וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס: "לא מרגיש מספיק טוב כדי לשחק ולעזור לקבוצה"

הסנטר המתאזרח נפרד מהנבחרת לקראת המשחק נגד צרפת (22:00, ספורט 5). עודד קטש: "לא מתייחסים לרעשים מבחוץ"

צילום: אור שקדי. עריכת וידאו: יותם בן דוד

נבחרת ישראל ערכה היום (שישי) אימון מסכם באולם טיבולי בלובליאנה לקראת המשחק השלישי באליפות אירופה, נגד נבחרת צרפת (22:00, ספורט 5). בנבחרת יודעים שהפסד לצרפתים, במידה ונבחרת גרמניה תנצח במשחק המוקדם את אוקראינה, ישלח אותם הביתה. הסנטר המתאזרח, אלכס טיוס, ששוחרר אמש מהסגל לאחר שהתלונן על פציעה, הגיע לאימון, שוחח עם השחקנים ולאחר מכן נסע לשדה התעופה. מי שיגיע בשעות אחר הצהריים הוא הספונסר הראשי של הנבחרת, רענן כץ.

אלכס טיוס שחקן נבחרת ישראל. צילום: אור שקדי,
"אני מרגיש שהשחקנים האחרים שלא פצועים יוכלו לעזור יותר ממני". אלכס טיוס היום באימון/צילום: אור שקדי

"אני לא מרגיש מספיק טוב כדי לשחק ולעזור לקבוצה", אמר טיוס בסיום האימון, "אני מרגיש שהפציעה שלי נמשכת וזה בעייתי, אני מרגיש שהשחקנים האחרים שלא פצועים יוכלו לעזור יותר ממני לנבחרת וזו המטרה הכי גדולה שלי, רציתי לעשות את הכי טוב שאני יכול, אבל אני לא מרגיש שאני מסוגל להראות באמת את היכולת שלי בגלל הפציעה".

על העובדה שלא חזר אמש מחדר ההלבשה אמר הסנטר: "בנבחרת אמרו לי להישאר בחדר ההלבשה, הלוואי ויכולתי לראות את המשחק, שאלתי את המאמנים כמה פעמים אם לצאת והם אמרו לא תישאר לטיפולים. זו לא היתה טעות להביא אותי לכאן, רציתי לעזור לנבחרת ישראל. נשארתי בארץ כל הקיץ , יש לי אישה ומשפחה בבית שלא ראיתי כמעט שנה, אבל שמתי את כל הזמן המאמץ שלי כדי להישאר בריא ולעזור לנבחרת ולצערי זה לא הצליח".

לשאלה האם מכבי תל אביב בשורותיה ישחק טיוס בעונה הקרובה צריכה לדאוג מהפציעה, אמר טיוס: "אני לא בטוח, זה משהו שנמשך כל הקיץ וזו פעם ראשונה שאני פצוע אז זה מתסכל לעבור את זה ואני מקווה שאבריא כמה שיותר מהר".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עודד קטש עוזר מאמן נבחרת ישראל. מגד גוזני
"ישראל בעבר רשמה ניצחונות על נבחרות שהיו פייבוריטות עליה". עודד קטש/מגד גוזני

עוזר המאמן עודד קטש התייחס לתחושות בנבחרת לקראת הערב: "אנחנו מייצגים את נבחרת ישראל, ולא משנה מה התוצאות צריך לבוא ולשחק בצורה הכי מכובדת שיש. כולם מבינים את זה, דיברנו על זה. מעבר לכך אי אפשר לדעת מה יכול לקרות, יכול להיות לנו צ'אנס. נבחרת ישראל בעבר רשמה ניצחונות על נבחרות שהיו פייבוריטות עליה. במצב הנוכחי צריך להרים את עצמנו, לצפות למשחק פתיחת טובה ואולי זה יתן לנו ביטחון. בצוות המקצועי פחות קוראים את הביקורות, אבל לשחקנים זה מגיע, אי אפשר להסתיר את הדבר הזה. אנחנו לא מתייחסים לרעשים מבחוץ, מנסים להשאר מרוכזים. אחרי אכזבה במשחקים האלה ובדרך שהפסדנו אפשר או להתפרק או לעשות את כל מה שיש לנו עדיין לעשות. את כל העבודה שלנו, לא נרים ידיים ככה עשינו באליפות הקודמת, וכך נעשה גם עכשיו".

עוד התייחס קטש לפתיחה הרעה של הנבחרת: "אתם יודעים למה ציפינו ואיך מרגישים ההפסדים האלה. לא נעים לפתוח ככה אליפות, לא נעים להפסיד ככה. זאת לא היכולת שרצינו להציג, זה כואב לנו הרבה, עם כל הכאב יש יום חדש, משחק חדש וצריך להרים את הראש. מהראשון, שזה אריק, ועד אחרון השחקנים, לכולם אכפת וכולם עשו את המקסימום, ואם היכולת לא הספיקה, אז זה מה שאנחנו שווים. אחרי זה נסיק מסקנות, נפיק לקחים, כל עוד אנחנו פה אנחנו צריכים להתרכז במשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully