וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:1 את מלאגה

ללא מסי הפצוע, אדריאנו הפציץ מרחוק והכריע (44), ואלדס הציל את האלופה בדקות הסיום. 0:5 מרשים לאתלטיקו על ראיו

המחזור השני בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון), כשבמוקד עמדה ברצלונה כמובן. אלופת ספרד התארחה במלאגה ללא ליאונל מסי הפצוע, אבל השיגה ניצחון 0:1 הודות לשער של אדריאנו, הרבה מזל והצלות של ויקטור ואלדס בסיום. אתלטיקו מדריד השיגה עוד ניצחון, הפעם 0:5 נפלא בבית על ראיו וייקאנו, ותגיע עוד יותר מעודדת לגומלין הסופרקופה ברביעי מול בארסה.

שחקני ברצלונה חוגגים עם אדריאנו. רויטרס
שער נהדר. אדריאנו עם החברים/רויטרס

מלאגה - ברצלונה 1:0

זו לא הייתה שביעייה, אפילו לא קרוב, אבל ברצלונה שמרה על מאזן מושלם בליגה ושוב לא ספגה. ללא ליאונל מסי הפצוע, ההתקפה של אלופת ספרד קרטעה וחרארדו מרטינו גם בחר להשאיר את ניימאר על הספסל ולהציב את ססק פברגאס כחלוץ נסוג. ססק, יחד עם אלכסיס סאנצ'ס ופדרו, לא היו מדויקים בחלק הקדמי ונתקלו בהגנה קשוחה של מלאגה. ברנד שוסטר טען שצריך "שני שוערים, אוטובוס ורכבת כדי לעצור את ברצלונה", אך ווילי קבאז'רו וחבריו עמדו במשימה בהצלחה. טוב, כמעט. בדקה ה-44 השוער הארגנטינאי הגיב באיחור לבעיטה חזקה מרחוק של אדריאנו, שפתח כמגן ימני וכמו בעונה שעברה התגלה כערך המוסף של בארסה. ג'רארד פיקה שלח כדור למשקוף, פבריס אולינגה כמעט השווה ובסיום טאטה מרטינו נשם לרווחה. הוא כבר חושב על גומלין הסופרקופה, בו יוכל לחגוג תואר ראשון.

ויטורינו אנטונש שחקן מלאגה מול אלכסיס סאנצ'ס שחקן ברצלונה. רויטרס
מלאגה כמעט חילצה נקודה, גם בלי אוטובוס ורכבת. ויטורינו אנטונש מול אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

בארסה פתחה מצוין, אבל לא הייתה מספיק מרוכזת בתוך הרחבה. בדקה ה-19 נשלח פדרו, אבל קבאז'רו יצא אליו מצוין ומנע שער. תשע דקות לאחר מכן אנטונש סובב כדור חופשי מסוכן, ויקטור ואלדס הגיב מצוין והדף לקרן. שתי דקות לסיום המחצית יכול היה ג'רארד פיקה להעניק לברצלונה יתרון, אלא שהנגיחה שלו הלכה ישר לידיו של קבאז'רו. בדקה ה-44 גם השוער הארגנטינאי לא עזר, ואפילו חלם קצת. אלכסיס השאיר לאדריאנו, שמעמדת המגן השמאלי הפציץ בשמאל כדור חד מ-20 מטרים לפינה הרחוקה. ווילי רק נגע, 0:1 לברצלונה.

אדריאנו עשה את שלו, ובמחצית השנייה עלה במקומו דני אלבס. צ'אבי סובב כדור חופשי לידיו של קבאז'רו, וגם נגיחה של פברגאס נעצרה אצל השוער הארגנטינאי. בדקה ה-58 כדור חופשי של ברצלונה מצא את הגב של פיקה, וממנו הלך למשקוף. חמש דקות לאחר מכן החליף ניימאר את פדרו, והוא כמעט ראה את השוויון בדקה ה-68. פבריס אולינגה הצעיר קיבל כדור ברחבה מרוקה סנטה קרוס כאשר ואלדס כבר על הדשא, אבל גלגל מקרוב לקורה. בדקה ה-90 הגיעה מלאגה להזדמנות אחרונה, כפולה, אבל ואלדס הדף את הנגיחה של סבה פרננדס וקלט את הניסיון השני. ברצלונה מנצחת, בשיניים.

ניימאר שחקן ברצלונה עם סרחיו סאנצ'ס שחקן מלאגה. רויטרס
קיבל אהבה כשנכנס, גם מהיריבים. ניימאר עם סרחיו סאנצ'ס/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ראיו וייקאנו 0:5

בין שני משחקי הסופרקופה מול ברצלונה, הקולצ'ונרוס שמרו על מאזן מושלם בליגה. בשבוע שעבר זה היה 1:3 מרשים בסביליה, הפעם חמישייה קלילה על ראיו וייקאנו, שחגגה במחזור הראשון עם 0:3 על אלצ'ה והפעם נתקלה ביריבה מדרג אחר לגמרי. כוכב המשחק היה ארדה טוראן. הטורקי הוזכר לאחרונה כמועמד לגלאטסראיי ופנרבחצ'ה, אבל בינתיים הוא נהנה אצל דייגו סימאונה והקהל בוויסנטה קלדרון נהנה ממנו. השער הראשון היה של ראול גרסיה בנגיחה בדקה ה-17 אחרי כדור קרן, ומכאן החל הקונצרט של טוראן. בדקה ה-21 הוא בישל מהאגף השמאלי לדייגו קוסטה שחגג שער שלישי העונה, בדקה ה-35 הבקיע בעצמו עם מהלך נפלא בו עבר את השוער ובדקה ה-53 בישל גם לטיאגו הפורטוגלי שנגח היטב פנימה. תצוגה נפלאה של אתלטיקו, שנחתמה עם השלמת צמד של ראול גרסיה בדקה ה-90. ברביעי בלילה היא בקאמפ נואו.

משחק נוסף:

לבנטה - סביליה 0:0

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם ראול גרסיה (שני משמאל). רויטרס
מחצית ראשונה חלומית. ראול גרסיה ושחקני אתלטיקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully