וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרארדו מרטינו: "לא יכול להגיד מתי ניימאר יפתח בהרכב"

ספסולו של החלוץ ממשיך להעסיק את ברצלונה. על מסי אמר המאמן: "מרוצים מהתקדמותו. לא חוזר בי מהדברים על בייל"

ללא ליאונל מסי הפצוע, התקשתה מאוד ברצלונה עד שניצחה אמש (ראשון) 0:1 את מלאגה ושמרה על מאזנה המושלם בליגה הספרדית. השער היחיד של הקטלאנים הובקע מרגלי אדריאנו בדקה ה-44, אולם ויקטור ואלדס נאלץ להציל את האלופה בדקות הסיום. "עד הדקה ה-25 של המחצית השניה שלטנו לגמרי במשחק", התעקש המאמן חרארדו מרטינו, "רק בסיום לא היה לנו את הכדור, והם הגיעו לשני מצבים טובים. התחלנו טוב, אבל האטנו ככל שהמשחק התקדם. היו לנו שלושה משחקים בשבעה ימים, והמשחקים הללו שיפרו אותנו".

אדריאנו שחקן ברצלונה עם מאמנו חרארדו מרטינו. רויטרס
הציל את הקטלאנים. אדריאנו עם מרטינו/רויטרס

על ניימאר, ששוב התחיל את המשחק על הספסל על אף היעדרות מסי ונכנס בשלהי המחצית השניה, אמר המאמן החדש: "יש הבדל בין המשחק הראשון שלו, וזה. הדבר החשוב הוא שניימאר תמיד מביא משהו כשהוא משחק. אני עדיין לא יכול להגיד מתי הוא יפתח בהרכב, אבל הוא מוכן. יכול להיות שזה יקרה ביום רביעי". על מצבו של מסי, שעדיין נמצא בספק מסוים לגומלין של הסופרקופה הספרדי מול אתלטיקו מדריד, אמר מרטינו: "הוא התאמן במועדון ביום ראשון, נראה איך ירגיש. אנחנו מאוד מרוצים מההתקדמות שלו".

לבסוף, התייחס המאמן גם לדברים שאמר על גארת' בייל ("סכום ההעברה שלו מהווה חוסר כבוד לעולם"), דברים שגררו תגובות נחרצות מקרלו אנצ'לוטי, ואמר: "לא התכוונתי להיכנס לעימות עם אף אחד. אני לא חוזר בי, ולא מתכוון לדבר יותר על הנושא. בייל הוא שחקן טוב מאוד".

גם צ'אבי נשאל על נושא הקשר הוולשי שצפוי לחתום בריאל מדריד בימים הקרובים, ואמר: "חרארדו צדק בדברים שאמר על בייל, אבל זה השוק".

המנהל המקצועי של המועדון, אנדוני זוביזרטה, הגן על ניימאר בסיום: "זה שמסי לא שיחק לא אומר שניימאר יפתח אוטומטי. החתמנו אותו עבור הרבה עונות, לא למשחק-שניים. כשהוא יתאקלם ב-100 אחוז, נראה ממנו יותר. אנחנו מכירים אותו מצוין, והוא בכיוון הנכון".

ניימאר שחקן ברצלונה על הספסל. רויטרס
לא ברור מתי הוא יעבור מהספסל להרכב. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully