וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרארדו מרטינו: "עסקת בייל היא חוסר כבוד לעולם"

רגע לפני מלאגה (א', 22:00, ספ' 5), מאמן ברצלונה מתייחס לעסקת הענק, ולמצבו של מסי: "לא רוצים לסכן אותו, מצבו טוב"

המחזור השני בליגה הספרדית יימשך מחר (ראשון) עם ארבעה משחקים, ובמרכזם המשחק המסקרן בין ברצלונה, שתיאלץ להסתדר ללא ליאונל מסי הפצוע, מול מלאגה. אתלטיקו מדריד שפתחה עונה בצורה טובה למדי תארח את ראיו, לבאנטה את סביליה ו-ויאריאל את ויאדוליד.

חרארדו טאטה מרטינו, מאמן ברצלונה. AP
לא פוליטיקלי קורקט. מרטינו/AP

מלאגה - ברצלונה (22:00, ישיר בספורט 5)

ברצלונה תיכנס למעגל המשחקים של המחזור השני בלה ליגה ביום ראשון, כשתתארח אצל מלאגה למשחק מסקרן. מי שיחמיץ את המשחק הוא כוכב האלופה ליאונל מסי, שסובל מפגיעה בירך ממשחק הסופרקופה נגד אתלטיקו מדריד. בבדיקות אובחן למסי שטף דם פנימי בשריר הירך, שעשוי להשבית אותו לתקופה קצרה והצוות הרפואי של ברצלונה החליט כי אינו כשיר למשחק נגד האנדלוסים. הרופאים אמרו כי "מצבו של מסי משתפר", אבל רצוי לא להעמיס עליו כדי שההחלמה תהיה שלמה ומהירה.

ברצלונה, שרמסה במחזור הפתיחה את לבאנטה בתוצאה 0:7, תחכה למשחקים הבאים כדי לראות את מסי משתף פעולה עם ניימאר. השניים שיחקו 7 דקות יחדיו במשחק נגד לבאנטה לאחר שניימאר נכנס כמחליף בדקה ה-64 ואילו מסי הוחלף בדקה ה-71.

ברצלונה צפויה לפתוח בחוד עם אלכסיס, ניימאר ופדרו, כשפברגאס לצדם של צ'אבי וברחיו בוסקטס בקישור, ואת מרכז ההגנה יאיישו ג'רארד פיקה וחאבייר מסצ'ראנו. לקראת המשחק, נדרש גם מאמן ברצלונה חרארדו מרטינו לסוגיית הבוערת בימים אלה בספרד: עסקת הענק שתשלח את גארת' בייל לריאל מדריד. גם למאמן הטרי, ובכן, סכום העתק שהבלאנקוס מתכוונים לשלם עבור הוולשי נראה מוגזם. "מעבר לעובדה שגארת' בייל הוא שחקן מצוין לכל הדעות, הסכומים שריאל משלמת לו הם חוסר כבוד כלפי העולם באופן כללי. מה ריאל תעשה איתו? זה כבר עסק שלה", ירה הארגנטינאי. בהתייחס למשחק הקרוב, ובנוגע להיעדרו של ליאונל מסי אמר: "אני לא מודאג, אני רואה אותו באימונים והוא נמצא בפורמה טובה. לא רציתי לקחת את הסיכון ולשתף אותו במשחק הזה".

מלאגה תחסר את איליסאו כשגם פלאביו פריירה בספק, וצפויים לפתוח עם רוקה סנטה קרוס בחוד. אם לשפוט על פי דבריו של המאמן ברנד שוסטר, האנדלוסים לא מאוד אופטימיים באשר לסיכוייה לנצח. "איך אפשר לעצור את ברצלונה? צריך בשביל זה שני שוערים, אוטובוס ורכבת", התלוצץ הגרמני, שבעברו אימן בקאמפ נואו ועבורו יהיה זה מפגש פיקנטי. מי שעוד ייתקל בפרצוף מוכר הוא חלוץ מלאגה רוקה סנטה קרוס, שפרח בנבחרת פראגוואי תחת "טאטה", וכעת יפגוש אותו כיריב. "הוא מאמן גדול, הוא מעולם לא היה מרסלו ביילסה, אבל הוא יודע להחדיר בשחקנים משמעת ולהטמיע בהם את הסגנון שלו", אמר סנטה קרוס.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
שוב ימצא את הרשת? דייגו קוסטה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ראיו ויאקאנו (20:00, ספורט 5)

הקולצ'ונרוס פתחו עונה בצורה מעוררת תיאבון: אחרי ה-1:3 המרשים בחוץ על סביליה במחזור הפתיחה, הם סיימו ב-1:1 מול ברצלונה במשחק הראשון מבין שניים בסופרקופה, שמעניק להם סיכוי לא רע לגבור על הקטלאנים במאזן הכללי. עכשיו דייגו סימאונה וחבורתו רוצים להמשיך את המומנטום מול היריבה העיקשת, שמגיעה לויסנטה קלדרון לאחר משחק מרשים משל עצמה במחזור הפתיחה, שהסתיים ב-0:3 קליל על אלצ'ה העולה החדשה. לרשותו של סימאונה יעמוד סגל מלא, כשדויד וייה שכבש מול ברצלונה ודייגו קוסטה, שהפציץ צמד נגד סביליה, יפתחו בחוד. בשורות ראיו ייעדר חוסה קרלוס.


במשחקים נוספים:

ויאריאל - ויאדוליד (0:00)

לבאנטה - סביליה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully