלו רונאלדו, הנבחרת וכנראה שגם קרלו אנצ'לוטי, מאמן הבלאנקוס, בשורה מדאיגה, כאשר הכוכב שוחרר ממשחק הידידות המסקרן שתערוך פורטוגל ביום שלישי מול נבחרת ברזיל בשל פציעה אותה ספג במהלך המשחק אמש.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל מול סטיבן דייויס שחקן נבחרת צפון אירלנד. AP
נתן הכול, עכשיו הזמן לנוח. רונאלדו/AP

רונאלדו, שעם השלושער שלו עקף את אוזביו הגדול והתייצב במקום השני ברשימת הכובשים הגדולים של הנבחרת (אחרי פאולטה), היה בספק גם למשחק מול צפון אירלנד בשל דלקת בגיד, אך לבסוף עלה אל כר הדשא למרות הכאבים וכאמור, היה ברמה אחת מעל כולם.

"רונאלדו עבר שבוע של טיפולים ממושכים ואינטנסיביים", אמר רופא הנבחרת, ד"ר אנריקה ג'ונס, "הוא ביצע הקרבה גדולה מאוד עבור הנבחרת בכך שעלה לשחק בבלפסט ועכשיו הוא צריך לנוח".

בינתיים בפורטוגל ממשיכים להשתאות בהערצה מההצגה של רונאלדו מול צפון אירלנד, שהעלו את מאזנו ל-43 שערים בינלאומיים, שני שערים מעל אוזביו האגדי. "זה השלושער הראשון שלי במדים הלאומיים, וזה מאוד מיוחד עבורי", אמר רונאלדו, "לעבור שחקן כמו אוזביו, מהגדולים בתולדות פורטוגל, זה הישג גדול, אבל זו לא הייתה המטרה. המטרה היא להעפיל למונדיאל". על המשחק עצמו אמר רונאלדו ש"היו לנו קשיים, אבל הראינו איזה נבחרת מצוינת יש לנו". גם המאמן פאולו בנטו החמיא לרונאלדו וציין כי "זו דוגמה נוספת ליכולת שלו ולרמה הגבוהה שלו".

צפו באוהדי צפון אירלנד שרים לרונאלדו: "אתה רק גארת' בייל זול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully