וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב עודד את שחקניו, אלי כהן: "הרווחנו את הצעירים"

25.8.2013 / 7:11

בבית"ר מצאו סיבות להתעודד מההפסד לבאר שבע: "טביב צודק כשהוא לא מוותר על שחקני הבית", המאמן: "הבלמים היו ההפתעה של המשחק", כחילה: "מכאן רק נלך ונשתפר". במועדון יזרזו את צירוף סלליך וז'ונס, שי חדד ינותח, ניר סביליה ימונה השבוע למנכ"ל

one

בבית"ר ירושלים סיימו אמש (שבת) את משחק פתיחת העונה נגד הפועל באר שבע (2:0) ברגשות מעורבים. מצד אחד לא היו ציפיות רבות מהסגל החסר של הקבוצה, ומצד שני היכולת הטובה במחצית השנייה ושתי ההזדמנויות להשוות גרמו לתחושת פיספוס. בסיום המשחק בחדר ההלבשה כולם התרכזו רק בלנסות ולהרגיע את אריאל הרוש, אך התבקשו לעזוב אותו לנפשו, והמאמן אלי כהן אמר: "רדו ממנו. הוא עוד יביא לנו נקודות אני סומך עליו, הוא לקח את זה קשה יותר מכל אחד אחר".

מחזור 1 בליגת העל: כל שערי המחזור בתקציר אחד

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הוא לקח את זה קשה יותר מכל אחד אחר". אריאל הרוש/ברני ארדוב

המאמן והשחקנים דווקא קיבלו תמיכה מהבעלים אלי טביב, שאמר לאנשי המועדון כי הוא בסך הכל מרוצה שבסגל הצעיר והחסר הנסיון הזה שחקנים נלחמו ונתנו את כל מה שיש להם: "טביב בא לכאן לתקופה ארוכה", אמרו במועדון. "והוא עושה נכון שהוא לא מוותר על שחקני הבית ורוצה לתת להם הזדמנות השנה. גם כשיבואו שחקני רכש, אחרי המשחק הזה כבר ברור ששחקנים כמו טל כחילה וברק משה יהיו חלק מהרוטציה של הקבוצה".

גם המאמן אלי כהן החמיא לבלמים ואמר: "הם ההפתעה של המשחק. מכחילה ידעתי מה אני אקבל, הוא כבר תקופה הולך ומשתפר והוא עוד יתרום לנו. ברק משה שיחק בעמדה הזו ברגע האחרון והיה טוב, שיחק שקט, נלחם ונתן את כל מה שיש לו ובאמת הרווחנו אותם".

כחילה עצמו אמר בסיום: "אנחנו מאוכזבים כי הרגשנו שאנחנו שווים נקודה, אבל גם מודים על ההזדמנות שקיבלנו ורוצים להוכיח את עצמנו. שחקנים נתנו את כל מה שיש להם ומכאן רק נלך ונשתפר. לפני המשחק מנחם נידם קרא לנו מכתב של האוהדים שעשה לנו צמרמורות, נתן לנו ביטחון וגרם לכולם לתת הכל על המגרש. הקהל עודד אותי ותמך בי גם שהקבוצה הייתה פחות טובה, והרגשנו שיש מי שעומד מאחורינו ומלווה אותנו, לא כמו שהיה בסוף השנה שעברה כשהיינו לבד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טל כחילה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הרגשנו שיש מי שעומד מאחורינו, לא כמו שהיה בסוף השנה שעברה כשהיינו לבד". טל כחלה/ברני ארדוב

על המשחק הבא של בית"ר מול מכבי פתח תקוה אמר כחילה: "אחרי היום אנחנו מאמינים שרק נלך ונשתפר, יצטרפו שחקנים בשבוע הבא ויחד עם הקהל שלנו אנחנו מאמינים שנוכל לנצח וככה נגיע למשחק". אגב, במכתב של האוהדים נרשם בין היתר כי "אנחנו סבלניים מאוד להמשך השיקום והבנייה של הקבוצה, שילוב שחקני הבית וכישרונות צעירים ואנחנו נהיה כאן אחריכם בכל מחיר. תזכרו היטב שהזדמנות דומה קיבלו בעבר אופיר קריאף, מתן בראשי ואפילו אבי ריקן וקובי מויאל שהיום נמצאים בחו"ל".

אחרי שהתאוששו מההפסד, בבית"ר כבר מבינים שאין זמן לחכות לפגרה אליה ייצאו אחרי המשחק נגד במושבה בשבוע הבא. טטה בנגורה, שערך אימון בכורה שלשום, עדיין חלוד ובמקרה הטוב ישחק 20 דקות במחזור הקרוב. איציק כהן צפוי לעבור השבוע בבקרה, אך בבית"ר חוששים שהפועל ירושלים תערים קשיים על העברתו. השמות החמים כרגע הם שוב סינטיאהו סלליך ובריאן ז'ונס.

סינטאיהו סלליך שחקן עירוני קרית שמונה ביציע. אדריאן הרבשטיין
הפלונטר ייפתר השבוע? סינטיאהו סלליך/אדריאן הרבשטיין

בבית"ר מאמינים שהשבוע חיים רביבו יפתור את הפלונטר מול מכבי חיפה בנוגע לסלליך, והוא יעמוד לרשותו של אלי כהן כבר במחזור הבא. בנוגע לז'ונס, במועדון שוקלים להחתימו בשלב זה לשנתיים, ואם יימצא קשר אחורי אחר ישאילו אותו עד לתום העונה. בבית"ר אמרו אתמול כי יצורף אך ורק קשר אחורי ברמה גבוהה. השבוע עשויים להגיע בלם וקשר להתרשמות.

שי חדד, שגם אתמול סבל מכאבים בברך, צפוי לעבור היום צילום בכדי לקבוע סופית את חומרת הפציעה. השחקן צפוי לעבור ניתוח במיניסקוס לאחר המשחק במושבה ולנוח כשלושה שבועות לפחות. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, ניר סביליה צפוי להשיב בחיוב ולהתמנות בימים הקרובים למנכ"ל בית"ר ירושלים במקומו של איציק קורנפיין שפוטר. סביליה קיבל בימים האחרונים המון טלפונים והודעות מאוהדים שמאוד רוצים לראות אותו בראש המערכת, ובימים הקרובים המועדון צפוי להודיע באופן רשמי על המינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully