וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי עונה לטאטה: "הוא לא מבין בכדורגל אירופי"

מאמן ריאל לא אהב את הביקורת שמתח מאמן בארסה על עסקת בייל, והתייחס לשריקות בוז ללופס: "הקהל היה אכזרי כלפיו"

על רקע הדיווחים ההולכים וגוברים על השלמת עסקת גארת' בייל, ריאל מדריד תעלה מחר (שני, 22:00, ישיר בספורט 5) למשחק חוץ לא קל בגרנאדה, ותנסה להשיג ניצחון שני משני משחקים העונה בליגה הספרדית. במשחק נוסף בטיס, שהפסידה במחזור הקודם 2:1 לריאל, תארח את סלטה ויגו.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
ענה למרטינו בלי רחמים. אנצ'לוטי/רויטרס

גרנאדה - ריאל מדריד (22:00, ספורט 5)

עונה בליגה הספרדית בקושי החלה, ומלחמות ריאל מדריד וברצלונה כבר נמצאות בעיצומן. אחרי שמאמן ברצלונה חרארדו מרטינו ביקר את ריאל מדריד באשר לסכומים ששילמה בעבור גארת' בייל, ואמר כי מדובר ב"חוסר כבוד לעולם", כעת מגיע תורו של מאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי להשיב מלחמה, והוא עושה זאת ללא הרבה רחמים.

"מרטינו לא מבין בכדורגל אירופי, או כנראה לא יודע איך הדברים עובדים בין המועדונים כאן", ירה האיטלקי. "לא ממש הבנתי מה הוא ניסה להגיד. לוקח זמן להתאקלם כאן, וכנראה שהוא לא מבין שגם הקבוצה שלו - ברצלונה - רכשה שחקנים באמצעות כסף. אני לא מעוניין לדבר על זה יותר מדי, רק חשבתי שהדברים שלו היו קצת מוזרים".

אנצ'לוטי התייחס גם לעסקת גארת' בייל, שכבר יצאה לפועל ועשויה להפוך לרשמית בימים הקרובים. "עוד לא חשבתי היכן הוא ישחק בדיוק משום שיש לי בעיות אחרות עכשיו. נכון לעכשיו, הוא עוד לא שחקן ריאל מדריד, לכן אני לא יכול לענות על שאלות בנוגע אליו. אני מכבד את השחקנים שלי, והם מרוכזים במשחק מחר".

לאנצ'לוטי יש כאב ראש נוסף: השוער דייגו לופס, שהפך מתחילת העונה לאיש שלו בין הקורות (על חשבון הסמל איקר קסיאס), וספג לאחרונה שריקות בוז מחלק מאוהדי ריאל מדריד במשחק הראווה ביום חמישי האחרון נגד אל סעד וראול. "השריקות מצד האוהדים היו קצת אכזריות לדעתי, לא ציפיתי לזה מאוהדי ריאל. חשוב שהם יבינו שכל ההחלטות שקיבלנו נעשו כדי שנוכל לנצח כמה שיותר. תמיד כששיחקתי במדריד זה היה קשה בגלל האווירה שהאוהדים העניקו. אני בטוח שבמשחק מחר האווירה שאני מדבר עליה תבוא לידי ביטוי, והקהל יתמוך בקבוצה. שריקות בוז הן לגיטימיות, אם אתה משחק רע. אבל חשוב שהם יעמדו לצידנו".

ובנוגע למשחק עצמו: אחרי שהזיעה בדרך ל-1:2 על בטיס במחזור הפתיחה, ריאל רוצה לשמור על מאזן מושלם ולנצח דווקא היכן שבעונה שעברה נחלה מפלה גדולה, כשהפסידה 1:0 לגרנאדה הקטנה באנדלוסיה. הבלאנקוס קיבלו בשורות רעות השבוע, כשהקשר צ'אבי אלונסו נפצע במהלך אימון ונודע כי הוא עשוי למעלה משלושה חודשים, אך תנסה לתעל זאת לכיוונים חיוביים - אסייר יראמנדי, שהוחתם במהלך הקיץ ומשחק במשבצת של אלונסו עשוי לארוך בכורה במדי ריאל. ירמאנדי, שכיכב ביורו הצעירות בישראל, היה פצוע במשחקי ההכנה, אך ערך אימון מלא לקראת המשוק ועשוי לפתוח. גם סמי חדירה ורפאל וראן ייעדרו בשורות ריאל. איסקו, שנראה מצוין ב-1:2 על בטיס וכבש את שער הניצחון, ימשיך לקבל קרדיט בהרכב, וכך גם דייגו לופס בין הקורות.

חרארדו טאטה מרטינו, מאמן ברצלונה. AP
עד כמה הוא מבין בכדורגל אירופי, תוהה אנצ'לוטי. מרטינו/AP

במשחק נוסף:

בטיס - סלטה ויגו (00:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully